ЗМІСТ |
Вступ |
Частина І. СУЧАСНИЙ СТАН ТЕОРІЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
Розділ 1. Дефініції та типологія стратегій підприємства |
1.1. Становлення та розвиток теорії стратегії підприємства |
1.2. Еволюція поняття стратегія підприємства» |
1.3. Класифікація стратегій господарюючих суб’єктів |
Розділ 2. Змістово-структурна розвиненість теорії стратегічного аналізу |
2.1. Стратегічна сегментація |
2.2. Аналіз конкуренції |
2.2.1. Конкурентний контекст |
2.2.2. Стратегічна привабливість і цінність напрямку діяльності |
2.3. Конкурентна перевага і позиція підприємства |
2.4. Базові стратегії для формування конкурентних переваг |
2.4.1. Стратегії зниження витрат |
2.4.2. Стратегії диференціювання продукції |
2.5. Напрямки та засоби стратегічного зростання підприємства |
2.5.1. Спеціалізація |
2.5.2. Стратегічна диверсифікація |
2.5.3. Стратегії організаційного розвитку |
2.6. Формування стратегії підприємства |
Частина ІІ. МІКРОЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА РОЗВИТОК ТЕОРІЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
Розділ 3. Трансформація ринкової поведінки підприємства та його стратегії |
3.1. Спосіб ринкових дій як теоретична передумова визначення стратегії підприємства |
3.2. Еволюційний розвиток ринкової поведінки |
3.3. Основні параметри ринкової стратегії учасника олігополістичного ринку |
Розділ 4. Теоретичні засади стратегії технічного розвитку підприємства |
4.1. Особливості теоретичного аналізу технічного розвитку |
4.2. Нейтральний технічних прогрес у моделюванні розвитку підприємства |
4.3. Динаміка капітального фактора виробництва |
Розділ 5. Елементи теорії стратегій поза- та внутрішньогалузевого зростання |
5.1. Мікроекономічна оцінка стратегії вертикальної інтеграції |
5.2. Доцільність внутрішньогалузевого зростання підприємства |
Післямова |