Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Оператор call-центру23 Березня 2022р.

#ваканії_перспектива                                                                                               
 
   Vodafone — міжнародна телекомунікаційна компанія, послугами якої користуються мільйони клієнтів по всьому світу.
 
Саме для тебе ми пропонуємо:
можливість вибрати зручний графік для себе
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії
наставництво та підтримку з перших днів роботи
гідний рівень оплати та прозору систему винагород, а також додаткові фінансові бонуси
можливість працювати на повну або часткову зайнятість
професійне навчання та всебічний розвиток (тренінги, майстер-класи, корпоративні, інтелектуальні та спортивні заходи)
можливість кар'єрного зростання у контакт-центрі чи інших підрозділах компанії
медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок
дружній колектив, в якому завжди тепло :)
 
Чим будеш займатись:
консультувати клієнтів щодо продуктів та послуг компанії по телефону
реєструвати звернення чи пропозиції від абонентів
пропонувати додаткові продукти компанії
вирішувати будь-які запитання клієнтів із першого разу
 
Якщо це про тебе:
вільно володієш українською та російською мовами
любиш навчатись нового та багато спілкуватись
допомога іншим приносить тобі задоволення
маєш бажання стати кращим, ніж ти є зараз
 
Тоді чекаємо в своїй команді!
 
 Більше інформації нас дивись тут https://career.vodafone.ua/call-centr