Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Фахівець з digital-маркетингу10 Січня 2023р.

​​#вакансії_перспектива 

Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs] запрошує до співпраці фахівця з digital-маркетингу.

Обов’язки:
контроль та оптимізація поточних маркетингових каналів та інструментів (Google Ads, Facebook Ads Manager, SEO, Email тощо);
створення digital-стратегії;
розрахунок і оптимізація бюджету;
аналіз та контроль роботи сайту, рекомендації щодо покращення роботи та розвитку;
розвиток, кураторство та контроль SMM (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Telegram);
запуск та оптимізація рекламних кампаній у digital (контекстна реклама, Facebook Ads, SEO, E-mail-маркетинг, SMM);
пошук і впровадження нових каналів для масштабування обсягів трафіку та генерації потенційних учасників;
налаштовування воронки продажів;
поглиблене вивчення та аналіз ринку, аудиторії та конкурентів;
кількісні та якісні дослідження ЦА;
участь в розробці плану комунікацій.

Вимоги:
успішний досвід створення на впровадження маркетингових digital-стратегій;
успішний досвід реалізації рекламних кампаній в Інтернеті за допомогою різних каналів;
вміння працювати із сервісами вебаналітики;
навички налаштування таргетованої реклами;
вміння налаштовувати воронки продажів;
керування методами та каналами залучення трафіку на сайт;
комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді.

Умови роботи:
цікаві завдання, можливості для самореалізації та професійного розвитку;
робота в команді з кращими професіоналами над складними амбіційними завданнями;
конкурентна заробітна плата;
можливість навчання у школі.

Пропозиції без мотиваційного листа не розглядаються.
http://surl.li/eiktx