Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія

Єранкін О.О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія / О. О. Єранкін. — К.: КНЕУ, 2009. — 419 с.

Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методологічних, практичних і практичних засад здійснення маркетингу підприємствами АПК України в умовах глобалізації Досліджено закономірність зародження та розвитку маркетингу як об'єктивного економічного явища, в результаті чого запропоновано принципову схему формування його нової парадигми. Виявлено особливості еволюції розвитку маркетингу в АПК України й систематизовано наслідки трансформації ринків продукції АПК у контексті формування ключових гравців цих ринків. Визначено значення глобалізаційних чинників у зміні ролі маркетингового середовища підприємств АПК України за сучасних умов.

Для науковців, викладачів, аспірантів, слухачів магістерських програм, студентів вищих навчальних закладів, а також маркетологів-практиків, підприємців в агробізнесі, представників державних структур і всіх, хто цікавиться сучасними питаннями маркетингу.

 
ЗМІСТ 
Передмова
5
Розділ 1. ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЯВИЩ
9
1.1. Маркетинг як об'єктивне явище та методологічні підходи до його ідентифікації
9
1.2. Еволюція та сучасні тенденції розвитку маркетингу у світі
33
1.3. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
53
Розділ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В АПК УКРАЇНИ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
77
2.1 Закономірності еволюційного розвитку маркетингу в АПК України
77
2.2 Оцінювання процесів формування нових типів агропромислових формувань в Україні
93
2.3 Аналіз процесів консолідації й глобалізації ринків продукції АПК України
116
Розділ 3. ВИЗНАЧАЛЬНІ ГЛОБАЛВАЦШНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ
173
3.1 Вплив глобальних світових проблем на формування маркетингових орієнтирів підприємств АПК України
173
3.2 Вплив державної аграрної політики в Україні на формування маркетингових стратегій і конкурентоспроможності підприємств АПК
207
3.3 Оцінювання нових геополітичних реалій та впливу членства України у СОТ на маркетингову діяльність підприємств АПК
235
Розділ 4. ЗМІНА РОЛІ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ АПК УКРАЇНИ
248
4.1 Трансформація маркетингового середовища агробізнесу в Україні
248
4.2 Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи
274
4.3 Роль інформаційного ресурсу та сучасні особливості  маркетингових   досліджень   кон'юнктури   аграрних ринків
300
Післямова
317
Додатки
321
Список використаних джерел
395

 

Остання редакція: 20.11.14