РОЗДІЛ 3. МОДЕЛІ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ |
3.1. Розвиток підприємства за умов постіндустріальної економіки: визначальні тенденції та генеричні моделі |
3.2. Переоцінка та використання «прихованих» активів: новий стратегічний підхід до розвитку підприємства |
3.3. Використання інтеграційно-диверсифікаційних стратегій підприємствами України: історичний підхід |
3.4. Вертикальна та горизонтальна взаємодія підприємств у галузі |
3.5. Стратегічні партнерства підприємств в Україні: досвід функціонування та перспективи поширення |
3.6. Тенденції розвитку конкурентних стратегій в сучасному динамічному середовищі |
3.7. Аналітична характеристика проблематики розвитку підприємств: світові тенденції та вітчизняні реалії |
РОЗДІЛ 4. СТРАТЕГІЧНИЙ ПРОЦЕС ЯК ПЛАТФОРМА ПРОАКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА |
4.1. Вихідні умови та результати стратегічного процесу на підприємстві: концептуальний контекст |
4.2.Проактивна поведінка підприємства: модель і методи реалізації |
4.3. Теоретичні підходи до визначення джерел формування конкурентних переваг й оцінювання процесу їх формування в рамках реалізації стратегії підприємства |
4.4. Управління стратегічним потенціалом як основа процесу розробки та реалізації стратегії підприємства за умов непередбачуваних змін зовнішнього середовища |
4.5. Стратегічна поведінка підприємства в інвестиційному процесі |
4.6. Удосконалення технології управління нематеріальними активами підприємства |
4.7. Процес стратегічного управління інтелектуальним капіталом підприємства |
4.8. Адаптаційні здатності підприємства: сутність та місце в ієрархії здатностей підприємства |
4.9. Система контролю на підприємстві: ідентифікація специфічних вимог і індикаторів для формування бази даних стратегічного планування |
4.10. Підтримка моделювання систем ключових показників ефективності діяльності підприємства: аналіз і перспективи розвитку |
4.11. Адаптація менеджменту підприємства до сучасних викликів |
4.12.Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємством на базі системного підходу |
РОЗДІЛ 5. ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАСАДИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
5.1. Концептуальні засади та методичне забезпечення ціннісно-орієнтованого управління в компанії |
5.2. Ідентифікація та формування параметрів цінності: методичний інструментарій і практика його використання |
5.3. Інструменти фінансового менеджменту в циклічному процесі прийняття стратегічно-орієнтованих управлінських рішень |
5.4. Бюджетування капіталу в межах ділового портфеля з урахуванням невизначеності та ризику |
5.5. Теоретико-методичні аспекти формування стратегії розвитку бренду |
5.6. Бренд як чинник формування ринкової вартості підприємства: вимірювання й оцінювання |
5.7. Стратегічні аспекти управління діловою репутацією підприємства |