Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів

Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : монографія / [Наливайко А.П., Решетняк Т.І., Євдокимова Н.М. та ін. ; за ред. д-ра екон. наук, проф. А.П. Наливайка.] – К.: КНЕУ, 2013. – 454 [2] с. ISBN 978-966-483-683-5

У монографії на засадах системного підходу до вивчення суспільно-економічних явищ і процесів узагальнено наукові погляди на сучасні проблеми адаптації мезо- та мікросистем до світових суспільно-економічних трансформацій. Розкрито перспективні напрями становлення стратегічної теорії підприємств у контексті розширення її динамічної складової та з урахуванням знаннєво-орієнтованої структури сучасної економіки. Висвітлено моделі та стратегії розвитку підприємств в умовах соціально економічних трансформацій. Визначено вихідні умови формування та результати здійснення стратегічного процесу на підприємстві. Розвинено ціннісно-орієнтовані засади та економічні інструменти стратегічного управління підприємством. Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Мова оригіналу: українська

 
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНА ТЕОРІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СТАНОВЛЕННЯ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНА СИЛА ЗА УМОВ СИСТЕМНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ЕКОНОМІКИ
1.1. Теорія стратегії підприємства: виклики нової економіки
1.2. Методологічне значення онтологічних досліджень у теорії підприємства
1.3. Розширення пояснювальних можливостей мікроекономічного аналізу галузевих ринків
1.4. Концептуальні основи стратегічної поведінки підприємства на ринках недосконалої конкуренції
1.5. Теорія фірми як концептуальна основа маркетингу
1.6. Реляційна концепція стратегічного управління підприємством
1.7. Соціально-економічні організації в контексті генезису теорій фірми
1.8. Концепція організаційної екології: становлення, проблематика, місце в сучасній теорії організації
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОЦЕСИ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТА ВПЛИВ НА ЕКОНОМІЧНІ СИСТЕМИ МЕЗО- ТА МІКРОРІВНІВ
2.1.Глобальні тенденції та стратегічні напрями інноваційного розвитку економіки
2.2.Виклики та можливості інноваційного розвитку України
2.3. Сучасні тенденції стратегічного планування суспільно-економічного розвитку
2.4. Розвиток різнорівневих соціально-економічних систем: стратегічна взаємозумовленість та оцінювання якості структурних змін
2.5.Постіндустріальний економічний розвиток: підприємство і регіональні високотехнологічні кластери
2.6. Інвестиційне забезпечення інноваційного та технологічного розвитку промислових підприємств
2.7. Інституціональні моделі взаємодії економічних агентів в процесі інвестування

Розгорнути зміст

РОЗДІЛ 3. МОДЕЛІ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
3.1. Розвиток підприємства за умов постіндустріальної економіки: визначальні тенденції та генеричні моделі
3.2. Переоцінка та використання «прихованих» активів: новий стратегічний підхід до розвитку підприємства
3.3. Використання інтеграційно-диверсифікаційних стратегій підприємствами України: історичний підхід
3.4. Вертикальна та горизонтальна взаємодія підприємств у галузі
3.5. Стратегічні партнерства підприємств в Україні: досвід функціонування та перспективи поширення
3.6. Тенденції розвитку конкурентних стратегій в сучасному динамічному середовищі
3.7. Аналітична характеристика проблематики розвитку підприємств: світові тенденції та вітчизняні реалії
РОЗДІЛ 4. СТРАТЕГІЧНИЙ ПРОЦЕС ЯК ПЛАТФОРМА ПРОАКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Вихідні умови та результати стратегічного процесу на підприємстві: концептуальний контекст
4.2.Проактивна поведінка підприємства: модель і методи реалізації
4.3. Теоретичні підходи до визначення джерел формування конкурентних переваг й оцінювання процесу їх формування в рамках реалізації стратегії підприємства
4.4. Управління стратегічним потенціалом як основа процесу розробки та реалізації стратегії підприємства за умов непередбачуваних змін зовнішнього середовища
4.5. Стратегічна поведінка підприємства в інвестиційному процесі
4.6. Удосконалення технології управління нематеріальними активами підприємства
4.7. Процес стратегічного управління інтелектуальним капіталом підприємства
4.8. Адаптаційні здатності підприємства: сутність та місце в ієрархії здатностей підприємства
4.9. Система контролю на підприємстві: ідентифікація специфічних вимог і індикаторів для формування бази даних стратегічного планування
4.10. Підтримка моделювання систем ключових показників ефективності діяльності підприємства: аналіз і перспективи розвитку
4.11. Адаптація менеджменту підприємства до сучасних викликів
4.12.Інформаційне забезпечення стратегічного управління підприємством на базі системного підходу
РОЗДІЛ 5. ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАСАДИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
5.1. Концептуальні засади та методичне забезпечення ціннісно-орієнтованого управління в компанії
5.2. Ідентифікація та формування параметрів цінності: методичний інструментарій і практика його використання
5.3. Інструменти фінансового менеджменту в циклічному процесі прийняття стратегічно-орієнтованих управлінських рішень
5.4. Бюджетування капіталу в межах ділового портфеля з урахуванням невизначеності та ризику
5.5. Теоретико-методичні аспекти формування стратегії розвитку бренду
5.6. Бренд як чинник формування ринкової вартості підприємства: вимірювання й оцінювання
5.7. Стратегічні аспекти управління діловою репутацією підприємства
Остання редакція: 20.10.14