| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Федорченко Андрій Васильович
Федорченко Андрій ВасильовичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 22 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Народився 3 вересня 1974 року в родині військовослужбовця. У 1997 році закінчив із відзнакою Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг». З 1997 по 2000 рік навчався в аспірантурі КНЕУ. У 2000 році захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.06.02 - «Підприємництво, менеджмент, маркетинг». З вересня 2000 року по вересень 2005 року пройшов шлях від асистента до доцента кафедри маркетингу, заступника декана факультету маркетингу. Протягом 2002-2005 рр. працював бізнес-тренером ВГО «Українська асоціація маркетингу», отримав досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень та управлінського консалтингу. Очолював представництво в Україні Центру порівняльних соціальних досліджень «ЦЕССІ-Україна». Залучався до розробки міжнародних та національних освітніх проектів. З 2005 року по 2008 рік навчався в докторантурі КНЕУ. У 2010 році захистив докторську дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». З вересня 2010 працював на посаді професора кафедри маркетингу. З липня 2015 року - вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.006.03 у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". З квітня 2016 року - голова Науково-методичної підкомісії 075 "Маркетинг" Науково-методичної ради МОН України. З березня 2017 року - завідувач кафедри маркетингу КНЕУ. З грудня 2021 року - Віце-президент ГО "Українська асоціація маркетингу". Нагороди: - Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.);
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019 р.);
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 р.);
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023 р.)
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 22 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Народився 3 вересня 1974 року в родині військовослужбовця. У 1997 році закінчив із відзнакою Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг». З 1997 по 2000 рік навчався в аспірантурі КНЕУ. У 2000 році захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.06.02 - «Підприємництво, менеджмент, маркетинг». З вересня 2000 року по вересень 2005 року пройшов шлях від асистента до доцента кафедри маркетингу, заступника декана факультету маркетингу. Протягом 2002-2005 рр. працював бізнес-тренером ВГО «Українська асоціація маркетингу», отримав досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень та управлінського консалтингу. Очолював представництво в Україні Центру порівняльних соціальних досліджень «ЦЕССІ-Україна». Залучався до розробки міжнародних та національних освітніх проектів. З 2005 року по 2008 рік навчався в докторантурі КНЕУ. У 2010 році захистив докторську дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». З вересня 2010 працював на посаді професора кафедри маркетингу. З липня 2015 року - вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.006.03 у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". З квітня 2016 року - голова Науково-методичної підкомісії 075 "Маркетинг" Науково-методичної ради МОН України. З березня 2017 року - завідувач кафедри маркетингу КНЕУ. З грудня 2021 року - Віце-президент ГО "Українська асоціація маркетингу". Нагороди: - Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.);
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019 р.);
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 р.);
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023 р.)
|
Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 120 наукових та навчально-методичних праць Основні наукові публікації Монографії: - Федорченко А.В. Маркетингові дослідження в системі управління промисловим підприємством. Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2005. С. 340-356.
- Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія. Київ: КНЕУ, 2009. 267 с.
- Федорченко А.В. Теорія фірми як концептуальна основа маркетингу. Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / за ред. А.П. Наливайка. Київ: КНЕУ, 2013. С. 47-60.
- Федорченко А.В. Клієнт-орієнтованість підприємства як основа розвитку його систем менеджменту та маркетингу. Управління ресурсами підприємства: монографія / за ред. Г.О. Швиданенко. Київ: КНЕУ, 2014. 418 с.
- Федорченко А.В., Окунєва О.В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика: монографія / за ред. А.В. Федорченка А.В. Київ: КНЕУ, 2015. 230 с.
- Федорченко А.В. Підготовка фахівців з маркетингу: сучасні виклики. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / за ред. В.П. Пилипчука. Київ: КНЕУ, 2019. С. 92-102.
Статті: - Федорченко А.В., Пономаренко І.В. Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингу. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2019. №18. С. 31-39.
- Федорченко А.В., Пономаренко І.В. A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2019. № 19. С. 36-42.
- Fedorchenko A. Innovative trends of marketing activity of Ukrainian retail enterprises development. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal. 2020. 01 (25). URL: https://sp-sciences.io.ua/s2734531/fedorchenko_andriy_2020_._innovative_trends_of_marketing_activity_of_ukrainian_retail_enterprises_development._social_and_human_sciences._polish-ukrainian_scientific_journal_01_25_ (Last accessed: 14.01.2020).
- Федорченко А.В., Пономаренко І.В. Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиці. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 6(23). С. 162-165. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/6_23_ukr/30.pdf.
- Поплавська О.М., Федорченко А.В., Кузьменко Г.І. Регламентування роботи на умовах краудсорсингу. Соціально-трудові відносити: теорія і практика. 2021. Т. 11. Вип. 2. С. 26-36. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/slrtp.11(2).2021.03.
- Згурська, О., Дименко Р., Ларіна Я., Федорченко A., Залізко В., Кубів С. Стратегічний прогноз багатофакторного впливу на ефективність диверсифікованих підприємств. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2021. 5(40), С. 328–344. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v5i40.245160 (Web of Science).
- Zghurska О., Somkina, T., Korchynska O., Fedorchenko A., Tarasevych O., Kubiv S. Formation of organizational and economic structure in the process of developing innovative solutions of a diversified enterprise. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing). 2021. Vol. 36. P. 111-118. UDC 005.591.6:[334.72:63(477) (Scopus).
- Savych O., Molchanova E., Fedorchenko A., Kovtoniuk K. Modeling of Key Marketing Parameters of Development of the EU Car Market and its Clusterization. Advanced Computer Information Technologies (ACIT), 2021: 11th International Conference. 2021. P. 364-367. DOI: 10.1109/ACIT52158.2021.9548474 (Scopus).
- Федорченко А.В., Кулик А.Б., Пономаренко І.В. Особливості застосування методу кластеризації в маркетингових дослідженнях фармацевтичного ринку України. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7. № 1. С. 7-28. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/285 (дата звернення: 25.03.2023).
- Pavlenko V., Ponomarenko I., Fedorchenko A., Chorna O., Pylypenko V. Development and Marketing Promotion of the Educational Program Mobile Application in the Field of Electrical Engineering. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System, MEES 2022. URL: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57462354200 (Last accessed 14.01.2023). (Scopus).
Участь в конференціях: - Федорченко А.В. Інноваційні тренди розвитку сучасного Інтернет-маркетингу на ринках товарів промислового призначення. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. – С. 96-98.
- Fedorchenko A.V. The influence of Covid-19 on the development of digital marketing. Business Intelligence: Models, Methods And Techniques: Proceedings of the International Scientific and Practical Internet Conference, March 3-5, 2021. Kyiv: NAU, 2021. P. 131-133.
- Федорченко А.В. Маркетинг у системах управління підприємствами: сучасні виклики. Маркетинг: виклики та рішення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 квіт. 2021 р. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 108-110.
- Федорченко А.В. Освітні стандарти і компетентнісний підхід у підготовці сучасного маркетолога. Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 7–8 жовт. 2021 р. Київ : КНЕУ, 2021. С. 49-52.
- Федорченко А.В. А/В-тестування споживачів у системі цифрового маркетингупідприємства. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. Одеса: ТЕС, 2022. С. 119-120. – URL: https://https://mdt-opu.com.ua/files/download/2022/Tezy_2022.pdf (дата звернення: 10.01.2023).
- Fedorchenko A. A new paradigm of modern marketing in training of marketers: Ukrainian experience. Educational And Scientific Activity in a New Time: Realities And Challenges: Proceedings of The International Scientific Conference. Vol. II. December 16-17, 2022. Mingachevir State University, 2022. P. 35-38. URL: https://mdu.edu.az/wp-content/uploads/2023/03/KONFR.-MATER-2022-cild-2-4.pdf (Last access: 10.01.2023).
- Федорченко А.В. Особливості функціонування системи маркетингових досліджень підприємств в умовах кризового стану. Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. 28 жовт. 2022 р. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 224-226.
- Fedorchenko A.V. Benchmarkingas an innovative tool for marketing research. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022): Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. P. 30-33.
- Федорченко А.В. Особливості маркетингового управління підприємствами в Україні в умовах воєнного стану. Маркетинг та логістика в агробізнесі: зб. тез III Міжнародної наук.-практ. конф. 20 квітня 2023 р. Київ: ТОВ «ЦП «КОМПРИНТ», 2023. С 54-56.
- Федорченко А. Маркетингове забезпечення корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку бізнесу. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва: мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р. / За ред. І. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 488-490. URL: https://nung.edu.ua/sites/default/files/2023-05/збірник_тез.pdf (дата звернення: 10.06.2023).
Навчально-методичні видання: - Нікітін А.В., Бортніков Г.П., Федорченко А.В. Маркетинг у банку: навч. посібник / за ред. А.В. Нікітіна. Київ: КНЕУ, 2006. 432 с.
- Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: підручник / за ред. А.В. Войчака. Київ: КНЕУ, 2007. 408 с.
- Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко та ін.; за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2008. – 600 с.
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг: навч. посібник. Одеса: Олді+, 2023. 472 с.
Дистанційні курси Moodle: - Бенчмаркінг - Федорченко - MRMK66001U_DIST. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2524
- Маркетинг (студенти ІБО) - Федорченко - MRMK35019U. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1980
- Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1979
- Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U_DIST. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2674
- Маркетингові дослідження (студенти ІБО) - Федорченко MRMK49031U. URL: http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=3302
Сфера наукових інтересів: |
---|
|