Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Як не потрапити на роботу у токсичну компанію18 Листопада 2021р.

#статті_перспектива                                                                                                                                                                                                                                                               
    Як не потрапити на роботу у токсичну компанію
 
Працевлаштовуючись, відшукати компанію зі здоровою атмосферою досить складно, адже не маючи досвіду роботи в ній, важко робити висновки. І тільки по спілкуванню з роботодавцем, по декількох співбесідам та поведінці керівництва здобувач може зчитати цю інформацію. Але найчастіше розумієш, в яку компанію потрапив, після того, як на практиці зіткнувся з певними ситуаціями.                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                           
  Існують явні ознаки, які говорять, що ви знаходитесь в токсичному колективі:
 ▪️колеги, що перекладають провину один на одного (Під час непорозумінь чи проблемних ситуацій колеги починають шукати винних, перекидаючи відповідальність з одного відділу на інший. Таким чином важко знайти тих, хто відповідає за вирішення проблеми, тим самим відтягуючи її вирішення. До того ж, в колективі починаються непорозуміння, вияснення відношень, сутички),
 
▪️відсутність стимулу до розвитку (Ніхто в колективі не бажає і не зацікавлені в розвитку. В колективі немає прикладів лідера чи керівника. А ті робітники, що хотіли б, губляться в загальній масі. Керівник не обіцяє про ріст робочого колективу за посадами),
 
▪️єдина винагорода в компанії (Таке трапляється, коли керівник привчив колектив до єдиного матеріального заохочення, а більшого зацікавлення у них не має),
 
▪️чутки про співробітників (Ви постійно чуєте від різних людей чутки про своїх колег. Навіть якщо вони правдиві, це створює неприємні враження не тільки про тих людей, про кого вони ходять, але й про тих, хто їх пускає),
 
▪️авторитарний стиль управління (Ви постійно потерпаєте від контролю вашого керівництва. Воно дає вам вільно приймати рішення, постійно критикує, не задоволене співробітниками та їх результатами).
 
▪️відсутність спільної мотивації (Ваші колеги та керівництво постійно перетягує на себе ініціативу, рішення та обраний шлях розвитку. У кожного співробітника власний погляд на те, яким він повинен бути).