Публікації: | Монографії: 1. Кібернетичні засади інноваційного розвитку: Колективна наукова монографія /За наук. ред. д.е.н., проф. О.Ю.Чубукової, д.т.н., проф. В.Я.Рубана. К.: ПЦ «Фоліант», 2010. 120 с. (підрозділ «1.3. Кібернетичні принципи побудови стратегії інноваційного розвитку» С. 15-18.) 2. Економічні аспекти проблем розвитку вищої освіти в Україні: монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф., чл.-кор. НАПН України І.М.Грищенка. Хмельницький: ХНУ, 2010. 478 с. (підрозділ «3.3. Професійні знання на ринку освіти та бізнесу» С. 292-322.) 3. Легка промисловість України: теоретико-методологічні засади управління розвитком в умовах інтеграції до СОТ: Монографія за ред. Ю.В.Гончарова. К.: КНУТД, 2011. 332 с.(підрозділ «5.2. Методика моделювання підприємства, орієнтованого на знання, оцінка ефективності діяльності» С. 267-284.) 4. Новітні тенденції розвитку управління підприємствами: монографія /Федонін О.С., Швиданенко Г.О., Лаврененко В.В. та ін.. К.: КНЕУ, 2011. 257 с. (підрозділ «6.3. Знання та інформаційні технології в управлінні розвитком підприємств» С. 223-232.) 5. Управління ресурсами підприємства: колективна монографія / Швиданенко Г.О., Лаврененко В.В. та ін. / за заг. ред. к.е.н., проф. Г.О.Швиданенко. К.: КНЕУ, 2014. 418 с. (підрозділ «5.2. Наукові погляди на знання як економічний ресурс розвитку підприємств» С. 307-318.) 6. Управління ефективністю функціонування і розвитку підприємств: монографія. К.: КНЕУ, 2016. 397 с. (підрозділ «5.3. Організаційно-економічний механізм забезпечення стійкого розвитку суб’єктів господарювання» – С. 328-347.) 7. Управління соціально-економічними системами на основі підвищення ефективності маркетингових послуг в умовах діджиталізації: колективна монографія/ за ред. Чобіток В.І. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2023. 363 с. ( параграф 4.4. Features of digital marketing in Covid-dependent business) С. 268-286 (1,5 д.а.). 8. Salman S.A., Poddar S., Nitsenko V. Recent Trends in Business and Entrepreneurial Ventures. Nova. Social Sciences. 2023. 302 p. (Riepina I., Tepliuk M., Yamnenko H. Chapter 12. The Mainstream Transformation of Ideas into Breakthrough Innovations) С. 227-252. 9. Концептуальна інтенсивність трансформаційних процесів соціально-економічного розвитку суб’єктів господарювання в умовах цифровізації : колективна монографія за ред. д.е.н., проф. Чобіток В. І. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2024. 451 с. ( параграф 1.5. Бізнес-коучинг як інструмент трансформації та розвитку підприємств) С. 67-95 (1,5 д.а.). Навчально-методичні видання 1. Кібернетика економіки та бізнесу: Підручник з грифом МОН України /О.Ю.Чубукова, В.Я.Рубан та ін.; За ред. проф. О.Ю.Чубукової, проф. В.Я.Рубана. – 2-е вид., перероб. – Донецьк: Юго-Восток, 2010. – 516 с. (підрозділ «4.2. Основні положення концепції «ідеалів» і «катастроф» – С. 122-152.). 2. Управління вартістю підприємства: дистанційний навчально-методичний комплекс /Мендрул О.Г., Г. Є. Ямненко. – К.: КНЕУ, 2011. – 236 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://do.kneu.kiev.ua/webct/public/show_courses.pl?116308015 3. Управління вартістю підприємства: Навч. посібник / І. М. Рєпіна, В. В. Лаврененко, Г. Є. Ямненко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана", Ін-т бізнес-освіти. - К. : КНЕУ, 2014. – 208 с.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://irbis.kneu.edu.ua/cgi-bin/ecgi/cgiirbis_32.exe 4. Економіка підприємства: задачі, кейси, ділові ігри. Практикум / [Г.О.Швиданенко, І.М.Рєпіна та ін.]; за заг. ред. Г.О. Швиданенко. – К.: КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2017. – 300 с. Статті: - Ямненко Г.Є. (2024). Креативність як підґрунтя інноваційного підприємництва. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-5-10039 - Фахове видання.
- Ямненко Г.Є., Долгова Л.І. (2023). Бізнес-цінність корпоративної соціальної відповідальності. Ефективна економіка. № 2. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.2.33 – Фахове видання.
- Сокровольська N., Продіус O., Жук O., Ямненко G., & Федина V. (2022). Державно-приватне партнерство в мікрофінансуванні. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4(45), 93–103. (Web of Science, Scopus)
- Ямненко Г.Є., Долгова Л.І. (2022). Досвід діяльності українських бізнес-акселераторів. Вчені записки. № 2. С.96-111. – Фахове видання.
- Ямненко Г.Є. (2022). Тенденції та орієнтири розвитку бренду фармацевтичних компаній в Україні. Економічний аналіз. Тернопіль. Том 32. № 1. С. 126-135. – Фахове видання.
- Koldyshev, M. V., Stoliaruk, K. S., Shpynkovskyi, O. O., Mital, O. H., Yamnenko, H. Y., & Dovban, I. M. HR management efficiency factors and their impact on the creation of an innovative commercial product. Journal of Management Information and Decision Sciences, 2021. 24(6), 1-8. (Scopus)
- Ямненко Г.Є. Креативність як умова підвищення конкурентоспроможності підприємства. Траєкторія науки: міжнародний електронний науковий журнал, 2021. Том 7, № 2. С. 1012-1018.
- Ямненко Г.Є. Поночовна А.О. Інвестиційна політика підприємства як складова стратегії його розвитку. Економіка та підприємництво: Збірник наукових праць, 2019. № 42. С. 5-15. - Фахове видання.
- Ямненко Г.Є. Інформаційне забезпечення управління дебіторською заборгованістю. Глобальні та національні проблеми економіки. Електр. наук. фахове вид-ня, 2017. – Вип. № 16. С. 530-533. - Фахове видання.
- Ямненко Г.Є. Механізм управління дебіторською заборгованістю підприємства. Траєкторія науки. Міжнар. наук. електр. журнал, 2017. Том 3, № 2. С. 5.1-5.7.
- Ямненко Г.Є. Механізм управління процесами розвитку підприємства. Економічний простір: Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2016. № 106. С. 231-240. - Фахове видання.
- Ямненко Г.Є. Інноваційні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Вісник Київського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя: Економiка, 2016. № 178. С.47-52 - Фахове видання.
- Ямненко Г.Є., Михайлюк М.О. Проблеми ефективного корпоративного управління в Україні та шляхи їх вирішення // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. 2015. №3 (223). С. 195-207. – Фахове видання.
- Ямненко Г.Є., Дронь Т.О. Адаптація збалансованої системи показників до вартісного менеджменту у реаліях української економіки. Молодіжний економічний дайджест. Науковий електронний журнал. К.: КНЕУ, 2015. № 1 (4). С. 88-92.
- Ямненко Г.Є. Стратегічні партнерства: особливості та конкурентні переваги. Економіка та держава. 2014. №2. С. 26-29. – Фахове видання.
Тези доповідей на конференціях:1. Ямненко Г.Є., Долгова Л.І. КСВ та цінності які вона приносить підприємству та суспільству //Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки». 6 квітня 2023 р. К.: НАУ, 2023. С. 40-43. 2. Ямненко Г.Є., Сасіна А. Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 30 березня 2023 р. К.: КНЕУ, 2023. С. 3. Yamnenko H., Dolgova L., Duksenko О. Business accelerators as subjects of innovative entrepreneurial ecosystem. Збірник матеріалів ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми економіки та бізнесу», Національний авіаційний університет, м. Київ, 10-11 листопада 2022 року. С. 168-170. 4. Ямненко Г.Є. Значення акселераторів у розвитку стартапів. Збірник матеріалів ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка підприємства: теорія та практика» 12-13 жовтня 2022 р. К.: КНЕУ, 2022. С. 397-399. 5. Ямненко Г.Є. Підтримка підприємництва у COVID-залежний період. Зб. Матер. ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики» 09-10 вересня 2022 р. Одеса: ОНЕУ, 2022. С 372-374. 6. Shergina L., Yamnenko H. Aspects of creativity in the economy as a driver of economic growth. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки», 2021. № 10. С. 62-64. 7. Неоекономіка та імперативи розвитку підприємництва: монографія // І.М. Рєпіна, В.П. Кукоба та ін. – К.: КНЕУ, 2021. – 243 с. (Ямненко Г.Є. належить підрозділ «7.2. Концептуалізація креативності у розвитку сучасного підприємництва» С. 201-209). 8. Ямненко Г.Є., Дрига А.С. Особливості збутової діяльності фармацевтичного підприємства //Зб. матер. Міжнародної науково-практичної конференції «Підприємництво та бізнес-адміністрування: сучасні тренди», 01-28 лютого 2021 року, ХНУМГ ім. О.М. Бекетова [Електронний ресурс] https://ojs.kname.edu.ua/index.php/area/article/view/2621/2492 9. Ямненко Г.Є., Поночовна А.О. Вибір джерел фінансування інвестиційної діяльності підприємства// Збірник матеріалів УІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка підприємства: теорія та практика» 12-13 жовтня 2020 р. К.: КНЕУ, 2020. С. 137-138. 10. Yamnenko H. Investment attractiveness of an enterprise: content and methods of assessment // Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej. Science, Research, Development № 21. Poznan (29-30.09.2019) - Warszawa, 2019. Str. 39-40. |
---|