Публікації: | Статті: - TsygankovaT.M., YatsenkoO.M., SolodkovskaG.V., TananaikoT.S., OlefirenkoV.V., IshchenkoA.V. (2022). Free trade agreements in the world trade system: benefits and models. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 6 (47). Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 6(47), 172–181. https://doi.org/10.55643/fcaptp.6.47.2022.3925) (Web of Science)
- Іщенко А. В. Науково-інноваційні детермінанти економічного відродження України в умовах глобальної конкуренції / А. В. Іщенко // Приазовський економічний вісник, 2022. № 2 (31). URL: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-31
- Циганкова Т.М., Іщенко А.В., Дубас В.О. Корпоративні передумови досягнення інтегрованості міжнародних маркетингових комунікацій / Т.М. Циганкова, А.В. Іщенко, В.О. Дубас // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2022. – № 48. – С. 142–154.
- Іщенко А. В., Олефіренко В. В. Розвиток електронної комерції в міжнародному бізнесі / А. В. Іщенко, В. В. Олефіренко. // Вчені записки: зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2021. – Випуск 22. – С. 48–58.
- Іщенко А. В. Технології «Інтернет речей» в міжнародному маркетингу / А. В. Іщенко // Причорноморські економічні студії : наук. журн. – Одеса. – 2021. – Випуск 70. – С. 15–19.
- Іщенко А. В., Олефіренко В. В. Переваги та виклики впровадження технологій «Інтернет речей» в міжнародному бізнесі / А. В. Іщенко, В. В. Олефіренко. // Інтелект XXI : наук. екон. журн. – Київ. – 2021. – Випуск 5. – С. 73–77.
- Іщенко А. В. Сучасні тренди розвитку глобального логістичного ринку / А. В. Іщенко, О. О. Євдоченко, В. В. Олефіренко. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ. – 2018. – С. 270–280.
- Іщенко А. В., Циганкова Т. М. Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній / А. В. Іщенко, Т. М. Циганкова // Міжнародна економічна політика : наук. журн. – Київ. – 2017. - № 1(26). – С. 7 – 27.
- Іщенко А.В. Інноваційний компонент розвитку конкурентоспроможності експорту України / А.В. Іщенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – Ужгород, 2016. – Випуск 7. – с. (0,43 д.а.)
- Іщенко А.В. Маркетинговий компонент національних систем підтримки експортерів / А.В. Іщенко // Науковий журнал «Бізнес Інформ». – Харків, 2015. - № 1 (444). – с. 388 – 393 (0,62 д.а.)
- Іщенко А.В. Систематизація маркетингових чинників конкурентоспроможності експорту / А.В. Іщенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – Херсон, 2014. – Випуск 9-1 (Частина 4). – с. 24 – 27 (0,51 д.а.)
- Іщенко А.В. Домінанти конкурентоспроможності України у посткризовий період / А.В. Іщенко // Інноваційна економіка: всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль, 2012. - № 11 [37]. – с. 38 – 42 (0,43 д.а.)
- Іщенко А.В. Теоретичні засади конкурентоспроможності експорту / А.В. Іщенко // Інноваційна економіка: всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль, 2012. - № 6 [32]. – с. 105 – 109 (0,46 д.а.)
- Іщенко А.В. Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу / А.В. Іщенко // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2-х ч. Ч. 1. – К. : КНЕУ, 2011. – с. 405 – 410 (0,35 д.а.)
- Іщенко А.В. Вплив людського фактору на розвиток експортної діяльності фірми / А.В. Іщенко // Формування ринкової економіки: збірник наукових праць. КНЕУ. – Київ, 2011. – Випуск 26 (частина 2). – с. 130 – 138 (0,43 д.а.)
У інших виданнях та участь у конференціях: - Іщенко А.В., Олефіренко В.В.Цифрова трансформація маркетингової підтримки національних експортерів на світових ринках / А.В. Іщенко, В.В. Олефіренко // Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), June 24, 2022. Helsinki, Republic of Finland: European Scientific Platform. – с. 44-47.
- Іщенко А.В. Особливості АВМ-стратегії на міжнародному В2B ринку / А.В. Іщенко // Перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 20 травня 2022 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2022. 58 с. – с. 10-12.
- Циганкова Т.М., Іщенко А.В., Дубас В.О. Специфіка інтегрованих маркетингових комунікацій в міжнародному бізнесі / Т.М. Циганкова, А.В. Іщенко, В.О. Дубас // The current state of development of world science: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, August 5, 2022. Lisbon, Portuguese Republic: European Scientific Platform. – с. 36-38.
- Іщенко А.В. Тьюторинг у забезпеченні студентоцентрованого формату вищої освіти в Україні / А.В. Іщенко // Scientificandpedagogicalinternship«TheEuropeanUnion’shighereconomiceducation: experience, specificities, digitalization»: Internshipproceedings, May16-June26, 2022. Wloclawek, 2022. 56 pages. – с. 24-29.
- Іщенко А.В., Олефіренко В.В. Agile-маркетинг у міжнародному бізнесі / А.В. Іщенко, В.В. Олефіренко // «Проблеми розвитку економіки: оцінка та перспективи вирішення»: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 21 листопада 2020 року). – Дніпро: НО «Перспектива», 2020. – 156 с. – с. 6-9.
- Іщенко А.В., Олефіренко В.В. PR-інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / А.В. Іщенко, В.В. Олефіренко // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційне підприємництво, менеджмент, фінанси: стан, аналіз тенденцій та науково-економічний розвиток» (23 листопада 2019 року). – Львів, 2019. – Ч. 1. – С. 24-26.
- Іщенко А.В., Олефіренко В.В.Сучасні тренди транспортно-логістичної системи в світі / А.В. Іщенко, В.В. Олефіренко //Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Фінансова система та економічна безпека: стан, проблеми, ефективність» (23 листопада 2019 року). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2019. – Ч. 1. – С. 16-20.
- Іщенко А.В.Digital-маркетинг у формуванні конкурентоспроможності компаній / А.В. Іщенко // Збірник матеріалів міжнародної наукової конференції «Корпоративне управління: стратегії, процеси, технології» (20 жовтня 2017 року). - Каунас, Литва, 2017. – С. 7-9.
- Іщенко А.В.Необрендинг в умовах інформатизації суспільства / А.В. Іщенко //Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес в умовах ринкової економіки: проблеми та розвиток» (27-28 жовтня 2017 року). – Львів: ЛЕФ, 2017. – Ч.1. – С. 13-16.
- Іщенко А.В. Проблеми формування конкурентоспроможності експорту України / А.В. Іщенко // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні міжнародні економічні відносини: становлення та розвиток» (27-28 травня 2016 року, м. Київ). – Київ:Аналітичний центр «Нова Економіка», 2016. – с. (0,12 д.а.)
- Іщенко А.В. Маркетингові технології розвитку конкурентоспроможності експорту на корпоративному рівні / А.В. Іщенко // Прогнозування соціально-економічного розвитку національної економіки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26-27 грудня 2014р., м.Дніпропетровськ). – У 3-х частинах. – Дніпропетровськ: НО «Перспектива», 2014. – Ч. 1. – с. 75 – 77 (0,16 д.а.)
- Іщенко А.В. Корпоративний брендинг у формуванні міжнародної конкурентоспроможності компаній / А.В. Іщенко // Модернізація стратегій економічного розвитку в умовах глобальної нестабільності: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (22-23 листопада 2012р., м.Київ). – Київ: КНЕУ, 2012. – с. 322 – 324 (0,15 д.а.)
- Іщенко А.В. Розвиток маркетингу корпорацій у міжнародному бізнесі / А.В. Іщенко // Сучасна економічна наука: теорія і практика: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (15-16 листопада 2012р., м.Полтава). – Полтава: ПолтНТУ, 2012. – с. 211 – 213 (0,13 д.а.)
- Іщенко А.В. Фактори формування конкурентоспроможності експорту / А.В. Іщенко // Формування конкурентоспроможної економіки: теоретичні, методичні та практичні засади: матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (26-27 квітня 2012р., м.Тернопіль). – Частина 1. – Тернопіль: Крок, 2012. – с. 254 – 256 (0,2 д.а.)
- Іщенко А.В. Посткризові особливості розвитку експорту / А.В. Іщенко // Бъдещите изследвания: материали за VIIмеждународна научна практична конференция (17-25 февруари 2011г., София). – Том 1. Икономики. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2011. – с. 29 – 31 (0,2 д.а.)
- Іщенко А.В. Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу / А.В. Іщенко // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2-х ч. Ч. 1. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 405–410.
Навчально-методичні видання, дистанційні курси Moodle: - Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни «Управління міжнародними каналами розподілу», (освітній ступінь бакалавр галузь знань «Економіка підприємництва», спеціальність «Міжнародна економіка», «Маркетинг», «Економіка підприємства») / Уклад.: О.О. Євдоченко, А.В. Іщенко, В.В. Олефіренко – К.: КНЕУ, 2017. – С. 22.
- Методичні рекомендації щодо підготовки магістерської дипломної роботи. «Магістерська програма «Міжнародна торгівля» / Уклад. Т.М. Циганкова, О.М. Яценко, Т.Ф. Гордєєва, О.О. Євдоченко, І.Б. Іринчина, В.В. Олефіренко, А.В. Іщенко. – К.: КНЕУ, 2017. – 57 с.
- Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів освітнього ступеня «бакалавр», галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво», спеціальності 6503 «Міжнародна економіка» / Уклад.: Т.М. Циганкова, Т.Є. Оболенська, Т.Ф. Гордєєва, О.О. Євдоченко, В.В. Тіпанов, Л.М. Лиськова, Г.В. Солодковська, В.В. Олефіренко, А.В. Іщенко – К.: КНЕУ, 2017. – С. 65.
- Методичні матеріали щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань з дисципліни «Міжнародна торгівля» для студентів освітнього ступеня «бакалавр», галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво», спеціальності 6503 «Міжнародна економіка» / Уклад.: Т.М. Циганкова, Т.Є. Оболенська, О.М. Яценко, І.Б. Іринчина, Т.Ф. Гордєєва, О.О. Євдоченко, В.В. Тіпанов, Л.М. Лиськова, Г.В. Солодковська, В.В. Олефіренко, А.В. Іщенко – К.: КНЕУ, 2017. – С. 46.
- Методичні рекомендації та практичні завдання щодо підготовки та проведення міжпредметного тренінгу «Стратегії та тактики міжнародних торговельно-економічних переговорів» для студентів магістерської програми «Міжнародна торгівля» / Уклад. О.М. Яценко, Г.В. Солодковська, В.В. Олефіренко, А.В. Іщенко, Л.М. Лиськова. – К.: КНЕУ, 2017. – С. 18.
- Курс дистанційного навчання «Управління міжнародним маркетингом» для студентів освітньої програми «Міжнародний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання (на платформі MOODLE) – IETR56101U. 2021 р. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2635
- Курс дистанційного навчання «Інтегровані міжнародні маркетингові комунікації» для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання (на платформі MOODLE) – IETR46025U. 2021 р. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2633
- Курси дистанційного навчання «Управління міжнародними каналами розподілу» для студентів освітньої програми «Економіка підприємства» першого бакалаврського рівня вищої освіти, денної та заочної форм навчання (на платформі MOODLE) – IETR26101U, IETR26101U. 2021 р. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2830, http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=2634
- Методичні рекомендації щодо підготовки магістерської дипломної роботи. (Циганкова Т.М., Яценко О.М., Гордєєва Т.Ф., Іринчина І.Б., Олефіренко В.В., Іщенко А.В., Солодковська Г.В.). – К.: КНЕУ, 2020.-57с.
- Циганкова Т.М., Гордєєва Т.Ф., Іщенко А.В. Робоча програма навчальної дисципліни «Управління міжнародним маркетингом» (другий (магістерський) рівень вищої освіти, галузь знань – 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність – 051 «Економіка», ОПП «Міжнародна торгівля і маркетинг», обов’язкова навчальна дисципліна), 2022 р.
- Курс дистанційного навчання «Глобальні маркетингові комунікації» для студентів освітньої програми «Міжнародна торгівля і маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної форми навчання (на платформі MOODLE) – IETR56102U, 2023 р. http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=3630
СТАЖУВАННЯ 1. Науково-педагогічне стажування «Вища економічна освіта в Європейському Союзі: досвід, особливості, цифровізація» (м. Влоцлавек, Республіка Польща) 16 травня–26 червня 2022 року, Сертифікат № ESI-162605-KSW від 26.06.2022 (180 годин) 2. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія Поручника - Сертифікат про підвищення кваліфікації № 0568 від 05 травня 2023 р. за програмою «Сучасні інформаційно-комунікаційні технології та їх використання в навчальному процесі економічного університету» (120 годин) |
---|