Перелік наукових та навчально-методичних праць становить 21 назва, з них наукових – 15, навчально-методичних – 6, серед яких: 1. Мендрух Ю.М. Засоби художньої виразності у текстах Дж. Барнса (порівняння, метафора, символ) / Ю.М. Мендрух // Літературний дискурс: генезис, рецепція, інтерпретація (літературознавчий, культурологічний і методичний аспекти): зб. матеріалів міжнародної конференції / за ред. Ю.І. Ковбасенка. – К.: УАВЗЛ, 2003. – С. 203-205. 2. Мендрух Ю.М. TheCompositeSentence: методичний посібник з практичної граматики для студентів ІІІ курсу заочної форми навчання факультету романо-германської філології / Ю.М. Мендрух. – Черкаси, 2005. – 23с. 3. Мендрух Ю.М. Тренінг з формування комунікативної компетентності майбутніх юристів / Ю.М. Мендрух //Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: зб. матеріалів наук.-метод.конф.5-8 лютого 2008р.: у 2т. – Т.1. – К.:КНЕУ, 2008. – С. 187-189. 4. Мендрух Ю.М. Тренінг з формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з економіки / Ю.М. Мендрух // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: зб. матеріалів наук.-метод.конф.3-4 лютого 2009р.: у 2т. – Т.2. – К.:КНЕУ, 2009. – С. 691-693. 5. Мендрух Ю.М. Структура комунікативної компетентності фахівця юридичного профілю / Ю.М.Мендрух // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – Вип. 25. – Ч.4. – Львів: Львівський національний університет ім. І.Франка, 2009. – С.57-64. 6. Мендрух Ю.М.Структура комунікативної компетентності фахівця з маркетингу / Ю.М.Мендрух // Наукові праці: науково-методичний журнал. – Вип.95. – Т.105. –Педагогіка. – Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – С.100-105. 7. Мендрух Ю.М. CourseMaterials: навчально-методичний посібник з практики англійської мови / Ю.М. Мендрух, О.М. Заїковська. – Черкаси, 2009. – 59с. 8. Мендрух Ю.М. Рефлексивний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю.М.Мендрух // Науковий часопис Національ-ного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. праць. – Вип.11 (21). – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. – С. 28-33. 9. Мендрух Ю.М. Мотиваційне забезпечення процесу формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця з маркетингу / Ю.М. Мендрух // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. праць. – Вип. 41. – К.: КНЛУ, 2010. – С.97-101. 10. Мендрух Ю.М. Рефлексія як основна умова самоконтролю формування комунікативної компетентності / Ю.М. Мендрух // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010 р.: у 2т. – Т.2. – К.:КНЕУ, 2010. – С. 659-661. 11. Мендрух Ю.М. Діалогічний стиль взаємодії зі студентами як умова формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця з маркетингу / Ю.М. Мендрух // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. – Вип. 42. – К.: КНЛУ 2011. – С. 139-142. 12. Мендрух Ю.М. Навчання основ наукового писемного мовлення англійською мовою майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю / Ю.М.Мендрух // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: зб.матеріалів наук.-метод.конф. 12 квітня 2011р.: у 2т. – Т.2. – К.:КНЕУ, 2011. – С. 502-503. 13. Мендрух Ю.М. Використання безперервної ділової гри у процесі навчання іноземної мови/ Ю.М.Мендрух, Коваленко С.О // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: зб.матеріалів наук.-метод.конф. 12 квітня 2011р.: у 2т. – Т.2. – К.:КНЕУ, 2011. – С. 503-505. 14. Коваленко С.О. Використання компетентнісного підходу при викладанні іноземної мови. Тези. / Коваленко С.О., Ю.М.Мендрух // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: зб.матеріалів наук.-метод.конф. 12 квітня 2011р.: у 2т. – Т.2. – К.:КНЕУ, 2011. – С. 478-480. 15. Пашіс Л.О. Модульні контрольні роботи з дисципліни “Практика англійської мови” для студентів ІІІ курсу галузі знань 0203 Гуманітарні науки, напрям підготовки 6.02.03.03 Філологія (англійська мова та література)/ Л.О.Пашіс, Н.Ю.Бажина, Ю.М.Мендрух. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2011. – 64 с. 16. Мендрух Ю.М. Методика формування комунікативної компетентності фахівців з маркетингу // Психологічні науки: проблеми і здобутки-Додаток 1 до №1, Том ІІ. – 2012. – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С.335-340. 17. Мендрух Ю.М. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу/ Ю.М. Мендрух // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: зб. матеріалів наук.-метод.конф. 21 лютого 2012 р.: у 2 т. – Т.2. – К.: КНЕУ, 2012. – С.408-409. 18. Англійська мова: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц./ Т.А.Гузік, Т.М.Іщенко, Д.В.Кузьменко, Ю.М.Мендрух та ін..- К.: Університет «Україна», 2012. – 222 с. 19. Мендрух Ю.М. Етапи моделі формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу/ Ю.М Мендрух // Від викладання дисциплін — до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково – методичної конференції 31 січня 2013 р. – К.: КНЕУ, 2013. – C.155-156. 20. Коваленко С.О.Трансформація технологій освітньої діяльності /С.О.Коваленко, Ю.М.Мендрух // Від викладання дисциплін — до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності: збірник матеріалів науково – методичної конференції 31 січня 2013 р. – К.: КНЕУ, 2013. – C.145-146. 21. Моруга К.О. Професійна спрямованість як провідна риса майбутнього фахівця (на прикладі студентів економічних та медичних спеціальностей) / К.О. Моруга, Ю.М. Мендрух, О.В. Лимар // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвитку педагогічної майстерності: зб. матеріалів наук.-метод. конф., Київ, 31 січня 2013 р. : у 2 т. / ДВНЗ «Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Т. 2. – С.158-159. 22. Моруга К.О. Порівняльний аналіз ефективності використання традиційних та інноваційних методів викладання іноземних мов у нелінгвістичних ВНЗ / К.О. Моруга, Ю.М. Мендрух, О.В. Лимар // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвитку педагогічної майстерності: зб. матеріалів наук.-метод. конф., Київ, 31 січня 2013 р. : у 2 т. / ДВНЗ «Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Т. 2. – С.159. 23. Мендрух Ю.М. Розробка методики формування комунікативної компетентності як актуальна проблема у підготовці майбутніх фахівців з маркетингу/ Ю.М.Мендрух // Проблеми та перспективи розвитку національних економік в сучасних умовах: зб.матеріалів Всеукр.наук.-практ.конф. з міжнародною участю, м.Вінниця, 9 квітня 2013р. – Вінниця: ВІЕ ТНЕУ, 2013. – С. 352-354. 24. Ваші перші кроки в економіці англійською. Частина 1: навч.посіб. / Т.А.Гузік, В.М.Касьян, Ю.М.Мендрух, К.О.Моруга.- К.: «Талком», 2013. – 175 с. 25. Ваші перші кроки в економіці англійською. Частина 2: навч.посіб. / Т.А.Гузік, В.М.Касьян, Ю.М.Мендрух, К.О.Моруга.- К.: «Талком», 2013. – 237 с. 26 Англійська мова для професійного спілкування: фінансові ринки та інститути [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Г. Ходакевич, Ю. М. Мендрух, К. О. Моруга, Д. В. Кузьменко. — К.: КНЕУ, 2014. — 226 с. 27. Мендрух Ю.М. Формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця з маркетингу // Вища освіта України. – № 3 (додаток 2). – 2014. – Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». – Т.2. – С.102-105. 28.Мендрух Ю.М. Розробка рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з маркетингу / Ю.М. Мендрух // Pedagogika. Teoria.Praktyka: ZbiorraportownaukowychMiedzynarodowejNaukowo-PraktyczneyKonferencji29-30.11. 2014 roku, Szczecin. – Cz?sc3/2. – Warszawa: Wydawca:Sp.z.o.o.”Diamondtradingtour”, 2014. – C.62-68. 29.Mendrukh Iu.,.Kucher A., Khodakevych O., Dybkova L. Management of formation of communicative competence of the future economists: case study of Ukraine.TEM Journal. 2019. Vol. 8. No. 4. Pp. 1127–1136. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://doi.org/10.18421/TEM84-04 |