Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

«Стратегія фірми–2020»: відкриття нових економічних талантів30 Квітня 2020р.

З лютого по квітень успішно пройшов VII Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми–2020». Ідея змагання з управління інтерактивними компаніями народилася у стінах ФЕтаУ. З ініціативи доцента тодішньої кафедри стратегії підприємств Петра Банщикова турнір уперше відбувся у 2014 році й охопив кілька сотень учнів 9–11-х класів. А у 2020-му він об’єднав 1960 учасників Учнівської, Студентської, Сімейної ліг і Ліги наставників для вчителів та викладачів.

«Стратегія фірми» відкриває світ економіки й бізнес-процесів для всіх бажаючих, незалежно від рівня їхньої підготовки. Турнір проходить у середовищі створеного колишніми студентами КНЕУ, першого в Україні бізнес-симулятора ViAL+. Програма реалістично моделює виробниче підприємство й ринок. Завдяки цьому можлива дистанційна профорієнтація на економічні спеціальності. Коли більшість підприємств країни закрита на карантин, ViAL+ знайомить молодь з усіма тонкощами економічного менеджменту.

У 2020 р. до організації турніру долучився відділ профорієнтації КНЕУ.  Головою оргкомітету «Стратегії фірми» з часу її започаткування є доцент ФЕтаУ Віталій Паздрій. А студенти нашої alma-mater і коледжів КНЕУ показали достойний рівень розвитку бізнес-компетентностей, потрапивши в число кращих гравців Студентської ліги турніру.

У цьогорічній «Стратегії фірми» спробували сили 19 студентів КНЕУ й коледжів, причому 9 із них дебютували в турнірі. Число 9 виявилося щасливим: стільки ж учасників із наших коледжів та університету пройшли в півфінал. А найкраще себе проявили першокурсник Ярослав Овчинников, який став володарем ІІІ місця у «Стратегії фірми–2020», та фіналіст турніру, третьокурсник Андрій Пирч.

Турнір завершився, а звершення ще тривають. Просто зараз студенти IV курсу, не маючи змоги стати практикантами зачинених на карантин компаній, проходять дистанційну виробничу практику у ViAL+. Вони змагаються за першість на ринку бізнес-симуляції з тим же азартом, що й учасники «Стратегії фірми». Бажаємо їм всіляких успіхів!