| - Факультети та інститути»
- Факультет управлiння персоналом, соціології та психології»
- Кафедри»
- Кафедра cоціології»
- Викладачі»
- Нікитенко Вікторія Миколаївна
Нікитенко Вікторія МиколаївнаКафедра: | Кафедра cоціології |
---|
Посада: | доцент кафедри соціології |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор філософських наук |
---|
Стаж роботи: | 5 років |
---|
Біографія: | |
---|
Діловий журналіст-практик із 10-річним досвідом співпраці із топовими медіа України (NV, NV Business, The Page, Property Times, медіахолдинг 1+1, телеканал ICTV та ін.). Нині оглядачка ринку нерухомості і співпрацює з низкою медіа - РБК-Україна, Мінфін, Суспільне, Liga.net та інші. Випускниця Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка (бакалавр та магістратура, диплом з відзнакою), там же захистила дисертацію доктора філософії з журналістики за темою “Інноваційна модель відображення соціально-економічної теми як елемент фахової компетентності ділового журналіста”). Співзасновниця Інституту медіацій партнерства, консультантка зі стратегічних і тактичних комунікацій, антикризового комунікаційного менеджменту в системі державної влади та бізнесу. Авторка книги “Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти результату в спілкуванні з аудиторією” (KBU Awards).Викладачка бізнес-школи KSD (авторський курс зі стратегічних комунікацій та запрошений лектор pre-MBA програми). |
Кафедра: | Кафедра cоціології |
---|
Посада: | доцент кафедри соціології |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор філософських наук |
---|
Стаж роботи: | 5 років |
---|
Біографія: | |
---|
Діловий журналіст-практик із 10-річним досвідом співпраці із топовими медіа України (NV, NV Business, The Page, Property Times, медіахолдинг 1+1, телеканал ICTV та ін.). Нині оглядачка ринку нерухомості і співпрацює з низкою медіа - РБК-Україна, Мінфін, Суспільне, Liga.net та інші. Випускниця Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка (бакалавр та магістратура, диплом з відзнакою), там же захистила дисертацію доктора філософії з журналістики за темою “Інноваційна модель відображення соціально-економічної теми як елемент фахової компетентності ділового журналіста”). Співзасновниця Інституту медіацій партнерства, консультантка зі стратегічних і тактичних комунікацій, антикризового комунікаційного менеджменту в системі державної влади та бізнесу. Авторка книги “Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти результату в спілкуванні з аудиторією” (KBU Awards).Викладачка бізнес-школи KSD (авторський курс зі стратегічних комунікацій та запрошений лектор pre-MBA програми). |
Публікації: | Список публікацій за останні 5 років: 1.Nikytenko V. (2022). Online Business Media of Ukraine: Typology and Specific Features. Information & Media, 93, 116-135.https://doi.org/10.15388/Im.2022.93.66 2. Нікитенко, В. (2022). Перцептивні критерії якості журналістських матеріалів як основа моделі представлення вузькогалузевої соціально-економічної теми в ділових онлайн-медіа України. Наукові записки Інституту журналістики, 1 (80), 84-102. https://doi.org/10.17721/2522-1272.2022.80.7. 3. Nikytenko V. (2022). Online Business Media of Ukraine: Typology and Specific Features. Information & Media, 93, 116-135. https://doi.org/10.15388/Im.2022.93.66 4. Nikytenko, V. (2023). Online business media of Ukraine: Forming a conceptual framework. Current Issues of Mass Communication, (33), 44–59. https://doi.org/10.17721/CIMC.2023.33.44-59 5. Nikytenko, V. (2023). Специфіка фахової підготовки журналістів ділових медіа в Україні. Communications and Communicative Technologies, (23), 78-86. https://doi.org/10.15421/292312 6. Nikytenko, V. (2020). Business media in the contemporary scientific discourse of social communications: prerequisites for emergence and development. European Political and Law Discourse, 7 (2), 275-279. DOI: 10.46340/eppd.2020.7.2.37. |
---|
|