Чи є заклад освіти економічним суб’єктом? Адже дати треба не лише теоретичні знання, а знання, що націлені на потреби ринку праці. Стереотипи та шаблони давно не працюють.
Новітні підходи жваво обговорювалися на ІІІ Всеукраїнському вернісаж-практикумі «Профорієнтація і підприємливість в освітньому процесі й управлінні закладом освіти: сучасний стан, перспективи і виклики», що відбувся 31 січня в КНЕУ. Практикум відвідали представники МОН України, керівники закладів освіти, вчителі математики, економіки, географії, історії.
«Місія нашої зустрічі – сформувати нове мислення, адаптуватися до викликів сьогодення, розвивати партнерство», - наголосив у вітальному слові проректор з науково-педагогічної роботи, професор кафедри управління персоналом та економіки праці, д.е.н. А.М. Колот.
Проведено дві паралельні сесії: для керівників закладів і для вчителів. Серед тем: впровадження економічних методів в управлінні закладом; сучасні ІКТ; підвищення кваліфікації педагогів; ораторське мистецтво. Презентовано також навчальні посібники «Лідерство», «Ділове спілкування», «Електронний бізнес».
Доцент кафедри бізнес-економіки і підприємництва, генеральний директор Компанії інтелектуальних технологій В.Я. Паздрій провів майстер-клас «Стратегії бізнес-підходу в школі», а також розповів про VІІ Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми-2020».
Начальник відділу профорієнтації М.І Яременко зауважила, що професійну діагностику треба починати не в старших класах, а з шостого класу. Саме тоді легше визначити потенціал здібностей дитини.
Всі учасники отримали сертифікати.
Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса Гуторова
Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія Рогачова (фото)