Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Підприємницька освіта починається з профорієнтації31 Січня 2020р.

Чи є заклад освіти економічним суб’єктом? Адже дати треба не лише теоретичні  знання, а знання, що націлені на потреби ринку праці.  Стереотипи та шаблони давно не працюють.

Новітні підходи жваво обговорювалися на  ІІІ Всеукраїнському вернісаж-практикумі «Профорієнтація і підприємливість в освітньому процесі й управлінні закладом освіти: сучасний стан, перспективи і виклики», що відбувся 31 січня в  КНЕУ.  Практикум відвідали представники МОН України, керівники закладів освіти, вчителі математики, економіки, географії, історії.

«Місія нашої зустрічі – сформувати нове мислення, адаптуватися до викликів сьогодення, розвивати партнерство», -  наголосив у вітальному слові проректор з науково-педагогічної роботи, професор кафедри управління персоналом та економіки праці, д.е.н. А.М. Колот.

Проведено дві паралельні сесії: для керівників закладів і для вчителів. Серед тем: впровадження економічних методів в управлінні закладом; сучасні ІКТ; підвищення кваліфікації педагогів; ораторське мистецтво. Презентовано також навчальні посібники «Лідерство», «Ділове спілкування», «Електронний бізнес».

Доцент кафедри бізнес-економіки і підприємництва, генеральний директор Компанії інтелектуальних технологій В.Я. Паздрій провів майстер-клас «Стратегії  бізнес-підходу в школі», а  також розповів про  VІІ Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми-2020».

Начальник відділу профорієнтації М.І Яременко  зауважила, що професійну діагностику треба починати не в старших класах, а з шостого класу. Саме тоді легше визначити потенціал здібностей дитини.

Всі учасники отримали сертифікати.

 

Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса  Гуторова

Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія  Рогачова (фото)