Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Customer Care Agent02 Січня 2025р.

#вакансії_перспектива 
 
🏢 Genesis — міжнародна IT-компанія, що надає повний спектр послуг. Понад 1500 людей у п’яти країнах створюють продукти для понад 200 мільйонів унікальних користувачів щомісяця.
 
🔎 Ми шукаємо Customer Care Agent в команду EverHelp.
 
Наша позиція:
🔹 Ми проти війни та невиправданої агресії
🔹 Ми евакуювали співробітників компанії та їх близьких із зон бойових дій, допомогли в пошуку житла і забезпечили фінансовою підтримкою
🔹 Забезпечили всю команду мобільними станціями та батареями
🔹 Ми продовжуємо стабільно працювати для майбутнього України
 
Ти будеш:
🔹 Комунікувати з користувачами, працювати з відгуками та скаргами за допомогою телефону, чату та електронної пошти;
🔹 Обробляти декілька чатів одночасно з однаковою самовіддачею;
🔹 Надавати емпатичний та чуйний сервіс для задоволення потреб наших користувачів;
🔹 Консультувати клієнтів компанії щодо продуктів, їх роботи та — функціоналу через соціальні мережі.
 
Про тебе:
🔹 Володієш англійською на рівні Advanced/Fluent: володієш грамотною письмовою і розмовною мовою,
🔹 Маєш відмінні комунікативні навички: вмієш ввічливо, професійно та своєчасно вирішувати клієнтські скарги,
🔹 Вмієш працювати самостійно та у складі різних команд,
🔹 Ти уважний/-на, наполегливий/-ва та орієнтований/-на на пошук рішень,
🔹 Гнучкий/-ка до графіка роботи (можливо, доведеться працювати в нічний час та у вихідні дні),
🔹 Маєш сильну трудову етику, а також швидко адаптуєшся до змін у динамічному бізнес-середовищі.
 
Робота в EverHelp — це:
🔹 Можливість долучитись до української компанії та допомагати економіці нашої країни,
🔹 20+ днів відпустки й лікарняні без обмежень,
🔹 Медичне страхування і +10 додаткових Healthcare вихідних для відновлення свого стану і ресурсів,
🔹 Можливість працювати повністю віддалено,
🔹 Професійна команда спеціалістів, готових ділитися своєю експертизою, внутрішні спільноти та командними активності, що сприяють постійному навчанню і розвитку як в команді, так і на індивідуальному рівні,
🔹 Можливість кар’єрного зростання до лідерської ролі: 32% наших працівників перейшли на нові позиції протягом свого першого року роботи компанії, 86% наших Team Leads — наші вчорашні агенти,
🔹 Корпоративні знижки на абонементи в тренажерні зали й на широкий спектр послуг не про спорт.
 
🔥 Не зволікай! Відправляй своє CV і приєднуйся до EverHelp!