Customer Support Representative13 Січня 2025р.#вакансії_перспектива 🙌 Привіт! Ми — Boosta, IT-компанія з амбіційною та дружньою командою підтримки, і зараз шукаємо нового мотивованого члена команди! 🔎 Ми шукаємо в команду Customer Support Representative Обов’язки: 🔹 Швидко та професійно відповідати на вхідні звернення клієнтів у чатах, електронною поштою та телефоном. 🔹 Розглядати скарги клієнтів, надавати ефективні рішення через чат та телефон, а також стежити за виконанням кейсів. 🔹 Вирішувати питання, пов’язані з оплатами: обробка повернень, розв’язання проблем із платежами, перевірка облікових записів. 🔹 Співпрацювати з авторами для забезпечення безперебійної комунікації та розв’язання питань. 🔹 Вести завдання в CRM-системі, підтримуючи організованість і ефективність робочих процесів. Що ми очікуємо від вас? 🔹 Вільне володіння англійською мовою (рівень Upper-Intermediate або вище) для ефективного спілкування з клієнтами через чат, дзвінки та електронну пошту. 🔹 Природні навички розв’язання проблем: вміння слухати, розуміти та позитивно вирішувати питання клієнтів. 🔹 Емпатійність і дружелюбність, щоб клієнти відчували себе цінними та почутими. 🔹 Проактивність і орієнтованість на результат: готовність досягати більше та показувати приклад іншим. В свою чергу ми пропонуємо: 🔹 Гнучкий графік: Ви можете обрати зручний для себе час роботи. Наші зміни: Ранкова (7:00–15:00), Денна (15:00–23:00), Вечірня (18:00–2:00), Нічна (23:00–7:00). 🔹 Навчання та розвиток: Ви новачок у сфері підтримки або IT? Не проблема! Ми забезпечуємо детальне навчання, наставництво й можливості для зростання. 🔹 Різноманітність завдань: Щодня вас чекатимуть нові виклики й завдання, які робитимуть вашу роботу цікавою та винагороджуючою. 🔹 Дружня та підтримуюча команда: Ми — не лише колеги, а й друзі. Регулярно проводимо онлайн та офлайн івенти: тімбілдинги, вікторини, перерви за кавою. 🔗 Більше інформації про вакансію Ви можете дізнатися за посиланням. |