Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Customer Support Representative13 Січня 2025р.

#вакансії_перспектива 
 
🙌 Привіт! МиBoosta, IT-компанія з амбіційною та дружньою командою підтримки, і зараз шукаємо нового мотивованого члена команди!
 
🔎 Ми шукаємо в команду Customer Support Representative
 
Обов’язки:
🔹 Швидко та професійно відповідати на вхідні звернення клієнтів у чатах, електронною поштою та телефоном.
🔹 Розглядати скарги клієнтів, надавати ефективні рішення через чат та телефон, а також стежити за виконанням кейсів.
🔹 Вирішувати питання, пов’язані з оплатами: обробка повернень, розв’язання проблем із платежами, перевірка облікових записів.
🔹 Співпрацювати з авторами для забезпечення безперебійної комунікації та розв’язання питань.
🔹 Вести завдання в CRM-системі, підтримуючи організованість і ефективність робочих процесів.
 
Що ми очікуємо від вас?
🔹 Вільне володіння англійською мовою (рівень Upper-Intermediate або вище) для ефективного спілкування з клієнтами через чат, дзвінки та електронну пошту.
🔹 Природні навички розв’язання проблем: вміння слухати, розуміти та позитивно вирішувати питання клієнтів.
🔹 Емпатійність і дружелюбність, щоб клієнти відчували себе цінними та почутими.
🔹 Проактивність і орієнтованість на результат: готовність досягати більше та показувати приклад іншим.
 
В свою чергу ми пропонуємо:
🔹 Гнучкий графік: Ви можете обрати зручний для себе час роботи. Наші зміни: Ранкова (7:00–15:00), Денна (15:00–23:00), Вечірня (18:00–2:00), Нічна (23:00–7:00).
🔹 Навчання та розвиток: Ви новачок у сфері підтримки або IT? Не проблема! Ми забезпечуємо детальне навчання, наставництво й можливості для зростання.
🔹 Різноманітність завдань: Щодня вас чекатимуть нові виклики й завдання, які робитимуть вашу роботу цікавою та винагороджуючою.
🔹 Дружня та підтримуюча команда: Ми — не лише колеги, а й друзі. Регулярно проводимо онлайн та офлайн івенти: тімбілдинги, вікторини, перерви за кавою.
 
🔗 Більше інформації про вакансію Ви можете дізнатися за посиланням.