| - Університет»
- Структурні підрозділи»
- Навчально-методичний відділ забезпечення якості освіти та акредитації»
- Навчально-методична робота»
- Співробітники»
- Лабораторія моніторингу якості освітньої діяльності
Лабораторія моніторингу якості освітньої діяльностіОсновні завдання та функції лабораторії моніторингу якості освітньої діяльності Основні завдання: - впровадження кращих практик вітчизняних та зарубіжних закладів вищої освіти щодо якості освітньої діяльності;
- визначення основних тенденцій зміни кількісних і якісних показників на основі аналізу моніторингу показників діяльності Університету, міжнародних, вітчизняних рейтингів та вимог ринку праці;
- збір первинної інформації про якість наданих освітніх послуг в Університеті, її ретельний аналіз та розробка пропозицій щодо приведення її у відповідність до світових стандартів.
Функції: - загальний моніторинг та оцінювання якості умов провадження освітньої діяльності Університету;
- формування критеріїв оцінювання якості освітньої діяльності, координація проведення внутрішніх аудитів якості освітньої діяльності, формування єдиної бази даних щодо результатів моніторингу якості освітньої діяльності Університету;
- інформування кафедр Університету щодо досвіду застосування науково-педагогічним персоналом інноваційних методик в освітньому процесі;
- моніторинг процесів, що забезпечують академічну репутацію і свободу задля запобігання нетерпимості будь-якого роду, дискримінації студентів чи викладачів;
- підготовка пропозицій щодо організації студентоцентричного навчання, викладання та оцінювання досягнень, зокрема:
- моніторингу механізмів реалізації індивідуальних траєкторій навчання;
- діагностика соціально-професійної спрямованості, соціального самовизначення, соціальної активності, соціальної відповідальності студентів Університету шляхом анкетування (самооцінювання) і експертних оцінок;
- організація відкритої прозорої можливості оцінювання студентами роботи викладачів та адміністрації за визначеними показниками;
- моніторинг проведення викладачем навчальних занять, аналіз ефективності використання існуючих та впровадження в освітній процес нових освітніх технологій і методів навчання;
- формування рекомендацій щодо покращання організації навчального процесу;
- аналіз впливу застосування в освітньому процесі інноваційних технологій, у тому числі, дистанційних, на успішність навчання студентів;
- розроблення пропозицій для розгляду Вченою радою Університету, ректором та відповідними дорадчими органами щодо вдосконалення освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті з урахуванням новітніх освітніх технологій, формування відповідних рекомендацій та інших нормативних документів щодо покращення такої діяльності;
- своєчасне інформування всіх підрозділів Університету щодо організації та проведення моніторингових заходів та актуальної інформації з питань системи якісного менеджменту шляхом розміщення інформації на веб-сторінці Центру офіційного сайту Університету;
- координація діяльності структурних підрозділів Університету, що опікуються питаннями якості освітньої діяльності та вищої освіти з цих питань.
Остання редакція: 24.10.18 |