- Інститути та факультети»
- Факультет обліку та податкового менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра податкового менеджменту та фінансового моніторингу імені Миколи Чумаченка»
- Навчальні дисципліни бакалаврату»
- Архів»
- Аналіз господарської діяльності (спеціальність «Маркетинг»)
Аналіз господарської діяльності (спеціальність «Маркетинг»)
За умови успішного виконання вимог щодо опанування дисципліни студент зможе:
- орієнтуватися в інформаційних джерелах для проведення фінансового і бізнес-аналізу на підприємстві та проводити трансформацію фінансової звітності в аналітичні формати;
- правильно використовувати та обирати найбільш ефективні методи і інструменти аналітичних досліджень залежно від функціональної сфери їх використання та стратегічних цільових завдань управління у трьох взаємопов’язаних сферах: операційній, інвестиційній, фінансовій;
- здійснювати аналітичну діагностику ефективності окремих бізнес-процесів та діяльності центрів відповідальності на підприємствах;
- обґрунтувати найбільш ефективні фінансові та операційні стратегії, спрямовані на створення додаткової вартості підприємства та підвищення його фінансової стійкості;
- оцінювати фінансовий стан підприємства та давати аналітичну інтерпретацію основних показників діяльності підприємства, робити аналітичні висновки та знаходити резерви підвищення ефективності діяльності підприємства
Остання редакція: 12.05.22