1. Вітебська П.В. Педагогічний оптимізм вихователя у творчій спадщині А.С. Макаренка з позицій сучасного навчально-виховного процесу. / Вітебська П.В. // Освіта Донбасу. – 2009. - № 3-4. – С. 95-99 2. Вітебська П.В. Педагогічне спілкування як складова частина педагогічного оптимізму вихователя. / Вітебська П. В. // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2009. – № 15. – С. 104-112 3. Вітебська П.В. Педагогічний оптимізм як предмет професійного самовиховання сучасного вчителя / Вітебська П. В. // Народна освіта(електронне видання). – 2010. - Випуск №2(11). – http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/VZhDU/2009_48/Vip_48_20.pdf 4. Вітебська П.В. Педагогічний оптимізм вихователя як важливий елемент формування образу особистості сучасного вчителя. / Вітебська П.В. // Науковий вісник Донбасу (електронне видання). – 2011. – Випуск № 2 (14) - http://alma-mater.luguniv.edu.ua/magazines/elect_v/NN14/11vpvosv.pdf 5. Вітебська П.В. Педагогічний оптимізм вихователя як гуманістична цінність в світлі сучасного навчально-виховного процесу. / Вітебська П.В. // Вісник Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : педагогічні науки : зб. наук. праць за матеріалами IV міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листопада 2009 р. / М-во освіти і науки України, ЛНУ імені Тараса Шевченка. – Луганськ. : ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2009. – № 23. – С. 27-33 6. Вітебська П. В. А.С. Макаренко про педагогічний оптимізм вихователя як основу прояву толерантності в навчально-виховному процесі (на матеріалі літературних творів). / Вітебська П.В. // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : зб. наук. праць за матеріалами II міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 грудня 2009 р. / М-во освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир. : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009. - № 48. – С. 97-101 7. Вітебська П. В. Самопізнання як основа глибокого психологічного розвитку особистості і формування педагогічного оптимізму вихователя. / Вітебська П. В. // Наука і Освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України : зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 вересня 2009. / Південноукраїнського національного педагогічного університету ім.. К.Д. Ушинського. – Одеса, 2010. - № 9. – С.40-43 8. Вітебська П.В. Умови та етапи формування педагогічного оптимізму вихователя у педагогічному колективі (з досвіду А.С. Макаренка)./ П.В. Вітебська // Збірник наук. праць «Витоки педагогічної майстерності» : зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 березня 2011 / Міністерство освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2011. - № 8. – С.80-84 9. Вітебська П. В. Педагогічна концепція А. С. Макаренка щодо формування та реалізації педагогічного оптимізму вихователя / П. В. Вітебська // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 22. – С. 12 – 17. 10. Вітебська П.В. ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ ОПТИМІЗМУ ВИЗОВАТЕЛЯ.\\ П. В. Вітебська // Світ наукових досліджень. Випуск 7 : зб. наук. праць за матеріалами міжнародної наукової Інтернет конференції, 19.01.2022 \\ http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3707/ |