| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Василькова Наталія Володимирівна
Василькова Наталія ВолодимирівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєна кваліфікація «економіст» (диплом спеціаліста). У 2000 р. захистила дисертацію на тему “Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Успішно закінчила програму післядипломної освіти «Міжнародні економічні відносини» в Університеті Констанц (Німеччина), отримала кваліфікацію Lic.oec.int. (відповідає «Магістр міжнародної економіки»). Неодноразово проходила наукові стажування, тренінги, курси підвищення кваліфікації в університетах і на підприємствах Німеччини та Австрії. Має багаторічний досвід практичної діяльності у сфері міжнародного маркетингу (галузь – біотехнологічна фармацевтика). На кафедрі маркетингу КНЕУ працює 21 рік. З 2008 року – на посаді доцента кафедри. В січні 2011 року присвоєно вчене звання доцента. З лютого 2019 року по теперішній час - заступник завідувача кафедри. Викладає дисципліни: - Маркетинг
- Маркетингове ціноутворення.
Також з травня 2009 по 2017 р. - науковий співробітник, з 2017 р. по лютий 2022 р. - заступник директора, а з лютого 2022 р. по теперішній час - директор Інституту вищої освіти КНЕУ. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєна кваліфікація «економіст» (диплом спеціаліста). У 2000 р. захистила дисертацію на тему “Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Успішно закінчила програму післядипломної освіти «Міжнародні економічні відносини» в Університеті Констанц (Німеччина), отримала кваліфікацію Lic.oec.int. (відповідає «Магістр міжнародної економіки»). Неодноразово проходила наукові стажування, тренінги, курси підвищення кваліфікації в університетах і на підприємствах Німеччини та Австрії. Має багаторічний досвід практичної діяльності у сфері міжнародного маркетингу (галузь – біотехнологічна фармацевтика). На кафедрі маркетингу КНЕУ працює 21 рік. З 2008 року – на посаді доцента кафедри. В січні 2011 року присвоєно вчене звання доцента. З лютого 2019 року по теперішній час - заступник завідувача кафедри. Викладає дисципліни: - Маркетинг
- Маркетингове ціноутворення.
Також з травня 2009 по 2017 р. - науковий співробітник, з 2017 р. по лютий 2022 р. - заступник директора, а з лютого 2022 р. по теперішній час - директор Інституту вищої освіти КНЕУ. |
Публікації: | » Монографії: - Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія. Вид. 2-ге доповн. та перероб. / [Д.Г. Лук’яненко, Л.Л. Антонюк, Н.В. Василькова, Д.О. Ільницький та ін.] ; за ред. д.е.н., проф. Д.Г. Лук’яненка та д.е.н., проф. Л.Л. Антонюк. К.: КНЕУ, 2021. 472 с.
- Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія / [ Д.Г. Лук’яненко, Л.Л. Антонюк, Н.В. Василькова, Д.О. Ільницький] ; за заг.ред. д.е.н., проф. Д.Г. Лук’яненка, д.е.н., проф. Л.Л. Антонюк. К: КНЕУ, 2019. 380 с.
- Василькова Н.В. Маркетинг вищої освіти в епоху діджиталізації та глобальних мереж. / Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія ; за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука. К: КНЕУ, 2019. C. 10-19.
- Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: монографія [А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А.Ф. Павленка, д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. Київ: КНЕУ, 2014. 349 с.
- Василькова Н.В. Ефективне управління знаннями в сучасному університеті. / Стратегічне управління знаннями підприємства: монографія [А. П. Наливайко, О. М. Гребешкова, Л. П. Батенко та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А. П. Наливайка. К.: КНЕУ, 2014. C. 401-416.
» Статті: - Василькова Н.В. Конкурентні позиції КНЕУ в Глобальному рейтингу університетів RUR. Університетська освіта, № 8, 2021. С. 41-43.
- Антонюк Л.Л., Василькова Н.В., Сандул М.С. Державна підтримка сфери вищої освіти для глобального лідерства в 21 столітті. Університетська освіта, № 7, 2020. С. 18-27.
- Antoniuk L.L., Vasilkova N.V., Sandul M.S. State Support of Higher Education for Global Leadership in the 21st Century. University Education, № 6, 2019.
- Василькова Н.В. Управление качеством и концепция совершенства в системе высшего образования. Studia Humanitatis. № 3, 2018. (Index Copernicus)
- Василькова Н.В. Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті. Університетська освіта. №4, 2017. С. 50 - 54.
- Василькова Н.В. Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі. Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць, Вип. 34-35, 2016. С. 6-14. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг. Економічний вісник НТУУ "КПІ", № 13, 2016. С. 335-341. (Index Copernicus; Фахове видання)
- Василькова Н. Ключові фактори успіху Китаю на міжнародному ринку освітніх послуг. Вчені записки: зб.наук.праць. Спецвипуск. 2016. С.13-18. (Фахове видання)
- Vasilkova N. International Benchmarking in Higher Education. University Education, #3, 2015. С. 50-54.
- Ilnytskyi D.O., Vasilkova N.V. Cyclicity in competency-based approach to education: International experience in supporting competitive positions of universities. Actual Problems of Economics #9 (159), 2014. С. 201-210. (Scopus; Фахове видання)
- Ільницький Д.О., Василькова Н.В. Циклічність у компетентнісному підході: сучасний світовий досвід. Актуальні проблеми міжнародних відносин: Зб. наук. праць. Вип. 119 (частина ІІ). К.: КНУ ім. Т.Г.Шевченка, 2014. С. 73-83. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Роль держави в підвищенні міжнародної конкурентоспроможності дослідницьких університетів: досвід Німеччини. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 32, 2013. С. 70-76. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції. Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць. Вип. 30, 2013. С. 27-33. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Бенчмаркінг у сфері вищої освіти. Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць. Вип. 31, 2013. С. 106-115. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Маркетингові дослідження в сфері вищої освіти. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 30. К.: КНЕУ, 2012. С. 192-198. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Маркетинг взаємовідносин як сучасна маркетингова парадигма для вищого навчального закладу. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. № 28, Част. 2. К.: КНЕУ, 2012. С. 592-601. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Стратегічне управління знаннями як джерело конкурентних переваг вищого навчального закладу. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 31. К.: КНЕУ, 2012. С. 173-178. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг. Економіка та підприємництво. Збірник наукових праць. № 28. К.: КНЕУ, 2012. С. 118-127. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Дослідження автономії університетів у Європі. Університетська освіта. № 1. 2011. К.: КНЕУ. С. 46-55.
- Сацик В.І., Антонюк Л.Л., Василькова Н.В. Світовий досвід становлення і розвитку дослідницьких університетів. Університетська освіта. № 1. 2011. К.: КНЕУ. С. 58-66.
- Василькова Н.В. Університетська автономія в Європі. Вища освіта: шляхи розвитку та забезпечення якості. К.: КНЕУ, 2010. 160 c. C. 41–68.
- Василькова Н.В. Екологічні інновації в системі збалансованого розвитку. Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. Спец.випуск. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2009. 653 c. c. 25–33. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу. Стратегія економічного розвитку України: Збірник наукових праць. Вип. 24-25. К.: КНЕУ, 2009. с. 152–156. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Стратегічні альянси як один з інструментів конкурентної боротьби в умовах глобалізації. Стратегія економічного розвитку України: Науковий збірник. Вип. 19. К.: КНЕУ, 2008. с. 113–119. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу. Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2007. – с. 35 – 42. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Розвиток суднобудівної промисловості України в умовах глобалізації. Стратегія економічного розвитку України: Науковий збірник. Вип. 4. К.: КНЕУ, 2001. с. 90–97. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Кон'юнктура світового ринку суднобудування та експортний потенціал України. Економіка України. № 11. 1999. с. 19 – 27. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Альтернативні стратегії глобальної конкуренції для суднобудівної галузі України. Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. Вип.7. К.: КНЕУ, 1999. с. 82–87. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Ключевые факторы успеха в глобальной конкурентной борьбе на судостроительном рынке. Маркетинг и реклама. № 9. 1999.с. 51–53.
» Участь у конференціях: Василькова Н.В., Турчанінова В.Є. Підсумковий контроль результатів навчання здобувачів вищої освіти в цифровому середовищі. Збірник матеріалів наук.-метод. конф. «Цифрова екосистема сучасного університету: епідеміологічні обмеження та виклики воєнного стану», м. Київ, КНЕУ ім. В. Гетьмана, 25-26 листопада 2022, К.: КНЕУ. 2022. С. 282 - 287. - Василькова Н.В. Маркетинг закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф. (Київ, 7–8 жовтня 2021 р.). К.: КНЕУ, 2021. 448 с. С. 167-170.
- Василькова Н.В. Антикризовий маркетинг в умовах пандемії коронавірусу. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21–22 травня 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020. С. 117–119.
- Василькова Н.В. Трансформація вищої освіти в умовах мереживізації суспільства і економіки. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетингова освіта в Україні” (Київ, 29–30 березня 2018 р.). К: КНЕУ, 2018. С. 6-8.
- Василькова Н.В. Стратегічне маркетингове управління розвитком університету. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингова освіта в Україні" (Київ, КНЕУ, 12-13 квітня 2016 р.). С. 14-16.
- Василькова Н. Фактори конкурентоспроможності Китаю на міжнародному ринку вищої освіти. Китайська цивілізація: традиції та сучасність. Матеріали X міжнародної наукової конференції (Київ, КНЕУ, 22 вересня 2016 р.). С. 11-13.
- Василькова Н.В. Сучасна парадигма управління взаємовідносинами у дослідницькому університеті. Збірник матеріалів Науково-методичної конференції «Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності» (31 січня 2013 р.). К.: КНЕУ, 2013.
- Василькова Н.В. Проектні методи навчання студентів. Збірник матеріалів Міжнародної науково-методичної конференції «Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення» (21 лютого 2012 р.). К.: КНЕУ, 2012. C. 298-300.
- Василькова Н.В. Проблемно-орієнтоване і орієнтоване на студента викладання і навчання. Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр. Збірник матеріалів науково-методичної конференції. Том 1. – 3-4 лютого 2009 р. К.: КНЕУ, 2009. с. 203–205.
- Василькова Н.В. Особливості організації навчального процесу в умовах глобального інформаційного суспільства. Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Матеріали науково-методичної конференції, 5-8 лютого 2008 р. К.: КНЕУ, 2008. с. 81–83.
- Василькова Н.В. Технології бенчмаркингу в маркетинговій діяльності. Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції, 24-27 травня 2000 р. Ялта-Луганськ: СУДУ, 2000. – с. 53 – 54.
- Василькова Н.В. Глобальні конкурентні стратегії у суднобудівній галузі. Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, 19-22 травня 1999 р. Київ-Ялта: КНЕУ, 1999. с. 31–32.
» Навчально-методичні видання: - Васильков В.Г., Василькова Н.В. Організація операційної діяльності підприємства: підручник з грифом МОН України (лист № 1/11-12084 від 29.07.2014). К.: КНЕУ, 2015. 502 с. [Електронний ресурс].
- Василькова Н.В., Дугіна С.І. Маркетингове ціноутворення. Практикум : навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2015. 133 с. [Електронний ресурс].
- Дугіна С.І., Василькова Н.В. Маркетингове ціноутворення: навчальний посібник з грифом МОНМолодьспорту України (лист № 1/11-16491 від 23.10.2012). К.: КНЕУ, 2013. [Електронний ресурс].
- Васильков В.Г., Василькова Н.В. Організація і управління процесами виробництва: навчальний посібник з грифом МОНМолодьспорту України (лист № 1/11-3553 від 29.04.2010). К.: КНЕУ, 2011. 503 с.
- Василькова Н.В., Дима О.О. Товарна інноваційна політика: дистанційний навчально-методичний комплекс. К.: КНЕУ, 2011 [Електронний ресурс].
- Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К., Василькова Н.В. Товарна інноваційна політика. Підручник. Вид. 2-ге, перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2010. 390 с.
» Дистанційні курси Moodle: - "Маркетинг - Василькова - MRMK35019U_DIST" (для дистанційної форми навчання, всі спеціальності, крім 075 "Маркетинг", 4(5) кредитів)
- "Маркетинг - 10 кред. - Василькова - MRMK35019U_DIST" (для дистанційної форми навчання, спеціальності 075 "Маркетинг", 10 кредитів)
- "Маркетингове ціноутворення - Василькова - MRMK49028U_DIST" (для дистанційної форми навчання, спеціальності 075 "Маркетинг", 5 кредитів)
- та інші
» Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір: - Свідоцтво № 85125 від 31.01.2019 р. про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру: Василькова Н.В. Управление качеством и концепция совершенства в системе высшего образования . Studia Humanitatis. № 3, 2018. 0 (Index Copernicus).
- Свідоцтво № 85126 від 31.01.2019 р. про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру: Василькова Н.В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг. Економічний вісник НТУУ «КПІ» № 13, 2016. С. 335-341.
- Свідоцтво № 65098 від 29.04.2016 про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру «Стратегія інтернаціоналізації ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» на 2016-2020 рр.» [Антонюк Л.Л., Ільницький Д.О., Василькова Н.В., Кулага І.В., Барабась Д.О.]. К.: КНЕУ, 2016.
- Свідоцтво № 59138 від 02.04.2015 про реєстрацію авторського права на твір: Стаття “Cyclicity in competency-based approach to education: International experience in supporting competitive positions of universities”, автори Ільницький Д.О., Василькова Н.В. (опубліковано: Actual Problems of Economics #9 (159), 2014. С. 201-210).
- Рішення про реєстрацію договора, що стосується права автора на твір, № 2597 від 17.12.2014: Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: монографія [А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А.Ф. Павленка, д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. Київ: КНЕУ, 2014.
» Підвищення кваліфікації та стажування: - ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС 02070884/070233-21, «Вступ у Дата Сайнс», 20.05.2021 р., 120 год.
- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Lifecell Campus, Сертифікат № 032 про участь у циклі тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
- КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 0476, “Building Competitiveness: From Local to Global”, 19.10.2022 р., 1 кредит (30 год.).
- та інші
|
---|
|