Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Як ефективно почати працювати після свят14 Січня 2021р.

​​До роботи! Як ефективно почати працювати після свят

Святкові дні у кожного пройшли по-різному: хтось з’їздив на відпочинок та повернувся сповнений сил і вражень. Хтось святкував ізольовано, курсуючи від столу до телевізора, хтось гучно у колі родичів та друзів. А кому і взагалі не довелося виходити з робочого ритму. Та рано чи пізно свята закінчуються, настає час повертатись до роботи.

:red_circle: Не час для волевиявлення
Психологи стверджують: перші десять днів після святкувань – не час для випробування власної волі. Так, правильне харчування, обмеження алкоголю, достатній час для сну – дієві засоби, але вони можуть стати справжнім стресом для людей не із залізним характером (а таких справді багато), бо принесуть муки сумління після невиконання обіцянок собі коханому. Тож краще створюйте реальні завдання та цілі.

Починаємо з найпростішого
Невеликі завдання після свят даються набагато легше, ніж об’ємні. Тож почніть саме з найлегшого. Можна розібратися зі справами, що залишились з кінця року, навести лад на робочому місці, у документах. Виділити першочергові завдання, що надійшли з минулого року. Обговорити з колегами наступні плани. Адже, мозок, який відпочив від роботи, може дати конструктивні ідеї. Не забувайте цим скористатися.

Відкидаємо страхи
Після новорічних свят працездатність та мислення майже у всіх знаходяться у стані загальмованості. За таких умов важно бути максимально сконцентрованим. Не бійтеся помилитись. Пробачте собі та колегам невеликі помилки у процесі адаптування до робочих моментів.

Прислухаємось до організму
У період трудової адаптації важливо підтримувати свій змучений святами організм, а також піклуватися про психологічне здоров’я. Не перевантажуйте себе жирною та калорійною їжею. Радимо вживати продукти, у складі яких знаходиться серотонін – гормон радості: курку, морепродукти, горіхи та сири, а надто чорний шоколад.

:large_blue_circle: Правильно спілкуємось
Післясвятковий час на роботі – це багато розмов та обмін враженнями. Таким чином виникає неформальна атмосфера, яка не до вподоби багатьом керівникам. Тож у деяких випадках краще обмінятися враженнями під час перерви, або перезміни. Також варто пам’ятати, що після свят багато хто ще знаходиться у збудженому стані. Тому з колегами, керівництвом та клієнтами варто дотримуватись коректної поведінки, зберігати позитивний настрій, спокій та рівновагу.