| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Примак Тетяна Олександрівна
Примак Тетяна ОлександрівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Примак Тетяна Олександрівна, доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана». Широко відома в Україні та поза її межами як фахівець та експерт у сфері маркетингових комунікацій. Автор понад 25 книг з маркетингу, маркетингових комунікацій, реклами та PR. Більш, ніж 150 її статей опубліковані у відомих українських та зарубіжних виданнях. Примак Т. О. є основоположником школи маркетингових комунікацій в Україні. Завдяки її наукової діяльності набула подальшого розвитку теорія маркетингових комунікацій, а саме: удосконалена концепція маркетингових комунікацій на основі нового розуміння сутності комунікацій, маркетингових комунікацій, їх ролі та місця в системі управління ринковою діяльністю підприємства; виділений ринок маркетингових комунікацій в окремий інститут, що дало змогу визначити основні аспекти, за якими слід проводити дослідження цього ринку для отримання об’єктивної інформації щодо оптимізації ринкової діяльності підприємств; обґрунтований системний підхід інтеграції маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємства, який включає в себе моделі організації маркетингових комунікацій для підприємств, що випускають товари народного споживання, концептуальні підходи до комплексного їх планування, економіко-математичне моделювання визначення та розподілу бюджету на маркетингові комунікації, визначення їх економічної та комунікативної ефективності, комплексну систему оцінювання іміджу підприємств та інш. Примак Т. О. є членом спеціалізованої вченої ради КНЕУ імені Вадима Гетьмана та членом спеціалізованої вченої ради у Херсонському національному технічному університеті за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами, членом Української Асоціації Маркетингу, членом редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні», керівником магістерської програми «Рекламний менеджмент» у ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана», консультує низку провідних видавництв України з питань реклами та PR. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Примак Тетяна Олександрівна, доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана». Широко відома в Україні та поза її межами як фахівець та експерт у сфері маркетингових комунікацій. Автор понад 25 книг з маркетингу, маркетингових комунікацій, реклами та PR. Більш, ніж 150 її статей опубліковані у відомих українських та зарубіжних виданнях. Примак Т. О. є основоположником школи маркетингових комунікацій в Україні. Завдяки її наукової діяльності набула подальшого розвитку теорія маркетингових комунікацій, а саме: удосконалена концепція маркетингових комунікацій на основі нового розуміння сутності комунікацій, маркетингових комунікацій, їх ролі та місця в системі управління ринковою діяльністю підприємства; виділений ринок маркетингових комунікацій в окремий інститут, що дало змогу визначити основні аспекти, за якими слід проводити дослідження цього ринку для отримання об’єктивної інформації щодо оптимізації ринкової діяльності підприємств; обґрунтований системний підхід інтеграції маркетингових комунікацій у ринкову діяльність підприємства, який включає в себе моделі організації маркетингових комунікацій для підприємств, що випускають товари народного споживання, концептуальні підходи до комплексного їх планування, економіко-математичне моделювання визначення та розподілу бюджету на маркетингові комунікації, визначення їх економічної та комунікативної ефективності, комплексну систему оцінювання іміджу підприємств та інш. Примак Т. О. є членом спеціалізованої вченої ради КНЕУ імені Вадима Гетьмана та членом спеціалізованої вченої ради у Херсонському національному технічному університеті за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами, членом Української Асоціації Маркетингу, членом редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні», керівником магістерської програми «Рекламний менеджмент» у ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана», консультує низку провідних видавництв України з питань реклами та PR. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень • вивчення проблем ефективного використання інструментарію маркетингових комунікацій в системі управління підприємств; • дослідження цінностей, що формують національну ментальність та вивчення взаємозалежностей між особливостями національного характеру та застосуванням маркетингових заохочень у різних країнах; • дослідження сприйняття рекламних та PR-звернень, а також їх компонентів цільовими аудиторіями на різних ринках; • вивчення проблем рекламного креативу та дослідження його тенденцій в Україні та на світовому ринку; • дослідження формування іміджу та репутації торговельних марок і підприємств, а також засобів їх підтримки та забезпечення ефективності; • вивчення проблем застосування соціально-етичного маркетингу на підприємствах України та в світі.проблеми ефективного використанні інструментарію маркетингових комунікацій в системі управління ринковою діяльністю підприємств. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Автор понад 25 книг з маркетингу, маркетингових комунікацій, реклами та PR, серед яких монографії, підручники та навчальні посібники. Більш, ніж 150 її статей опубліковані у відомих українських та зарубіжних виданнях. |
---|
|