Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Електронна фармація: сьогодення та майбутнє28 Жовтня 2020р.

     Спікером онлайн-зустрічі BUSINESS HARD TALKS, яку організувала кафедра комерційної діяльності та логістики, була Олена Філінюк – експерт фармацевтичної комерції, маркетингу та розвитку бізнесу; відомий спікер галузевих бізнес-форумів і конференцій.

     Олена має 17 років досвіду у фармацевтичному бізнесі. За спеціальністю гінеколог, здобула другу освіту менеджера-економіста.
     «Насамперед аптека – центр первинної медико-санітарної допомоги, де можна отримати консультацію, - зазначила вона. - Нині в Україні нараховується 20 тисяч аптечних точок і це, на мою думку, багато. Електронна комерція в фармацевтичній галузі збільшується щорічно на 15%. У Європі дистанційна торгівля дозволяється тільки тим компаніям, що мають ліцензію. Рецептурні препарати, для довідки, наразі становлять 30 %».
      Спікер розповіла, яким має бути дизайн сайтів:
«Якщо клієнт знаходиться на сайті 27 хвилин, причин дві: важко знайти потрібну інформацію або ж його зацікавила якась наукова стаття. І це треба прослідковувати тим, хто працює на електронних майданчиках продажу фармацевтичних препаратів».
«Чи потрібно ліцензувати доставку медичних препаратів? Відповідальність залишається за аптекою. Адже ліки потребують відповідних умов зберігання. Уявіть собі: вам привозять ліки, які знаходились в одному рюкзаку з гарячою піцею».
«Складові успіху бізнесу: професійна команда, колаборація з поштовими операторами, страховими компаніями, зручний сайт».

 

Провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою ВСЗ Лариса Гуторова
Фахівець з комунікацій I категорії ВСЗ Анастасія Рогачова (скріншоти)