Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

МЕХАНІЗМ ПОСЕЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО ТА ДРУГОГО КУРСІВ17 Серпня 2023р.

МЕХАНІЗМ ПОСЕЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ТА СТУДЕНТІВ ДРУГОГО КУРСУ, ЩО РАНІШЕ ❗️ НЕ ПРОЖИВАЛИ: 
Крок 1 Перед поселенням необхідно підготувати наступні документи: 
- паспорт. Якщо ви потребуєте тимчасової реєстрації (на період навчання), то Вам необхідна відмітка про зняття з реєстрації в додатку до вашого паспорту; 
- ідентифікаційний код;
- 2-і фотокартки (3*4); 
- флюорографія; 
- квитанція про оплату за проживання; 
- для чоловіків: оригінал та копія приписного посвідчення, з штампом про зняття з військового обліку (в разі НЕОБХІДНОСТІ тимчасової реєстрації).
Якщо у вас є документи, що засвідчують пільгу, то вам необхідно ДО ПОСЕЛЕННЯ надіслати документи в студентський профком за наступною гугл-формою https://forms.gle/dyDYSiERJKM58H758
На сайті КНЕУ (сторінка студмістечка) та телеграм каналі (@DirectBy_campus) буде розміщено списки осіб та зазначено за якою адресою звернутись, згідно дат поселення студентів першого та студентів другого курсу. Списки першокурсників будуть оновлюватись по мірі надходження наказів на зарахування. Також в розділі написавши на e-mail працівників студмістечка де можна дізнатись інформацію. 
Прибуваєте для поселення, тільки коли знайшли себе в списку згідно дат які визначені для вашого факультету. Крок 2 По приїзду Вам необхідно звернутись за вказаною адресою в консультаційний пункт, що вказаний (на сайті/каналі) навпроти Вашого прізвища в списку рекомендованих до поселення. Якщо раптом так склалось, що Ваше прізвище відсутнє в списку рекомендованих на поселення, то зверніться в студентське містечко бот/e-mail.  В консультаційному пункті Ви зможете:  а) оформити договір (2-а екземпляри);  б) сформувати пакет документів;  г) отримати інформацію, що Вас зацікавила. 
Крок 3 Звертаємось за адресою вул. Дегтярівська 49, в паспортний стіл за ордером. При собі необхідно мати паспорт та договір, який Ви заповнили в консультаційному пункті та одну фотокартку. Ті хто посилений за адресою вул. Івана Дзюби, 15-А, ордер отримують за цією ж адресою.
Крок 4 Якщо Ви забули заплатити за гуртожиток вдома, то це можна зробити в будь якому відділенні банку за вказаними реквізитами (@campusInfo_BOT в розділі "Реквізити") Звертаємо Вашу увагу, на те, що при оплаті необхідно вказувати номер вашого договору (ви його дізнаєтесь з сайту/телеграм каналу або при оформленні договорів у консультаційних пунктах) це є номер Вашої залікової книжки, який вказаний в Наказі на зарахування.   Крок 5 Після оформлення ордеру звертаємось до завідувача гуртожитку для отримання ліжко-місця та надаємо наступні документи: 
- заповнений бланк ордера з фотографією (Ви його отримали в паспортному столі); 
- 2-а оригінали договору, та копію квитанції про оплату за проживання; 
- довідку про флюорографію; 
- 1-у фотокартку для перепустки (3*4); 
- проходимо інструктаж з пожежної безпеки,❗️вивчаємо правила проживання в гуртожитку,❗️інструкції з техніки безпеки, цивільного захисту. /rules Поселення відбувається ❗️ згідно графіку ❗️ (Сб., Нд. - вихідні) З 09:00 по 17:00, обідня перерва з 13:00 до 13.:45. Звертаємо Вашу увагу, місце визначене за вами буде триматись до 15.09.2023, якщо ви до цього часу не звернетесь за поселенням після 15.09.2023 бронь знімається.