Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Центр зв’язків з роботодавцями та сприяння працевлаштуванню студентів «Перспектива»

Центр «Перспектива» є структурним підрозділом університету, який було створено в 1999 році з метою тісної співпраці з роботодавцями та сприяння студентам і випускникам КНЕУ ім. Вадима Гетьмана у працевлаштуванні.

Положення про Центр зв’язків з роботодавцями та сприяння працевлаштуванню студентів «Перспектива» Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний універcитет імені Вадима Гетьмана»

Основні напрямки роботи Центру:

Сприяння працевлаштуванню студентів:

— інформування студентів щодо напрямів діяльності та потреби в кадрах підприємств, організацій, установ м. Києва;

— організація прямих контактів між студентами і роботодавцями;

— надання допомоги роботодавцям у підборі необхідних спеціалістів із числа студентів КНЕУ;

— надання інформації студентам щодо можливостей тимчасового працевлаштування під час навчання, в літній та зимовий періоди і на неповний робочий день;

— організація ярмарок вакансій та презентацій підприємств, організацій, установ;

— організацій та проведення конкурсів, майстер класів із залученням експертів провідних організацій.

Проведення тренінгів з технології самостійного пошуку роботи:

— ефективна презентація себе на ринку праці;

— складання, резюме, мотиваційних і супроводжувальних листів;

— поведінка під час співбесіди з роботодавцем тощо.

Консультування студентів з питань планування професійної кар’єри:

— визначення шляхів та можливостей працевлаштування;

— допомога у виборі напрямку розвитку фахової кар’ри.

Стратегічні напрями роботи Центру: (детальніше…)

СПРИЯННЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЮ СТУДЕНТІВ:

  • інформування студентів щодо напрямів діяльності та потреби в кадрах підприємств, організацій, установ м. Києва;
  • організація прямих контактів між студентами і роботодавцями;
  • надання допомоги роботодавцям у підборі необхідних спеціалістів із числа студентів КНЕУ;
  • надання інформації студентам щодо можливостей тимчасового працевлаштування під час навчання, в літній та зимовий періоди і на неповний робочий день;
  • організація ярмарок вакансій та презентацій підприємств, організацій, установ.

ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГІВ З ТЕХНОЛОГІЇ САМОСТІЙНОГО ПОШУКУ РОБОТИ:

  • ефективна презентація себе на ринку праці;
  • складання резюме (CV);
  • поведінка під час співбесіди з роботодавцем тощо;

КОНСУЛЬТУВАННЯ СТУДЕНТІВ З ПИТАНЬ ПЛАНУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР‘ЄРИ:

  • визначення шляхів та можливостей працевлаштування;
  • допомога у виборі напрямку розвитку фахової кар‘єри;
  • дослідження ринку праці.

Функції центру (детальніше…)

  • Організація тісної співпраці з Асоціаціями випускників, створених при факультетах КНЕУ, та з Координаційною Радою асоціацій випускників КНЕУ з питань налагодження ділових стосунків з працюючими випускниками та вирішення питань, пов'язаних зі сприянням в організації працевлаштування студентів КНЕУ.
  • Тісна взаємодія Центру з Національною Радою України у справах молодіжної політики та іншими молодіжними організаціями, кадровими агентствами, агентствами з працевлаштування, державними та молодіжними центрами зайнятості.
  • Створення бази даних організацій, установ та комерційних структур- потенційних роботодавців, які виявили бажання працювати з Центром.
  • Розробка нормативно-договірної документації з приводу працевлаштування студентів і підбору кваліфікованих кадрів для замовників, супроводження діючих договорів та контроль за їх виконанням.
  • Організація співбесід роботодавців з попередньо підібраними фахівцями для остаточного прийняття рішення щодо працевлаштування цих кандидатів
  • Участь у міжнародних програмах сприяння забезпеченню випускників робочими місцями, базами практики.
  • Функції в напрямку проведення організаційної та консультативної роботи з аплікатами (претендентами на вакансію) з питань їхнього працевлаштування.
  • Створення бази даних анкет/резюме претендентів на вільні робочі місця з числа студентів та випускників Київського національного економічного університету.
  • Регулярне розміщення міні-резюме студентів в засобах масової інформації та Інтернет на спеціалізованих сайтах.
  • Пошук, облік та підбір інформації про вакантні робочі місця для її безпосереднього використання.
  • Пошук, облік та підбір фахівців для їх безпосереднього працевлаштування на вакантні робочі місця.
  • Проведення  необхідних заходів, пов'язаних з підбором студентів старших курсів відповідних спеціальностей у вузі для працевлаштування.
  • Створення інформаційного банку даних про фахівців відповідних спеціальностей,
  • Організація співбесід роботодавців з попередньо підібраними фахівцями для остаточного прийняття рішення щодо працевлаштування цих кандидатів,
  • Організація семінарів "Технологія пошуку роботи", "Складання резюме", "Ефективна самопрезентація", "Техніка проходження інтерв'ю" тощо та аналіз їх ефективності.
  • Організація юридичних консультацій щодо працевлаштування студентів.
  • Розроблення методичних рекомендацій для студентів та випускників Київського національного економічного університету з цивілізованого регулювання взаємовідносин на ринку праці.
  • Проведення індивідуальних консультацій щодо стратегії пошуку роботи, підготовки професійного резюме й міні-резюме для публікації в засобах масової інформації та Інтернет, заповнення анкет для розміщення в базі даних Центру, розроблення індивідуальних рекомендацій для успішного проходження інтерв'ю.
  • Проведення психологічного тестування (виявлення кар'єрного потенціалу студента) та індивідуальних консультацій психолога щодо підвищення ефективності самопрезентації.
  • Організація роботи в Центрі магістерської підготовки та на випускаючих кафедрах і факультетах щодо залучення студентів, випускників Київського національного економічного університету до банку даних Центру.
  • Створення умов для проходження практики студентами старших курсів відповідного профілю Київського національного економічного університету на базі Центру.
  • Функції з питань організації інформаційно-рекламної роботи спрямованої на анонсування заходів, що проводяться на республіканському, міському рівнях і в Центрі у сфері працевлаштування та реклама послуг, які надає Центр.
  • Періодичне висвітлення діяльності Центру в засобах масової інформації та газеті "Економіст" через прес-релізи, інтерв'ю і т.п.
  • Складання поквартального Календаря проведення "Днів кар'єри", "Ярмарків вакансій" та інших подібних заходів.
  • Організація і проведення "Днів кар'єри в Київському національному економічному університеті.
  • Проведення інших необхідних заходів, пов'язаних з підбором студентів старших курсів відповідних спеціальностей у вузі для їх працевлаштування.
  • Проведення рекламної та агітаційної роботи серед різних категорій абітурієнтів
Остання редакція: 23.11.16
Вакансії
Офіс-менеджер

Analysts, engineers, sales and marketologists

Salary: 1000 $ (compensation+bonuses)

About us

We're .io - international big data team of 40+ people. We're working on creating state of the art analytical platform for business. Analysts, engineers, sales and marketologists are all part of our team.

We're growing 10 times a year

Junior Accountant with Languages

AI Researcher

AI Researcher ( http://www.topcareer.jp/inter/job/detail/001830/ )
-About the position
We are looking for an AI Researcher to work with us in Tokyo, and help us create new and unique experiences. The ideal candidate should have a good understanding of academic AI and/or game AI and the motivation to tackle and solve hard problems in algorithm and system architecture.


-Responsibilities
・ Read AI papers/articles in English and research/test state-of-the-art AI systems
・ After validation of a prototype, integrate new technology into an actual game
・ Document and present results in conferences, papers or articles.

AI Engineer

AI Engineer ( http://www.topcareer.jp/inter/job/detail/001828/ )


-About the position
We are looking for an experienced AI Engineer to work with us in Tokyo on our next projects, and help us create fun and engaging experiences. The ideal candidate should have experience with modern game AI decision making and navigation models, with a clear understanding of their tradeoffs and impact on performance. Familiarity with state-of-the-art game AI techniques (i.e. AI directors, player modeling, robust buddy AI, etc.) is preferred.


-Responsibilities
・ Work closely with fellow programmers and design staff to implement behaviors for enemies, buddy characters and other NPCs
・ Research and prototype additional AI systems as necessary to deliver a modern AAA gameplay experience
・ Review and critique code design and implementation from other programmers
・ Document and present information about AI improvements and new techniques


[Work Location]
Tokyo, Japan


[Salary]
・ For New graduate
Base Salary
-Bachelor: more than JPY 216,000
-Master: more than JPY 229,500


Overtime Allowances
Provided in accordance with the company rules.


・ For Mid-Career
Annual income : JPY4,500,000 ~ 10,000,000
※ depending on their competency and performance records


[Selection process]
1. CV & Project report Screening
2. Aptitude test
3. Skype/Phone interview (2 times)
4. Final interview in Japan or Skype

Вакансія стажера у Департаменті маркетингових комунікацій Укртелекому

Шукаємо стажера!
Друзі, з'явилася крута вакансія стажера у Департаменті маркетингових комунікацій Укртелекому
Основні обов’язки:
Ведення проектів по розробці рекламних матеріалів.
Комунікація з креативними агенціями.
Співпраця із маркетологами та структурними підрозділами компанії.
Шукаємо:
Відповідального та уважного до деталей стажера, який готовий швидко навчатися та розвиватися.
Бажана освіта – маркетинг, реклама.
Досвід стажування/роботи у рекламних агенціях - додатковий плюсик для тебе
Пропонуємо:
Оплачуване стажування.
Можливість навчання та професійного розвитку.
Перспективу працевлаштування за результатами стажування.
Досвід роботи у команді професіоналів

Цікаво? Тоді заповнюй анкету за посиланням: https://goo.gl/PcEUdT

Готові розглянути студентів 3-6 курсів та молодих випускників.
Розташування офісу: Київ, Корпоративний центр Укртелекому. 

Младший специалист. Отдел маркетинга

Заработная плата: 6000 + % 
Требования: 
• Грамотность. Владение русским и украинским языком в совершенстве, английским языком на уровне Intermediate. Понимание основ деловой переписки 
• Пунктуальность. Соблюдение всех временных договоренностей без исключения 
• Внутренняямотивация. Способность выполнить больший объем работы, чем запланировано изначально, исходя из собственной инициативы, а не ощущения контроля. 
• Гибкостьмышления. Умение расставить приоритеты в поступающих задачах 
• Ответственность. Понимание того, к чему приведут выполненные действия или бездействие. 
Условия работы: 
• Офис в 5-ти минутах ходьбы от метро «Героев Днепра». Индивидуально оборудованное рабочее место. Наличие комнаты отдыха и кухни с полной инфраструктурой. 
• График работы: 5-ти дневная рабочая неделя, время работы с 9.30 до 18.00 
• Развитие навыков и талантов сотрудников за счет компании. 
• Возможность карьерного роста в отделе маркетинга. А также, в дальнейшем - возглавить одно из подразделений компании. 
• Мотивация: материальная на ежемесячной основе, нематериальная по результатам работы. 
Обязанности: 
• Отслеживание активности на сайте. Ответы на обращения клиентов с сайта 
• Ведение деловой переписки с действующими клиентами 
• Формирование полного пакета документов в рамках выбранной клиентом услуги. Контроль за их подписанием обеими сторонами. 
• Отслеживание поступивших оплат и внесение этих данных в систему учета. 
• Анализ показателей деятельности (количество клиентов, выявленияотстающих услуг и услуг лидеров, предложения по оптимизации своего участка работ). Сведение данных в отчет для начальника отдела. 
• Взаимодействие с отделом управления проектами для своевременного информирования клиентов. 

Контакты: 0679786630 Ирина Скляр 

http://publ.science/ 

is@publ.scince

Вакансія рекрутер

Тебе завжди цікавив напрям HR, але в тебе недостатньо досвіду? Тобі хотілося долучитися до створення сильної команди? У тебе є унікальна можливість! ZNOUA шукає молодшого спеціаліста відділу HR!

Що на тебе чекає:

- Часткова зайнятість (4 години на день, будні дні, графік за домовленістю).
- Затишний офіс біля м.Хрещатик.
- Професійне навчання.
- Заробітна плата 2500 грн на місяць (2000 грн на випробувальний термін).
- Стрімкий карєрний зріст!

Умови роботи:

- Робота у комфортабельному офісі, 5-10 хв від м.Хрещатик.
- Кава, смаколики і затишна атмфосфера!
- Молодий і дуже дружній колектив!

 

Чекаємо Ваші резюме на пошту ai@znoua.com
https://vk.com/aizno
Запитуйте за деталі за тел. 0987214766

КПМГ із радістю вам у цьому допоможе, адже саме зараз проходить реєстрація на цілих 3 події для студентів українських вищих навчальних закладів
На цьому тижні у багатьох студентів закінчуються канікули та починається навчання. А це означає, що саме час з новими силами отримувати корисний досвід та здобувати цікаві знання. 

КПМГ із радістю вам у цьому допоможе, адже саме зараз проходить реєстрація на цілих 3 ⚡події для студентів українських вищих навчальних закладів:

⃣Безкоштовний навчальний курс КПМГ з корпоративних фінансів – це 5 занять з фінансового аналізу, оцінки бізнесу компаній, а також вирішення реальних бізнес-кейсів.
Реєстрацію відкрито до 26 лютого 2017 р. 
https://goo.gl/XjFQtb 

⃣Конкурс на звання найкращого студента в галузі податкового права. Це ваш шанс отримати пропозицію про оплачуване стажування в КПМГ, камеру GoPro Hero та незабутній досвід! 
Реєстрація відкрита до 28 лютого 2017 р.
https://goo.gl/v7lMCf

⃣Онлайн-програма навчання KPMG Foundation for Graduates 2017.
Ви зможете в режимі онлайн підготуватися до роботи у великій міжнародній компанії усього за 3 місяці. Реєструйтеся до 3 березня 2017 р.
https://goo.gl/CregPf

Інвестуйте в свої знання, адже саме цей внесок згодом неодмінно принесе результат!☝
ВАКАНСИЯ В БАНКЕ

Опыт не нужен. 
Есть возможность начать свою карьеру в банке. 
Есть перспективы перейти со временем на другую позицию в банке. 
Есть успешные примеры наших сотрудников. 
А для старта вашей карьеры мы предлагаем позицию "Ресепшионист". 
Место работы: г.Киев, офисы в центральной части города (Подол, Крещатик). 
График работы: полный рабочий день, понедельник – пятница. 
Видим в этой должности девушку старшекурсницу, выпускницу ВУЗа. Приятной внешности, 
открытую и дружелюбную. 
Обязанности: 
прием посетителей (ВИП клиентов банка), 
поддержание порядка в офисе, распределение входящих звонков, 
помощь сотрудникам по организации работы офиса. 
Контактная информация: hr@clhs.com.ua, либо по телефону 050 448-18-06.

Ericsson оголосив про конкурс для студентів Ericsson Innovation Awards 2017: «The Future of Food»

Ericsson оголосив про конкурс для студентів Ericsson Innovation Awards 2017: «The Future of Food» 

Компанія Ericsson (NASDAQ:ERIC) оголосила про старт щорічного конкурсу Ericsson Innovation Awards, до участі в якому запрошуються студенти з усього світу. Тема конкурсу в 2017 році – «The Future of Food». 

В конкурсі можуть брати участь команди з 2-4 студентів. Організатори рекомендують об'єднуватись в одній команді студентам технологічних спеціальностей зі студентами бізнес-факультетів. 

Команда-переможець отримає приз у 25 тисяч євро; за друге місце учасники отримають 10 тисяч євро, за третє – 1 тисячa євро. Всі півфіналісти та фіналісти зможуть пройти співбесіду на отримання позиції практиканта або постійне місце роботи в Ericsson. 

Ericsson готові інвестувати у талановитих і мотивованих студентів, а також зацікавлені у розвитку освіти майбутнього. На думку компанії, участь в цьому конкурсі дасть можливість студентам стати головною рушійною силою фундаментальних змін в суспільстві. 

Всі права на подані в рамках конкурсу винаходи, залишаться у їх власників. Компанія лише залишає за собою право тестувати проект і демонструвати його широкій публіці. 

Подати заявку на участь у конкурсі можна на сайті www.ericsson.com/innovationawards

Фінансовий клуб від ведучої вітчизняної інвескомпанії Concorde Capital

Компанія Nestle шукає молодого, енергійного студента 3-6 курсу для проходження весняної практики

Компанія Nestlé шукає молодого, енергійного студента 3-6 курсу для проходження весняної практики 2017 у відділі фінансів, готового якнайшвидше приєднатися до нашої дружньої команди професіоналів

Украинское представительство, компании ООО «Юникосметик», занимающейся производством профессиональной косметики для волос под маркой ESTEL Professional, приглашает на работу: «Младший торговый представитель/Помощник супервайзера»

Украинское представительство, компании ООО «Юникосметик», занимающейся производством профессиональной косметики для волос под маркой ESTEL Professional, приглашает на работу:
«Младший торговый представитель/Помощник супервайзера»

Основные требования:
м/ж желательно 20-28 лет
оконченное образование
активность, коммуникабельность, ответственность
желание развиваться и реализовать себя в продажах
ориентация на результат

Основные функциональные обязанности:
разработка плана вверенной территории
помощь в выполнении задач торговой команде
подготовка собраний
работа с существующей базой клиентов
аудит и возврат «потерянных клиентов»
обратная связь от салонов о работе менеджеров и технологов
открытие/закрытие семинаров, контроль проведения
помощь в проведении Дня ESTEL

Мы предлагаем:
возможность стать профессиональным менеджером по развитию салонного бизнеса
отличный коллектив
конкурентоспособный уровень заработной платы стабильная ставка 5000 грн.+ премии
оформление согласно КЗОТ
пятидневная рабочая неделя, с 9.00-18.00 (офис с. Счастливое, 5 минут от м. Харьковская)
Интересно? Готова встретиться и обсудить детали в ближайшее время! Звоните немедленно!


Контактное лицо: Татьяна
тел. 067 328 36 36

Актуальні вакансії від KPMG

Актуальні вакансії від KPMG
Спеціаліст у відділ технічної підтримки

"Твій Час" - это первая украинская сеть магазинов электронных услуг для бизнеса и мы ищем специалиста в отдел технической поддержки.

Мы внедряем единые высочайшие стандарты обслуживания клиентов и предлагаем лучшее ПО для отчетности, электронного документооборота и управления предприятием, а также сертификаты электронной цифровой подписи.

Мы продаем программное обеспечение, мы обучаем работе в нем, и предоставляем всестороннюю поддержку пользователям.

Сейчас в Украине открыто более 150 точек «Твій час», и их количество продолжает расти. На сегодня пользователей продуктов «Твій час» - уже более 1 500 000. Мы помогаем 80-ти процентам предприятий Украины делать их бизнес эффективнее.

Наша система обучения и развития сотрудников открывает возможность уже через год стать бухгалтером-аналитиком, тестировщиком, программистом.

Портрет идеального кандидата:

- активность и желание развиваться в IT-сфере;

-студент 4-6 курса или выпускник ВУЗа;

-Коммуникабельность, открытость;

-грамотная речь (укр.,руск. языки).

 

Функциональные обязанности:

-прием и обработка обращений клиентов по телефону;

-консультация клиентов по пользованию электронным документооборотом;

 

Что мы предлагаем:

- интересную и перспективную работу;

-зарплата от 5000 ;

-официальное трудоустройство

-офис на Подоле ( м.Тараса Шевченко).

 

Резюме можно направлять на hr@intelserv.com

Звонить: 066 566 93 47- Дмитрий

 

Помічник менеджера з персоналу

Компания ТММ Экспресс предлагает удобный график работы (5-ти или 8-ми часовой рабочий день), возможность для профессионального и карьерного роста.

Оператор ПК: внесение информации с транспортной накладной в ПК 
Специалист по обработке отправлений: обработка, сортировка отправлений на складе, внесение информации в систему отчетности, прием и выдача отправлений 
Оператор контакт-центра: предоставление качественного сервиса по приему звонков и консультации клиентов, расчет стоимости транспортировки. 
Специалист по продажам: осуществление активных продаж: поиск и привлечение клиентов, подготовка презентаций и коммерческих предложений. Ведение отчетности, формирование клиентской базы, заключение договоров, выполнение плана продаж. 
Курьер: осуществление качественной и своевременной доставки документов по городу. 
Специалист по организации доставок: организация специальных доставок, подготовка документов, отслеживание грузов. 
Бухгалтер: внесение информации с транспортных накладных в 1С 
Экспедитор: экспедирование грузов, участие в погрузочно-разгрузочных работах. Работа в командировках. 
ТРЕБОВАНИЯ 
• оптимизм и целеустремленность; 
• опытный пользователь ПК. 
УСЛОВИЯ 
молодой, дружный коллектив. 
ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ СОИСКАТЕЛЕЙ 

Высылайте резюме: nadezhda.shidenko@tmm-express.com или звоните по телефону: 067 2348957, Надежда, менеджер по персоналу. 
Корпоративный сайт: www.tmm-express.com .

Компания ТММ Экспресс предлагает гибкий график работы, неполную занятость, возможность для профессионального и карьерного роста.

Курьер: осуществление качественной и своевременной доставки документов по городу. Предоставляется проездной. Район города, в котором будет осуществляться доставка - обсуждается на собеседовании. 
Администратор системы: контроль работы сайта, внесение информации, оформление и дизайн сайта. 
Специалист по SEO продвижению: интересная работа по анализу позиций в поисковой выдаче, оптимизации страниц сайта. Требуется специалист, владеющий основными SEO инструментами, имеющий базовые знания HTML. 
Менеджер технической поддержки: исправление ошибок и доработка сайта, установка и корректировка работы модулей сайта, тестирование сайта на ошибки по готовым чек-листам. Базовые знания html. 
Ассистент в интернет-магазин: обработка и внесение информации для наполнения сайта. Написание и публикация статей и новостей на сайте, размещение фотографий. 
ТРЕБОВАНИЯ 
• высокоскоростной и устойчивый интернет; 
• умение и желание учиться. 
УСЛОВИЯ 
• работа с гибким графиком или удаленная работа; 
• оформление по договору; 
• бесплатное обучение. 

ИНФОРМАЦИЯ ДЛЯ СОИСКАТЕЛЕЙ 

Высылайте резюме: nadezhda.shidenko@tmm-express.com или звоните по телефону: 067 2348957, Надежда, менеджер по персоналу. 

Корпоративный сайт: www.tmm-express.com

Реєстрацію на безкоштовний навчальний курс #KPMG з #корпоративних #фінансів для студентів старших курсів відкрито

☄Ось вона - довгоочікувана новина:

Реєстрацію на безкоштовний навчальний курс #KPMG з #корпоративних#фінансів для студентів старших курсів відкрито❗

Навчальна програма курсу складається з 5 занять з фінансового аналізу, оцінки бізнесу компаній, а також вирішення реальних бізнес-кейсів, розроблених командою КПМГ. Після проходження цього курсу, учасники отримають навички вирішення складних бізнес-задач, глобального мислення щодо діяльності компаній та використання фінансових показників у менеджменті.

Не пропустіть цю унікальну можливість! Кількість місць – обмежена. Чекаємо на ваші заявки до 26 лютого!

Більше інформації – за посиланням ➡https://goo.gl/9usZER

ТОВ «ТриМоб» запрошує на роботу студентів

ТОВ «ТриМоб» запрошує на роботу студентів 2 – 6 курсів, громадян України, віднесених до пільгових категорій, завдяки якій вони зможуть отримати цікавий і корисний досвід у оператора мобільного зв’язку.

Основні функції будуть полягати в роботі з клієнтською базою компанії.

Умови роботи:

1. Офіційне працевлаштування (видаємо трудову книжку у разі її відсутності).

2. Режим роботи – 2 години на день (або інший графік за домовленістю із розрахунку ^^ 40 годин на місяць)

3. Термін роботи – з 01.02.2017 р. до 30.06.2017 р.

4. Заробітна плата – 1000 грн. на місяць.

Документи, необхідні для прийняття на роботу:

1. Паспорт

2. Ідентифікаційний номер

3. Студентський квиток (диплом при наявності)

4. Довідка МСЕК

5. Трудова книжка (при наявності)

6. 2 фото (3Х4)

Зацікавлених у співпраці з ТОВ «ТриМоб» студентів ми запросимо на інструктаж щодо виконуваних функцій та оформлення документів. Адреса: вул. Леся Курбаса, 7, тел. для довідок 0911120920

Младшый менеджер по закупкам

Компания ЭЛЬДОРАДО предлагает уникальную возможность начать и построить успешную карьеру в направлении коммерческих закупок.
Мы предлагаем выпускникам КНЭУ и студентам последних курсов стационара, а также студентам заочного отделенияпринять участие в конкурсе на вакансию Младшего менеджера по закупкам
Благодаря нашей системе обучения и наставничества вы получите профессиональные знания и навыки, для вашего дальнейшего развития и карьерного роста в Компании.

Требования к кандидатам:
• ВО, илистуденты последних курсов
• Готовность работать полный рабочий день (Пн-Пт, с 9:00 до 18:00)
• Желание развиваться в сфере закупок
• Коммуникабельность, умение свободно излагать свои мысли (устно и письменно)
• Аналитический склад ума
• Хорошо развитое логическое мышление
• Ответственность
• Организованность
• Внимательность
• Стрессоустойчивость
• Отличное владение Excel
• Навыки работы с ПК на уровне уверенного пользователя

Обязанности:
• Расчет объемов закупок
• Ведение переговоров и деловой переписки с поставщиками
• Обеспечение своевременных закупок товара

Условия работы:
• Конкурентную заработную плату
• Официальное оформление, соц. пакет
• Перспективы карьерного и профессионального роста
• Офис находится в центре города, бизнес центр Гулливер (м. Льва Толстого/м.Дворец спорта).

Отправляйте свое резюме с указанием желаемой должности и ожидаемого уровня дохода на e-mail:Nataliya.Rtischeva@eldorado.com.ua
тел. 0676586116, Наталья

Асистент Департаменту аудиту підприємств

Київська Аудиторська Група, провідна українська компанія у сфері аудиту, податкового консалтингу, аутсорсингу бухгалтерії та юриспруденції, Акредитований АССА роботодавець, представник в Україні Міжнародного Альянсу незалежних бухгалтерських та аудиторських фірм PRAXITY

Leading Investment Company Concorde Capital is looking for an Intern for its Investment Banking Department

Responsibilities:
• Preparing marketing materials
• Gathering information
• Conducting market research
• Building financial spreadsheet models
• Working on various projects to support client relations
• Assisting banking teams with day-to-day responsibilities

Requirements:
• Good writing and analytical skills
• Strong analytical skills
• Able to work under pressure, meet deadlines
• Advanced Excel and PowerPoint user
• Understanding of corporate finance, accounting and valuation basics
• Fluent English, Russian and Ukrainian
• Last year student in finance, economics or relevant field

The position is unpaid and full-time.
If you are interested in this position, please send your CV and cover letter to ms@concorde.ua, “IB March Intern”.
The most successful Intern will have possibility to work in the company.

If you have any questions, please contact Maria (050-450-41-66)

We will be happy to see you in our team!

Компанія «Нестле Україна» оголошує конкурс на позицію Молодший фахівець по роботі зі скаргами у м.Київ.

Ви готові приєднатися до міжнародної компанії та динамічної команди для великих досягнень? Чи подобається вам зустрічатися з унікальними задачами і отримувати цінний досвід? Ви мрієте використовувати професійні знання і навички? 
У вас є можливість побудувати своє майбутнє разом з нами, тому що ми цінуємо талант кожного. 

Компанія «Нестле Україна» оголошує конкурс на позицію Молодший фахівець по роботі зі скаргами у м.Київ. 

Основні обов'язки: 
• Забезпечення ефективної роботи зі скаргами покупців; 
• Зменшення часу документообігу ключових клієнтів; 
• Підготовка документів для оплати; 
• Участь у контролі вчасної реєстрації коригувань; 
• Архівування видаткових і транспортних накладних; 
• Обробка документів по ключовим клієнтам; 
• Аналіз документообігу; 
• Оформлення документації і передача її кур'єром; 
• Ведення файлу фізичних повернень та контроль за ними. 


Основні вимоги: 
• Вища освіта; 
• Високий рівень володіння пакетом програм MS Office; 
• Навички роботи із спеціальними комп'ютерними програмами (SAP); 
• Англійська мова - середній рівень або вище; 
• Уважність до деталей; 
• Вміння планувати, організовувати роботу; 
• Навички ефективного спілкування з людьми різного рівня; 
• Відповідальність; 
• Аналітичні здібності. 


yanina.sotnik@ua.nestle.com

Чудові новини! Google Adcamp їде до Києва, і ми хочемо запросити вас подати заявку на участь!

Протягом цього заходу у вас буде можливість зазирнути за лаштунки Google, побудувати свою професійну мережу й отримати нові навички. Ви зможете більше дізнатися про кар'єру в Google і навіть розважитися. Зацікавилися? Дуже на це сподіваємося!

Подайте заявку на реєстрацію, якщо ви:

  • Зацікавлені та маєте досвід у продажах, клієнтській підтримці, керуванні акаунтом, маркетингу чи консультуванні
  • Маєте досвід і продемонстрували здатність налаштовувати клієнтську базу й керувати нею
  • Довели, що можете керувати кількома проектами одночасно, зберігаючи при цьому виключну увагу до деталей
  • Ініціативний, незалежний працівник, який демонструє гарні лідерські якості, мотивує інших і чудово працює з людьми

Деталі заходу

Коли: 9 лютого 2017 р.
Де: Київ

Як подати заявку

Приведіть до ладу своє резюме та подайте онлайн-заявку.
Додайте код заходу 0117UA до заявки. Заявки без цього коду НЕ розглядатимуться.
Заявки приймаються до 1 лютого 2017 р.

Хто може брати участь?

Програма розрахована на  студенток останніх курсів та випускниць ВНЗ, а також на жінок, які вирішили змінити кар’єрний напрямок в бік IT та Internet. Наші двері відкриті також і для хлопців.

Що далі?

До 3 лютого ми повідомимо, чи обрано вас для участі

Чекаємо на вашу заявку!
Команда Google

Norwegian-Ukrainian Chamber of Commerce - NUCC.

Join our fully funded business-educational program!
The Young Entrepreneurs program brings together 20 talented and ambitious business-minded people from Norway and Ukraine.
Through lectures, business meetings and development of concrete business cases, the participants will get a first-hand experience on how to do business in and between our two countries.
Why participate:
• Ukraine is taking a leap into European integration, which opens up large opportunities for businesses, small and big.
• Explore the true potential that lies in Norwegian-Ukrainian business. Energy, IT, Seafood and Agriculture will particularly enlightened.
• Gain relevant up-to-date business knowledge on the basis of highly ranked Taras Shevchenko National University of Kyiv and Nord University (Bodø).
• Unique opportunity for you and/or your company to get knowledge and professional guidance on creating business between Norway and Ukraine.
• Extend your business and social network
Application deadline: 15. February 2017
Program dates:
Part I - Norway: 23-29 April 2017 (Bodø and Oslo)
Part II - Ukraine: 11-17 June 2017 (Kyiv)
There is no set age limit. For more information please visit our website nucc.no/ye, or send us an email: post@nucc.no
Promo video: https://youtu.be/2StVo5eOxJM

Менеджер ВЭД / Логист

В связи с расширением, динамично развивающейся логистической компании «Свеб Карго», которая предоставляет широкий спектр профессиональных логистических и консалтинговых услуг в странах Азии и Европы, приглашает на работу «Менеджера ВЭД / Логист»

Требования:

• Высшее образование;

• Знание английского языка;

• Желательно знание второго иностранного языка (китайский, польский, немецкий);

• Приветствуется знание документооборота ВЭД и логистики;

• Активная жизненная позиция, инициативность и исполнительность;

• Опыт работы с большим объёмом информации;

• Готовы рассмотреть кандидата без опыта;

Обязанности:

• Планирование, организация и контроль международных перевозок авиа, морским, авто и жд транспортом из стран Азии и Европы.

• Поиск оптимальных тарифных ставок для перевозки, оптимизация затрат на доставку.

• Обеспечение загрузки в срок, контроль погрузочно-разгрузочных работ.

• Ведение переговоров, переписки с иностранными партнерами, оформление товаро-сопроводительных и коммерческих документов.

• Своевременная подготовка и предоставление документов, необходимых для таможенного оформления грузов.

• Взаимодействие с другими подразделениями для обеспечения полноты и достоверности сведений, предоставляемых для таможенного оформления.

• Подготовка отчетов, контроль взаиморасчетов с контрагентами.

• Консультирование сотрудников отдела продаж и ВЭД по вопросам внешнеэкономической деятельности.

Условия работы:

• Предоставляется корпоративное обучение;

• Расширение и углубление знаний в области внешнеэкономической деятельности;

• Динамичная и интересная работа, активное участие в построении и поддержании взаимоотношений с иностранными партнерами компании;

• Ежедневная практика английского языка;

• Офис на Троещине;

• График работы пн-пт, с 9:00-18:00;

• Интересная и перспективная работа в комфортных условиях.

 

Направляйте своё резюме нам на sales@sveb-cargo.comлибо звоните по телефону (044)3834463 (Анастасия)!

Вакансії від освітньої компанії ZNOUA

 

MARKETING TRAINEE AT SISLEY UKRAINE

ABOUT SISLEY: 
Sisley is a French company launched in 1976, which creates and distributes skincare and make-up products, along with very fine perfumes

Cтажування в Укртелекомі

Accounting Specialist

Brainware is a business incubator located in San Francisco and Kiev, that starts companies, builds products and enriches lives. We are looking for an Accounting Specialist to join our project team and work with US-based companies

ProCredit Entry Programme

Скористайтеся шансом стати частиною команди надійного німецького банку ProCredit Bank, що працює в Україні вже понад 15 років. 
Ми пропонуємо унікальну нагоду для молодих спеціалістів навчитися відповідального банкінгу, розширити свої знання та отримати роботу

International Sales Assistant/Manager

Програма стажування в Продажах

Команда Метінвест-СМЦ пропонує унікальну можливість отримати професійні знання та навички з певними техніками та методиками продаж, завдяки активній участі в реальних проектах 
Програма призначена для підготовки нашого наступного покоління професіоналів 
В разі успішного проходження стажування найкращі кандидати отримають можливість стати частиною команди Метінвест-СМЦ 
Якщо ти хочеш: 
• Приєднатися до команди лідерів; 
• Побудувати кар’єру у сфері продаж; 
• Отримати можливість професійного та особистого зростання

Конкурс КПМГ на звання кращого студента в галузі податкового права 2017
 

Покажи, на що ти здатний!

 

 

Отримай безцінний досвід, стажування в КПМГ та камеру GoPro HERO!

 

 

Хто може брати участь у конкурсі:

 

 

ü  Студенти-правники 4-6 курсів.

Продавець-консультант

Мечтаешь работать с мировыми брендами обуви и одежды? 
Ищешь стабильную работу с возможностью карьерного развития? 
Приходи к нам на должность ПРОДАВЦА-КОНСУЛЬТАНТА! 
( полная и неполная занятость) 

Функциональные обязанности: 

- обеспечение высокого уровня продаж; 
- профессиональное консультирование покупателей; 
- работа с товаром

Audit Assistant (A1)

PwC Україна пропонує студентам і випускникам дати новий старт своїй кар`єрі в компанії.

PwC Україна пропонує студентам і випускникам дати новий старт своїй кар`єрі в компанії. 
На разі відкриті наступні вакансії: 


Відділ аудиту 

Intern / Jr

Citi Internship Program

Receptionist

KPMG International is a global network of professional firms providing Audit, Tax and Advisory services. KPMG Ukraine is looking for
RECEPTIONIST

Responsibilities:
Your main goal is to provide friendly, efficient welcome service and telephone connection to visitors and callers to KPMG and all employees in the office, meeting room support, phone call operation, direct mail and publication distribution, basic secretarial tasks performance

Junior accounting and reporting clerk
Kiev, 19th of December 2016 
Object: Job Description 
Junior accounting and reporting clerk 
Sedoc Digital Group Srl (www.sedocdigitalgroup.it), according with its company's growth plan, is looking for a Junior accounting and reporting clerk, to be inserted permanently into organic in our company in Kiev. The ideal candidate is a new graduate who will be trained for performing the recording and documentation of each accounting movement (active and passive invoices, payments and collections, payments and bank withdrawals, etc ...), to hold the first cash notes, to manage the procedures of payments and receipts, to cure the preparation of basic accounting records and perform electronic archiving and documents (We mainly use SAP Business One software). The accounting clerk will also have to deal with the preparation of analysis of profitability of the business, KPI analysis and sales analysis to provide analytical information to management. The activity, held at the offices of our company in Kiev DFM Virtual Service llc, concerns mainly our Italian companies. It is required a degree in Economics and knowledge of Microsoft Office tools. It is necessary a good knowledge of English and the basic knowledge of the Italian language. 
e-mail: massimo.bonifati@sedoc.it
Відкрита вакансія «Рекрутер» в WANTED!

Наша команда мисливців за талантами шукає рекрутера.
Особливі прикмети:
- вища профільна освіта;
- відповідальний, самостійний, стресостійкий;
- комунікативні навички – на висоті (переконливість, гіпноз і нлп-програмування... жарт :)
- завжди орієнтований на результат, вміє працювати самостійно і в команді

Администратор рецепции

Ведущая компания ищет Администратора рецепции! 

Если ты: 
- хорошо говоришь на английском и хочешь поддерживать навыки; 
- имеешь опыт общения с клиентами; 
- получаешь кайф от личного вклада в идеальный сервис; 
- комфортно чувствуешь себя в режиме "многозадачность", сохраняя равновесие, улыбку и внимательность 

С нашей стороны: 
- приятнейший и дружный коллектив; 
- работа в стабильной украинско-швейцарской медицинской компании; 
- достойная и своевременная заработная плата 

P.S. После успешного прохождения собеседования обязательно вместе выпьем по вкусной чашке ароматного кофе^)  

Резюме с фото высылать на yurchenko.porcelain@gmail.com 
Ссылка на вакансию: http://rabota.ua/company926913/vacancy6412973

ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИТИК

ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИТИК
Для работы в крупном инвестиционном холдинге требуется финансовый аналитик.
Основные задачи должности:
• финансовое планирование и бюджетирование группы компаний
• ведение управленческого учета
• подготовка бизнес-планов, экономических обос

Адміністратор

Компания «UN-MOMENTO» (сеть бытовых центров) – это стабильность, это 20 лет на рынке Украины, забота о своих сотрудниках, комфортные условия труда, дружный коллектив. Компания предоставляет услуги по уходу за вещами, аксессуарами, обувью, предметами домашнего обихода и интерьера, в связи с открытием новых приемных пунктов приглашает на постоянную работу АДМИНИСТРАТОРА в приемный пункт химчистки (4 вакансии в разных районах Киева)
Компания предоставляет:
1

Стажерская программа

IT BUSINESS CHALLENGE 2017

Друзья, с радостью сообщаем, что регистрация на IT BUSINESS CHALLENGE 2017 уже открыта! 
Присоединяйтесь к нашему международному конкурсу для студентов уже сегодня и узнайте на практике, что значит быть Менеджером по Информационным Технологиям в P&G! 
Отдел Информационных Технологий P&G - это профессионалы своего дела, действующие на стыке бизнеса и информационных технологий

Кредитный консультант

Кредитный консультант
              
Укрсиббанк— является частью одной из наибольших международных финансовых групп мира — BNP Paribas Group  (Франция).
Если вы активный и желаете построить карьеру в международном Банке, мы предлагаем Вам стать частью нашей дружной команды!
Мы предлагаем:
• Официальное оформление с первого рабочего дня;
• бесплатное обучение;
• стабильную оплату труда (2 раза в месяц, ставка + бонус в зависимости от результатов работы);
• гибкий график работы, место работы мы подбираем в районе Вашего проживания;
• оплачиваемый отпуск, больничный, материальную помощь;
• интересную и перспективную работу в дружном коллективе

Операратор CAAL-центра

РАБОТА ДЛЯ СТУДЕНТОВ!
МЕЖДУНАРОДНАЯ ИЗРАИЛЬСКАЯ ДИНАМИЧНО РАЗВИВАЮЩАЯСЯ КОМПАНИЯ ESCO ПРИГЛАШАЕТ НА РАБОТУ «ОПЕРАТОРОВ CALL - ЦЕНТРА» НА НЕПОЛНУЮ ЗАНЯТОСТЬ.
У нас в компании несколько проектов, именно сейчас открывается новое направление и мы подбираем молодую команду студентов для работы в офисе!
Мы предлагаем:
• работу в комфортабельном офисе с посменным плавающим графиком-ГРАФИК ВЫБИРАЕТЕ САМИ, с 12

Administrator

Практика

Менеджер по персоналу

Дочерняя компания — производитель «ШостИнтерБуд» работает на рынке оптовой продажи бытовой химии в Украине, объявляет конкурс на должность

Менеджер по персоналу

Требования: обязательно девушка; должна уметь работать в коллективе, под руководством; не конфликтная, умеющая находить общий язык со всеми должностями: от ТОП-менеджера до уборщицы; готова работать в компании, которая постоянно ищет новые пути для развития; знания в области кадрового делопроизводства (первичка); опыт работы в подборе персонала

Руководитель отдела по работе с персоналом

Дочерняя компания — производитель «ШостИнтерБуд» работает на рынке оптовой продажи бытовой химии в Украине, объявляет конкурс на должность

Руководитель отдела по работе с персоналом

Требования: желательно женщина до 35 лет; не конфликтная, опыт работы в сфере HR, готова выполнять все функции HR менеджера, готова профессионально развиваться, есть один человек в подчинении

Продавець - консультант

Американская компания ThinOPTICS изготавливает самые гибкие и удобные очки для чтения во всем мире.  
С ноября 2016 года открыто и функционирует представительство американской компании ThinOPTICS в Украине, Киеве.
Производственные технологии американской компании ThinOPTICS создали стабильно высокое качество и доступный продукт для комфортного зрения не только  в США, но и  на международном  уровне

Kerry Graduates Programme

Every day millions of people throughout the world consume food or beverage products containing Kerry ingredients, flavour or nutritional products. We are recruiting the future leaders of our business to join our Graduate Programme starting in July/August/September 2017.

Our leading Graduate Programme provides an accelerated path to leadership roles whilst working in an innovative, energetic and global environment

Помічник головного бухгалтера