Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

2013 рік

 
«Управління витратами підприємства (за матеріалами авіабудівних підприємств України)»
 

Веселовська Ольга Володимирівна
Дата захисту: 16.01.2013 
Науковий керівник: к.е.н., доцент Клименко Світлана Михайлівна

Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних і прикладних засад удосконалення процесів управління витратами на авіабудівних підприємствах України. Аналітично оцінено сучасний стан, динаміку, проблемні питання та перспективи розвитку авіабудівних підприємств України. Проведено оцінювання стану управління витратами на підприємствах авіабудівної промисловості, визначено основні напрями удосконалення системи управління витратами авіабудівних підприємств. У дисертації поглиблено теоретико-методичні засади управління витратами підприємства: запропоновано методичний підхід з визначення витрат підприємства на основі комбінування методу калькуляції витрат за процесами і методу цільових витрат, що дало змогу раціоналізувати процедури з планування витрат, встановити критерії для відбору диференційованої інформації про витрати на виробництві, розширити функціональні можливості використання комп’ютеризованих програмних засобів з прогнозування витрат.

Автореферат

 
«Процесно–орієнтоване управління підприємством: бізнес – цільовий підхід»
 

Тупкало Сергій Віталійович
Дата захисту: 16.01.2013
Науковий керівник: к.е.н., доцент Батенко Людмила Павлівна

В дисертації запропонований процесно - орієнтований підхід до управління підприємством, який передбачає формування піраміди процесного менеджменту, що спрямовується на досягнення системи бізнес-цілей компанії. В дослідженні обґрунтовано методичні засади розробки системи цільових показників діяльності, їх трансформації у систему управлінських і технологічних бізнес-процесів, що спрямовуються на створення споживчої і управлінської цінності. В якості методичного забезпечення формалізації процесно – орієнтованих систем управління підприємством запропоновано технологію процесного моделювання TML (Tupkalo Modeling Language). В роботі проведено аналіз застосування процесного підходу на українських електропостачальних підприємствах, ідентифіковано основні проблемні зони та розроблені методичні рекомендації щодо реалізації процесно – орієнтованого управління на підприємствах галузі.

Автореферат

 
«Управління капіталом підприємства (за матеріалами підприємств промисловості будівельних матеріалів України)»
 

Гейдор Алла Петрівна
Дата захисту: 27.02.2013
Науковий керівник: к.е.н., професор Швиданенко Генефа Олександрівна

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних та прикладних засад підвищення ефективності управління капіталом підприємства. Поглиблено теоретико-методичні основи управління капіталом суб'єктів господарювання, удосконалено сутнісну характеристику категорії «капітал», визначено технологію оцінювання управління ним на підприємстві з виділенням п’яти етапів: аналіз фінансової стійкості, аналіз віддачі капіталу, аналіз його вартості, оцінювання відтворення та управління капіталом. На основі трактування комплексної системи менеджменту капіталу з позиції взаємозв’язку та взаємодії підходів до управління капіталом, базових положень системи управління капіталом, забезпечення управління капіталом та складових системи управління капіталом, уточнено її теоретичні аспекти. Аналітично оцінено нинішній стан, динаміку, проблеми і перспективи розвитку промисловості будівельних матеріалів як складової будівельного комплексу України. Проведено оцінювання та визначено тенденції формування капіталу підприємств даної промисловості, забезпечення прибутковості від його функціонування та відтворення, встановлено рівень ефективності менеджменту капіталу. Запропоновано алгоритм обґрунтування необхідності та оцінювання результативності впровадження комплексної системи управління капіталом підприємств, що забезпечує підвищення якості управлінських процесів та досягнення підприємством високого рівня ефективності управління капіталом.

Автореферат

 
«Формування сервісної політики підприємства у системі маркетингу»
 

Cафоненко Артем Михайлович
Дата захисту: 27.02.2013
Науковий керівник: д.е.н., професор Савчук Володимир Сафронович

Дисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці науково методичних рекомендацій щодо формування сервісної політики авторизованих дилерів автовиробників у системі маркетингу в умовах сервісно-орієнтованої диверсифікації діяльності підприємств дилерської мережі автовиробника. Визначено тенденції розвитку національного та регіонального автомобільного ринку, досліджено його вплив на розвиток ринку автосервісних послуг, та зміну концепції діяльності підприємств дилерської мережі автовиробників. За результатами дослідження ставлення різних категорій споживачів до процесу сервісного обслуговування автомобіля, сприйняття ними рівня якості сервісу, який надають авторизовані автодилери, сформовані висновки щодо ролі автосервісу у процесі створення лояльного споживача до певної марки авто та автодилера, визначено фактори, які впливають на кількість клієнтів, що залишаються на обслуговуванні у автодилера після закінчення терміну гарантійного обслуговування. Запропоновано методи формування ефективної стратегії впливу на лояльність споживачів через створення моделі планування стратегії забезпечення найвищого рівня лояльності споживачів до підприємств дилерської мережі автовиробників, та системи підтримки прийняття рішень і автоматизації процесу моделювання поведінки споживачів у залежності від зміни їх переваг та пріоритетів, з метою швидкого реагування на зміни ринкової кон’юнктури та впливу факторів макросередовища.

Автореферат

 
«Інформаційна стратегія підприємства: теоретично-методичні аспекти розробки та впровадження»
 

Гребешков Олексій Миколайович
Дата захисту: 27.03.2013
Науковий керівник: к.е.н., доцент Верба Вероніка Анатоліївна

Дисертація присвячена формуванню теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки та впровадження інформаційної стратегії підприємства й оцінюванню її ефективності за показником інформаційної продуктивності підприємства. Виявлено необхідність уточнення категорії «інформаційна стратегія підприємства» та виділено її різновиди; запропоновано методичний підхід до розробки та впровадження інформаційної стратегії підприємства за рахунок взаємоузгодження ключових компонентів внутрішнього середовища. Висвітлено результати аналітичної характеристики сучасного стану, основних проблемних питань та тенденцій розвитку інформаційного простору підприємств в Україні. Здійснено діагностику практики управління інформацією на підприємствах з високою інформаційною активністю, що надають професійні послуги (маркетинг, консалтинг, інформаційні технології). Розроблено методичні рекомендації щодо розробки та впровадження обраної підприємством інформаційної стратегії. Запропоновано методику оцінювання ефективності інформаційних стратегій за критерієм максимізації інформаційної ренти та інформаційної продуктивності підприємства, а також ряду нефінансових індикаторів.

Автореферат

 

Остання редакція: 05.11.19