Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

2009 рік

 
«Маркетинг виробничо-технічної продукції»
 

Тєлєтов Олександр Сергіович
Дата захисту: 17.09.2009 
Науковий керівник: д.е.н., професор Войчак Анатолій Володимирович

Дисертаційна робота присвячена комплексному дослідженню теоретико-методичних і практичних аспектів систем маркетингу виробничо-технічної продукції, які виокремлено з систем промислового маркетингу. Сформульовано характер та особливості маркетингу виробничо-технічної продукції. Досліджено маркетингову систему промислового підприємства як складну економічну систему. Докладно оцінено стан, проблеми, ефективність і перспективи розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств у сфері розроблення й випуску виробничо-технічної продукції. Запропоновано використання принципів конструктивної еволюції технічних виробів, обґрунтовано її взаємозв’язок з маркетинговими стратегіями промислового підприємства та удосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності виробничо-технічної продукції. Поглиблено методологію створення довгострокових партнерських стосунків у промисловості. Набули подальшого розвитку організаційні принципи становлення системи маркетингового менеджменту виробничо-технічної продукції в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено інформаційну модель системи управління маркетингом промислового підприємства.

Автореферат

 
«Результативність діяльності підприємства»
 

Олексюк Олексій Іванович
Дата захисту: 22.10.2009
Науковий керівник: д.е.н., професор Гончарова Наталія Петрівна

Дисертацію присвячено вирішенню теоретичних і практичних аспектів забезпечення результативності діяльності сучасних підприємств на основі споживчо-орієнтованого менеджменту. Досліджено еволюцію наукових поглядів на визначення та змістовне наповнення категорії «результативність». Обгрунтовано необхідність адаптації аналітичного інструментарію обґрунтування господарських рішень до сучасних динамічних умов діяльності підприємств, розкрито передумови та принципи аналізу економічних результатів, через об’єктивізацію доцільності їх отримання з позицій вимог користувачів. Ідентифіковані джерела та механізми промислового розвитку України, проаналізована діяльність металургійних, машинобудівних, харчових і меблевих підприємств за критерієм доданої вартості, враховуючи глобальний контекст економічних змін і тенденції розвитку світових ринків. Запропонована цілісна концепція забезпечення результативності діяльності промислового підприємства на засадах оцінки ресурсних, часових та інформаційних параметрів його процесів створення вартості для споживачів, входження до цілісних міжгалузевих бізнес-моделей. Розроблено, обґрунтовано і впроваджено тернарну систему оцінки економічних результатів, в основу якої закладена некатегорична логіка обґрунтування управлінських рішень з використанням показників доцільності, інтенсивності, швидкості, ефективності, технологічності та своєчасності реалізації господарських компетенцій. Поглиблено методичні засади концепції менеджменту результативності на підприємствах на основі використання чотири-векторної матриці, визначення восьми моделей розвитку та впровадження кращої практики ведення бізнесу у певній сфері.

Автореферат

 
«Споживач в маркетингу»
 

Шафалюк Олександр Казимирович
Дата захисту: 25.11.2009
Науковий керівник: д.е.н., професор Павленко Анатолій Федорович

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми забезпечення ефективності маркетингу в економічних системах гуманістичної взаємодії зі споживачами. Досліджено еволюцію наукових поглядів на визначення та змістове наповнення наукових категорій, пов’язаних з теорією споживача. Визначено об’єктивні закономірності диференціації та примітивізації з їх специфічною організацією на рівнях простих, ієрархічно й системно організованих зв’язків, як базові в дослідженнях розвитку споживання та методології маркетингу. Поглиблено засади у визначенні предмету маркетингу та розвитку в його межах міждисциплінарних досліджень без порушення цілісності та фахової ідентичності знання. Розкрито передумови та принципи організації ефективних взаємодій на ринках з високим рівнем конвергенції. Запропоновано комплекс методик дослідження та керованої модифікації станів і параметрів систем ринкової взаємодії. Надано оцінку результатів діяльності молокопереробних підприємств в контексті загальносвітових і регіональних тенденцій еволюції систем споживання й господарювання. Опрацьовано джерела та механізми соціально-економічної оптимізації напрямків і параметрів розвитку промислових підприємств України.

Автореферат

 
«Організаційне проектування виробничих підприємств»
 

Кукоба Володимир Павлович
Дата захисту: 17.12.2009
Науковий керівник: 

 

Автореферат

 

Остання редакція: 05.11.19