Положення та посадові інструкції структурних підрозділів Київського національного економічного університету.
Положення та посадові інструкції структурних підрозділів Київського національного економічного університету.
17 Травня 2023 р.ВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ(257 KB) Завантажив: Шевченко Олена Леонідівна Тип публікації: Інші матеріали Посилання: /ua/Information_for/professors/posadovi_insrukcii&act=p_id(9816)Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків.Місцезнаходження публікації