| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Куденко Олексій Віталійович
Куденко Олексій ВіталійовичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | cтарший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Біографія: | |
---|
Вища оствіта: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2011, Маркетинг, магістр з маркетингу Кандидат економічних наук, 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Сегментація ринку в маркетингу» (2019 рік). Викладає дисципліни: - Основи інтернет-маркетингу,
- Основи цифрового маркетингу,
- Диджитал маркетинг,
- Маркетинг (англійською мовою),
- Диджитал маркетинг (англійською мовою).
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | cтарший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Біографія: | |
---|
Вища оствіта: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2011, Маркетинг, магістр з маркетингу Кандидат економічних наук, 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Сегментація ринку в маркетингу» (2019 рік). Викладає дисципліни: - Основи інтернет-маркетингу,
- Основи цифрового маркетингу,
- Диджитал маркетинг,
- Маркетинг (англійською мовою),
- Диджитал маркетинг (англійською мовою).
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - Kudenko O., Makhortov Y., Tiukhtii M., Kashina G., Ablova O. Assessment Of Target Segments Of Enterprises In The Regional Market In Terms Of Attractiveness. International Journal of Scientific &Technology Research, Vol. 9, Issue 03, March 2020. pp. 3275-3280. URL: http://www.ijstr.org/final-print/mar2020/Assessment-Of-Target-Segments-Of-Enterprises-In-The-Regional-Market-In-Terms-Of-Attractiveness.pdf (Scopus)
- Hromozdova L., Kudenko O., Hromozdov V., Stenicheva I., Boychenko O. Assessment Of Potential Regional Market Segmentation Factor. International Journal of Scientific &Technology Research, Vol. 9, Issue 03, March 2020. pp. 4909-4915. URL: http://www.ijstr.org/final-print/mar2020/Assessment-Of-Potential-Regional-Market-Segmentation-Factor.pdf (Scopus)
- Куденко О.В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку. Формування ринкових відносин в Україні. 2018. № 1 (200). С. 108-115. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_1_16
- Куденко О.В. Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет. Формування ринкових відносин в Україні. 2017. № 12. С. 138-146. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2017_12_27
- Шафалюк О.К., Куденко О.В. Методика оцінювання величини потенційного фактора сегментації ринку комп’ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для Українського підприємства. Економічний простір. 2016. № 111. С. 180 – 196. (Index Copernicus).
- Куденко О.В. Інтернет-маркетинг: особливості та основні переваги. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути: тези доп. III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 11-12 серпня 2021 р. Дніпро, Україна, 2021. 477 с.
- Куденко О.В. Маркетингове просування товарів та послуг в мережі Інтернет. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовтня 2021 р. С. 204-205.
- Куденко О. В., Тітенко І. О., Гічко В. М. Сприйняття відмінностей і різноманіття у прийнятті управлінських рішень і забезпеченні гідної праці. Імперативи та інноваційні механізми забезпечення гідної праці в умовах становлення нової економіки : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 квіт. 2017 р. Київ : КНЕУ, 2017. С. 90–91.
- Куденко О.В. Основні критерії маркетингової сегментації ринку. Aplikovane vedecke novinky – 2016: materialy XII mezinarodni vedecko – prakticka conference. Praha: Publishing House “Education and Science”, 2016. Dil 1. С. 19 – 22.
- Куденко О.В. Основні методи сегментації ринку в маркетингу. Prospects of world science – 2016 : materials of the XII International scientific and practical conference. Sheffield, 2016. Vol. 1. С. 17 – 21.
- Куденко О. В. Структура системи INTERNET VALS сегментації ринку в маркетингу. Nauka : teoria i praktyka – 2016: materialy XII Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferenciji. Przemysl: Nauka I studia, 2016. Vol. 1. С. 12 – 15.
|
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
|