Маркетинг в кредитних установах«Маркетинг в кредитних установах» — наука, предметом якої є вивчення комплексної системи організації кредитної справи та збуту послуг кредитних установ, що зорієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі вивчення та прогнозування грошового ринку. Метою науки «Маркетинг в кредитних установах» є підготовка фахівців такого рівня, що здатні оволодіти методами вивчення та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку послуг кредитних установ і розробляти, виходячи з цього, стратегію розвитку операцій банку або іншої кредитної установи. Завданням науки є: довести до студентів розуміння сутності, цілей та провідних засад маркетингу в кредитних установах, ознайомити студентів з методикою здійснення досліджень та аналізу кредитного та банківського ринку, навчити студентів ефективно використовувати інструменти маркетингу у діяльності банку та інших кредитних установ, сформувати у студентів системний підхід до визначення маркетингової стратегії кредитної установи та її здійснення, поглибити загальну фахову підготовку студентів. Компетентності, на формування яких зорієнтована наука «Маркетинг в кредитних установах»: — аналізувати конкурентну позицію кредитної установи на ринку банківських та кредитних послуг; — аналізувати маркетингове макро- та мікросередовище діяльності кредитних установ; — розробляти пропозиції щодо нормативно-правових актів у сфері регулювання ринку кредитних установ, конкуренції на ньому та маркетингу кредитних установ; — вдосконалювати організаційну структуру банку або іншої кредитної установи щодо реалізації інструментів маркетингу; — прогнозувати доходність операцій та банківських продуктів, продуктів кредитних установ; — визначати ціни на окремі продукти та послуги кредитної установи, її цінову політику; — проводити моніторинг кредитних операцій кредитної установи; — проводити моніторинг депозитних операцій кредитної установи; — проводити моніторинг комісійно-посередницької діяльності кредитної установи; — проводити моніторинг продуктів та послуг кредитної установи; — здійснювати контроль маркетингової діяльності кредитної установи; — організовувати роботу маркетингових підрозділів кредитної установи; — координувати діяльність філій, відділень та структурних підрозділів кредитної установи; — вести моніторинг ринку банківських послуг та ринку продуктів кредитних установ; — управляти тактичними маркетинговими діями кредитної установи; — управляти маркетинговою стратегією кредитної установи.
Остання редакція: 28.12.15 |