Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

2016 рік

 

 
«Інноваційні засади забезпечення економічної захищеності промислового підприємства»
 

Пожуєва Тетяна Олександрівна 
Дата захисту: 30.03.2016
Науковий керівник: д.е.н., професор Ґудзь Петро Васильович

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної проблеми розвитку теорії економічної захищеності промислового підприємства. На основі системного та комплексного дослідження формування економічної захищеності підприємства сформовано теоретичні, науково-практичні та методологічні положення побу- дови сучасної концепції захисту бізнесу. Це дає змогу досягти належного рівня захищеності і, як наслідок, – ефективного розвитку суб’єкта господарювання. У роботі розкрито парадигму економічної захищеності промислового підприємст- ва та запропоновано комплексне оцінювання ефективності інновацій у безпеці суб’єкта господарювання. Обґрунтовано комплексне організаційно-методичне забезпечення процесу управління економічною захищеністю підприємства з виокремленням організаційно-методологічних підходів та механізму його фор- мування. Обґрунтовано концепцію взаємозв’язку економічної захищеності промислового підприємства з напрямами її досягнення опираючись на антикри- зове управління та стратегічні імперативи, що дасть змогу сформувати систему  захисту суб’єкта господарювання.

Автореферат (титул)

Автореферат (основний зміст)

 
«ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ»
 

Сагайдак Михайло Петрович
Дата захисту: 29.06.2016
Науковий консультант: д.е.н., професор Решетнікова Ірина Леонідівна

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми формування системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг. За результатами дослідження виявлено закономірності еволюції теорії внутрішнього маркетингу та узагальнено погляди вчених щодо сутності даної дефініції, обґрунтовано концепцію внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг. Досліджено особливості формування системи внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг. Удосконалено методику визначення основних ознак послуги та запропоновано класифікацію послуг за ознакою рівня інтелектуалізації бізнес-процесів, яка передбачає їх структуризацію за трьома групами: інтелектуальні, функціональні, змішані. Запропоновано комплекс внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг «8Р», який, окрім елементів класичного комплексу маркетингу послуг, доповнений елементом пролонгована продуктивність послуги, а також обґрунтовано методичні положення її вимірювання. Обґрунтовано механізм побудови взаємовигідних партнерських відносин в ланцюжку учасників створення споживчої цінності «власник – топ-менеджмент – персонал – клієнт». Визначено ключові принципи класифікації контактного персоналу, сформовано набір ключових його компетенцій та розроблено систему критеріїв їх оцінювання. Розроблено графічну модель, яка дозволяє оцінити рівень ресурсних, процесних і стратегічних передумов досягнення результативності внутрішнього маркетингу підприємств сфери послуг, обґрунтовано аналітичний інструментарій оцінювання його потенціалу та запропоновано систему моніторингу управлінських рішень, що впливають на систему внутрішнього маркетингу з урахуванням ролі контактного персоналу.

Автореферат

 
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ»
 

Дима Олександр Олексійович
Дата захисту: 19.10.2016
Науковий консультант: д.е.н., професор Павленко Анатолій Федорович

Дисертацію присвячено комплексному науковому та практичному розв’язанню проблем маркетингу послуг посередницьких підприємств у сучасних умовах економічного розвитку. Сформульовано маркетингову концепцію посередницької діяльності, в основу якої покладено дуалістичний характер посередницької послуги, мультиканальність посередницької діяльності, посилення координаційної та інтеграційної функцій посередницького підприємства. Запропоновано мережевий підхід до побудови моделі маркетингу послуг посередницького підприємства, що дозволить поглибити інтеграційну та координаційну функції посередника і підвищити ефективність його діяльності. Обґрунтовано методику оцінювання комплексу маркетингових заходів посередницького підприємства, який дозволяє здійснювати аналіз ефективності обслуговування та визначити пріоритетні напрямки покращення роботи посередника. Визначено зміст елементів комплексу маркетингу послуг посередницького підприємства, який враховує комплекс заходів на усіх етапах існування товару. Запропоновано трактування категорії «послуга», що базується на виділенні її характеристик: процесність, результативність, задоволення потреб, взаємодія, нематеріальність. Аргументовано роль власної торгової марки посередницького підприємства в забезпеченні розвитку мережі створення та споживання цінності. Розроблено комплекс заходів посередницького підприємства з поширення та стимулювання досвіду його розвитку

Автореферат

 

Остання редакція: 25.11.19