| - Головна»
- Наука»
- Наукові школи КНЕУ»
- Інформаційного менеджменту»
- Наукові праці»
- Наукові праці»
- Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю
Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю
 |
Галіцин В. К. Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю / [В. К. Галіцин, В. В. Дем’яненко, С. Д. Потапенко, О. П. Суслов]. — Івано-Франківськ : ПВНЗ «Галицька Академія», 2009. — 144 с.
Монографія присвячена розробці концепції ефективного управління рекламною діяльністю з урахуванням особливостей основних етапів проведення рекламних кампаній. Розглянуто місце рекламної діяльності у системі маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості управління рекламною діяльністю, що являє собою процес прийняття рішень, який має сукупність чітко окреслених етапів. Викладені рекомендації щодо застосування економіко-математичних моделей з метою підвищення ефективності управління рекламною діяльністю підприємств.
Для наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, працівників міністерств та відомств.
|
|
ЗМІСТ |
Стор. |
ПЕРЕДМОВА
|
4 |
Розділ 1. Актуальні проблеми сучасного рекламного бізнесу
|
6 |
1.1. Місце реклами у діяльності підприємств
|
6 |
1.2. Класифікація рекламної діяльності
|
16 |
1.3. Засоби рекламних комунікацій
|
23 |
1.4. Вітчизняний ринок рекламних послуг
|
35 |
1.5. Концептуальні положення системи управління рекламною діяльністю
|
39 |
1.6. Тактика рекламної діяльності
|
41 |
Розділ 2. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній
|
51 |
2.1. Моделювання бюджету рекламної кампанії
|
51 |
2.2. Планування процесу рекламування
|
54 |
2.3. Моделі та методи оцінювання ефективності рекламної діяльності
|
70 |
2.4. Оперативне управління проектом рекламної кампанії
|
97 |
2.5. Практичне застосування комплексу економіко–математичних моделей в сучасних умовах
|
105 |
Розділ 3. Інформаційні технології в рекламній діяльності
|
116 |
3.1. Проблеми автоматизації рекламної діяльності
|
116 |
3.2. Сучасні програмні продукти вирішення рекламних задач
|
118 |
3.3. Автоматизація рекламної діяльності
|
127 |
ПІСЛЯМОВА
|
134 |
ЛІТЕРАТУРА |
136 |
|
Остання редакція: 12.01.15 |