| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Романенко Лариса Федорівна
Романенко Лариса ФедорівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 39 років |
---|
Біографія: | |
---|
У 1977 р. закінчила з відзнакою економічний факультет КДУ ім. Шевченка. В 1980 р. захистила кандидатську дисертацію та отримала науковий ступінь кандидата економічних наук та вчене звання доцента. В 2002 р. захистила докторську дисертацію за спеціальністю “Підприємництво, менеджмент та маркетинг”, отримала науковий ступінь доктора економічних наук, а у 2004 р. – вчене звання професора. З 1980 р. по 2012 р. пройшла шлях від асистента, доцента, професора, завідувача кафедри маркетингу до першого проректора Міжнародного інституту ринкових відносин та підприємництва та Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна”. З 2012 р. по 2014 р. працювала директором державної освітньої установи “Учбово-методичний центр з питань розвитку освіти”. З 2015 р. по т. ч. професор кафедри маркетингу КНЕУ та заступник директора Науково-дослідного інституту маркетингу КНЕУ. В 1992 р. присвоєно Почесне звання “Заслужений працівник народної освіти України”, в 2001 р. нагороджено Почесним знаком “Відмінник освіти” та отримано Подяку Голови Київської міської держадміністрації. В 2004 р. отримала Почесну Грамоту МОН України, а в 2009 р. нагороджена орденом Святого Рівноапостольного Князя Володимира II ступеня. Освіту з маркетингу здобула під час стажування в 1990-1991 р. в Баварському центрі менеджменту Схід-Захід “OWZ Bayern” по програмі підготовки тренерів з генерального менеджменту. З 1990 по 2010 рр. проходила: 3-х місячне наукове стажування по лінії стипендіі ДААД (ФРН, м. Кіль, 1990 р.); 2-х тижневе стажування по лінії Карл Дуйсберг Гезель Шафт (Німеччина, м. Кельн, 1992 р.) по програмі “Ринково-орієнтоване управління малими та середніми підприємствами”; 3-х тижневе стажування по лінії Європейського фонду розвитку менеджменту “EFMD” (Франція, м. Париж, 1995 р.); 2-х тижневе стажування в університеті Гілд Холл (Великобританія, м. Лондон, 1994 р.) по програмі “Розвиток інвестиційних банків”; недільне стажування у складі української делегації на міжнародному форумі з освіти (Франція, м. Париж, 2010 р.). В 1994-1995 р. приймала участь в річній програмі по підготовці тренерів для розвитку фондового ринку та фінансових інститутів по лінінї TACIS із 2-х місячним стажуванням (Данія, м. Олборг), в 1999-2004 рр. приймала участь в німецько-українській програмі “Розвиток кооперації із українськими підприємствами з метою реалізації інвестиційних проектів Бонської Академії концерну “Дойче Банка” (Німеччина, м. Бонн). В 2017 р. проходила стажування в Науково-дослідному інституті економічного розвитку по програмі “Маркетингові бренди: теорія і практика. Новітні технології викладання економічних дисциплін”. Під науковим керівництвом захищені 1 докторська та 6 кандидатських дисертацій. Загальна кількість наукових публікацій 140, серед них 6 монографій (1 одноосібна), 2 підручника з грифом МОН (1 одноосібний), 11 навчальних посібників (6 із них з грифом МОН), (5 одноосібних). З 2001 по 2012 рр. була членом Експертної Ради з Економіки і менеджменту при ДАК МОН України. Є членом редколегії наукового журналу “Маркетинг в Україні”. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 39 років |
---|
Біографія: | |
---|
У 1977 р. закінчила з відзнакою економічний факультет КДУ ім. Шевченка. В 1980 р. захистила кандидатську дисертацію та отримала науковий ступінь кандидата економічних наук та вчене звання доцента. В 2002 р. захистила докторську дисертацію за спеціальністю “Підприємництво, менеджмент та маркетинг”, отримала науковий ступінь доктора економічних наук, а у 2004 р. – вчене звання професора. З 1980 р. по 2012 р. пройшла шлях від асистента, доцента, професора, завідувача кафедри маркетингу до першого проректора Міжнародного інституту ринкових відносин та підприємництва та Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна”. З 2012 р. по 2014 р. працювала директором державної освітньої установи “Учбово-методичний центр з питань розвитку освіти”. З 2015 р. по т. ч. професор кафедри маркетингу КНЕУ та заступник директора Науково-дослідного інституту маркетингу КНЕУ. В 1992 р. присвоєно Почесне звання “Заслужений працівник народної освіти України”, в 2001 р. нагороджено Почесним знаком “Відмінник освіти” та отримано Подяку Голови Київської міської держадміністрації. В 2004 р. отримала Почесну Грамоту МОН України, а в 2009 р. нагороджена орденом Святого Рівноапостольного Князя Володимира II ступеня. Освіту з маркетингу здобула під час стажування в 1990-1991 р. в Баварському центрі менеджменту Схід-Захід “OWZ Bayern” по програмі підготовки тренерів з генерального менеджменту. З 1990 по 2010 рр. проходила: 3-х місячне наукове стажування по лінії стипендіі ДААД (ФРН, м. Кіль, 1990 р.); 2-х тижневе стажування по лінії Карл Дуйсберг Гезель Шафт (Німеччина, м. Кельн, 1992 р.) по програмі “Ринково-орієнтоване управління малими та середніми підприємствами”; 3-х тижневе стажування по лінії Європейського фонду розвитку менеджменту “EFMD” (Франція, м. Париж, 1995 р.); 2-х тижневе стажування в університеті Гілд Холл (Великобританія, м. Лондон, 1994 р.) по програмі “Розвиток інвестиційних банків”; недільне стажування у складі української делегації на міжнародному форумі з освіти (Франція, м. Париж, 2010 р.). В 1994-1995 р. приймала участь в річній програмі по підготовці тренерів для розвитку фондового ринку та фінансових інститутів по лінінї TACIS із 2-х місячним стажуванням (Данія, м. Олборг), в 1999-2004 рр. приймала участь в німецько-українській програмі “Розвиток кооперації із українськими підприємствами з метою реалізації інвестиційних проектів Бонської Академії концерну “Дойче Банка” (Німеччина, м. Бонн). В 2017 р. проходила стажування в Науково-дослідному інституті економічного розвитку по програмі “Маркетингові бренди: теорія і практика. Новітні технології викладання економічних дисциплін”. Під науковим керівництвом захищені 1 докторська та 6 кандидатських дисертацій. Загальна кількість наукових публікацій 140, серед них 6 монографій (1 одноосібна), 2 підручника з грифом МОН (1 одноосібний), 11 навчальних посібників (6 із них з грифом МОН), (5 одноосібних). З 2001 по 2012 рр. була членом Експертної Ради з Економіки і менеджменту при ДАК МОН України. Є членом редколегії наукового журналу “Маркетинг в Україні”. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Коло наукових інтересів: банківський маркетинг, маркетинг сфери послуг, маркетингові комунікації. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Під науковим керівництвом захищені 1 докторська та 6 кандидатських дисертацій. Загальна кількість наукових публікацій 140, серед них: - 6 монографій (1 одноосібна),
- 2 підручника з грифом МОН (1 одноосібний),
- 11 навчальних посібників (6 із них з грифом МОН, 5 одноосібних).
|
---|
|