Публікації: | У наукових фахових виданнях: - Данилюк Є.Ю. Теоретичні основи маркетингової політики в банку / Є.Ю. Данилюк // Стратегія розвитку України : наук. журн. – 2012. – № 2. – С. 32–36. (0,3 друк. арк.).
- Данилюк Є.Ю. Визначення ефективності банківської діяльності / Є.Ю. Данилюк // Ринок цінних паперів України : наук.-практ. журн. – 2012. – № 5–6. – С. 53–59. (0,4 друк. арк.).
- Данилюк Є.Ю. Продуктова політика як одна з ключових складових маркетингової політики банку / Є.Ю. Данилюк // Формування ринкових відносин в Україні. – 2012. – № 7. – С. 45–56. (0,3 друк. арк.).
- Данилюк Є.Ю. CRM-системи в маркетинговій політиці банку / Є.Ю. Данилюк, М.І. Диба // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 4. – С. 18–25. (0,8 друк. арк., особисто автору – 0,5 друк. арк., розглянуто проблеми та перспективи впровадження CRM-систем у маркетингову політику банку).
- Данилюк Є.Ю. Поняття ефективності банківської діяльності / Є.Ю. Данилюк, В.М. Диба // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 318–326. (0,8 друк. арк., особисто автору – 0,5 друк. арк., розглянуто проблеми підвищення ефективності банківської діяльності).
- Диба М.І., Білошапка В.С., Данилюк Є.Ю. Мотивація банківського персоналу та її значення для ефективної діяльності банку / М.І. Диба, В.С.Білошапка, Є.Ю. Данилюк // Банківська справа, №7, К:Знання, 2013, С.13-22.
- Білошапка В.С., Данилюк Є.Ю. Підвищення ефективності функціонування банків України на основі використання інноваційних банківських технологій та розробки нових банківських продуктів і послуг / В.С.Білошапка, Є.Ю. Данилюк // Ринок цінних паперів України, № 3-4, 2013, С. 57-67.
В інших виданнях: - Данилюк Є. Маркетинговий підхід до вдосконалення управління банківською інвестиційною діяльністю / Є. Данилюк // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : зб. тез доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 22 квіт. 2010 р.). – К. : КНЕУ, 2010. – С. 117–120. (0,15 друк. арк.).
- Данилюк Є. Особливості маркетингової стратегії банків в умовах світової економічної кризи / Є. Данилюк // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. тез доп. ХІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Суми, 28–29 жовт. 2010 р.). – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2010. – Т. 1. – С. 113–114. (0,1 друк. арк.).
- Данилюк Є. Роль маркетингової політики банків в умовах кризи / Є. Данилюк // Соціально-економічні та правові аспекти трансформації українського суспільства : матеріали XV Міжвуз. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених (Донецьк, 11 трав. 2011 р.). – Донецьк : ДонУЕП, 2011. – С. 97–98. (0,1 друк. арк.).
- Данилюк Є. Необхідність застосування антикризового банківського маркетингу / Є. Данилюк // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. тез доп. ХІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Суми, 27–28 жовт. 2011 р.). – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2011. – Т. 1. – С. 88–89. (0,1 друк. арк.).
- Данилюк Є. Банківський маркетинг як інструмент активізації інвестиційного процесу / Є. Данилюк // Фінансово-кредитний механізм активізації інвестиційного процесу : зб. тез доп. ІI Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 3 листоп. 2011 р.). – К. : КНЕУ, 2011. – С. 127–129. (0,15 друк. арк.).
- Данилюк Є. Необхідність маркетингу в банківській діяльності [Електронний ресурс] / Є. Данилюк // Вісник Кредитно-економічного факультету КНЕУ ім. Вадима Гетьмана : зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2011. – Вип. 2. – С. 37–49. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vke/2011_2/Daniluk.pdf. (0,4 друк. арк.).
- Данилюк Є. Інновації в банківському маркетингу [Електронний ресурс] / Є. Данилюк // Вісник Кредитно-економічного факультету КНЕУ ім. Вадима Гетьмана : зб. наук. праць. – № 3 – К. : КНЕУ, 2012. – С. 57–65. – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vke/2012_3/Daniluk.pdf (0,4 друк. арк.).
|
---|