Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Програма інноваційного розвитку

Рівень вищої освітиперший (бакалаврський)
Освітній ступіньбакалавр
Галузь знань05 «Соціальні та поведінкові науки»
Спеціальність051 «Економіка»
Освітня кваліфікаціябакалавр з економіки
Обсяг програми240 кредитів ЄКТС
Тривалість навчання3 роки 10 місяців
Форма навчанняочна (денна) / заочна / дистанційна
Мова(и) викладанняукраїнська
Візитівка освітньої програми "Економічна кібернетика"
Портфоліо освітньої програми

 

  • 17 Травня 2023 р. ВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ (257 KB)
    Завантажив: Шевченко Олена Леонідівна
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/depts9/k_informatyky/files_inf&act=p_id(9816) Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків. Місцезнаходження публікації
  • 17 Травня 2023 р. БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СУСПЇЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ (349,6 KB)
    Завантажив: Шевченко Олена Леонідівна
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/depts9/k_informatyky/files_inf&act=p_id(9815) У статті розглянуто основні аспекти формування і розвитку брендів в епоху сіспідбства споживання. Досліджені особливості даного суспільства і здійсненя оцінка їх впливу на розвиток брендингу. Розкриті основні напрямки побудови і використання бренда як маркетингового інструменту, враховуючи  соуціальні прояви суспільства споживання. Місцезнаходження публікації