Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

15 листопада 2016 р. семінар доктора Николаоса Димитріадіса13 Листопада 2016р.

Кафедра іноземних мов фінансово-економічного факультету

при сприянні  декана факультету економіки та управління Вострякова О.В
та декана факультету маркетингу Шафалюка О.К.
запрошує студентів відвідати
семінар
доктора Николаоса Димитріадіса
"SELLING TO THE BRAIN: MARKETING IN THE NEW ERA OF NEUROSCIENCE"

Час та місце проведення:

15 листопада 2016 р., 10.00
м.Київ,пр.Перемоги 54/1
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», аудиторія 265

Introduction:

There is a basic flaw on how companies communicate. If this was not the case then every message would be clear and confusions, misunderstandings and market failures would be rare. To solve this problem Dr. Dimitriadis is using neuroscience, behavioral models, experimental data and case studies to demonstrate comprehensively that companies should urgently learn new ways to do marketing, communications and sales. The two available options are straightforward: to continue sending messages to the wrong parts of our customers’ brain and achieve nothing OR to focus the right message to the right part of the brain and get results. Learn the basics of marketing in the era of neuroscience and achieve more!

Main Points:

- Break misunderstandings and myths concerning our brain.

- Fully understand the brain approach to marketing and sales.

- Explore how branding really works within the brain.

- Recognize the impact on marketing research, PR, sales and negotiations.

- Learn a comprehensive model for applying brain-based marketing.

- Make your own brain ‘marketing-smarter’ and achieve more!

 

Lecturer: Dr Nikolaos Dimitriadis

Award-winning marketer, educator and consultant. Pioneer of applied neuroscience in marketing, leadership and education. Highly sought-after speaker and corporate trainer. Author of “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach”, TEDx speaker and certified Neuromarketer. Worked with brands such as IKEA, IBM, Nestle, Coca Cola, USAID and others. Currently, Development Director at The University of Sheffield International Faculty, City College.