Список публікацій: Романова А. А. Туристична індустрія: стратегія розвитку та управління: одноосібна монографія. Чернігів: видавець Брагинець О. В., 2018. – 400 с. Романова А. А. Фінансові інструменти запобігання ризиків на туристичному ринку України. Детермінанти соціально-економічного розвитку України в умовах трансформаційних зрушень: колективна монографія. Чернігів: ЧНТУ, 2018. – С. 396-404. Романова А. А. Застосування методик збору та аналізу інформації при стратегічному плануванні в туризмі. Бізнес-процеси в туризмі : колективна монографія. Poznan: Wy?szej Szko?y Pedagogoki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu, 2019. – С. 45–60. Romanova A. Tourists from Canada as priority customers of the Ukrainian tourism product. // Economic Annals-XXI. 2019. № 175, Issue 1-2. – P. 35-39. [Міжнародні наукометричні бази: SCOPUS]. URL: http://soskin.info/userfiles/file/Economic-Annals-pdf/DOI/ea-V175-06.pdf Romanova Anna. The theoretical and methodological bases of tourism development strategy of a country. // Економіка і регіон. Полтава, 2018. – № 3(70). – С. 5-12. URL: https://ppeu.stu.cn.ua/articles/1522232013450.pdf Романова А. А. Вплив глобалізації на українську туристичну індустрію. // Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Серія «Економічні науки». – 2018. – № 2. –C. 179-190. Романова А. А. Китайські туристи – як пріоритетні споживачі українського турпродукту. // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка». – 2018. – № 1 (9). – С. 137-142. URL: https://www.msu.edu.ua/visn/?p=3398&lang=uk Романова А. А. Молодіжний туризм як тренд сучасної туристичної індустрії. // Проблеми і перспективи економіки та управ-ління: науковий журнал. – 2018. – № 1(13). С. 47–54. URL: http://journals.stu.cn.ua/problems_and_ prospects_economics_management/article/view/147125 Романова А. А. Особливості внутрішнього та виїзного туристичного ринку Києва. // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2018. –Т. 29 (68). – № 1. – С. 21-28. Романова А. А., Щепанський Е. В. Районування як інструмент ефективного стратегічного управління розвитком туристичної індустрії країни. // Університетські наукові записки. Хмельницький, 2018. № 1. С. 200-213. Романова А. А. Столиця України як перспективний ринок в’їзного туризму. // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: «Міжнародні відносини, економіка, країнознавство, туризм». – 2018. – № 8. – С. 186–195. URL: https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/12300 Романова А. А. Управління розвитком туристичної сфери в умовах збройних конфліктів. Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics» Миколаївського національного аграрного університету. – 2018. – № 9. – С. 93–104. Романова А. А. Методологічні підходи до розробки стратегії туристичного розвитку України. // Проблеми системного підходу в економіці: збірник наукових праць Національного авіаційного університету. – Київ, 2018. – Вип. 3(65). – Ч. 1. – С. 35-39. Романова А. А., Жидок В. В., Забаштанська Т. В. Адаптація фахової освіти у сфері туризму до вимог туристичного ринку України. // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2018. – № 15. – С. 421-431. Romanova A. Global trends of tourism development. // Herald of Kyiv State University of Trade and Economics. – 2017. – № 6 (116).– Р. 32–42. Romanova A. A., Zhydok V. V., Zabashtanska T. V. Market research of inbound tourists in Chernigov as a factor of increasing tourist attractiveness. // Scientific bulletin of Polissia. – 2017. – Vol. 1. – № 2 (10). – P. 216-228. Romanova A. A. Formation and analysis of medical tourism in Ukraine in the context of the world economic Space. // Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал. – 2017. – № 1. – С. 62-68. URL: https://ppeu.stu.cn.ua/files/1498939075505.pdf Романова А. А. Види туризму та їх класифікація у контексті сучасних тенденцій розвитку туріндустрії. // Економіка і регіон: науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. Полтава, 2017. – № 4(65). – С. 13-19. Романова А. А. Наслідки та виклики введення безвізового режиму з ЄС для туристичної індустрії України. // Економіка і організація управління: науковий журнал Донецького національного університету імені Василя Стуса. 2017. – № 2 (26). – С. 82-89. Романова А. А. Особливості виїзного туристичного ринку КНР. // Бізнес інформ. 2017. – № 12. – С. 48–53. Романова А. А. Особливості вітчизняної туристичної інфраструктури як важливий чинник розвитку індустрії гостинності України. // Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал. – 2017. – № 3 (11). – С. 69-79. Романова А. А. Фінансові інструменти запобігання ризиків на туристичному ринку України. // Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал. – 2017. – № 4. – С. 106–114. URL: http://journals.stu.cn.ua/problems_ and_prospects_economics_management/article/view/126894 Романова А. А. Соціально-економічні особливості розвитку туристичної індустрії в Чернігівській області. Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал. – 2016. – № 3. – С. 96-102. Romanova A. Peculiarities of the current state of the tourism industry development in Ukrane. //Tourism and hospitality studies: international journal of Azerbaijan Tourism and Management University. – Baku: «IN-2017» MMC. – 2017. – Vol. 6. – № 4. – P. 29-48. Romanova A. The Image of Ukraine in the World as an Identifying Factor of Incoming Tourism Growth. // Journal of Business (Georgia). – Tbilisi: International Black Sea University, 2018. – Vol. 7. – № 1. – P. 37–43. Romanova A. The outbound Asian tourists as a perspective market for the hospitality industry of Ukraine. // East European Scientific Journal Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe. – Warsaw, 2018. – Vol. 2. – № 5(33). – P. 68-74. Романова А. А. Візова лібералізація як важлива умова активації в’їзних туристичних потоків. // Nauka i studia. – Przemysl, 2018. – № 8(188). – P. 43–59. Романова А. А. Туры в Чернобыльскую зону как феномен развития темного туризма. // Журнал Белорусского государственного университета. Экономика. – Минск, 2018. – № 1. – С. 162–168. Романова А. А. Туристична індустрія як царина економіко-соціальної реалізації жінок. East European Scientific Journal. – Warsaw, 2019. – Vol. 5. – № 3(43). – С. 48–53. Романова А. А. Види туризму та їх класифікація у контексті сучасних тенденцій розвитку туріндустрії. Управління туристичною індустрією: методологія і практика: матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (Полтава, 27-28 вересня 2017 р.). – Полтава. 2017. – С. 4-6. Романова А. А. Особливості сучасного стану розвитку туристичної індустрії в Україні. // Актуальні питання реформування економіки країни: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування (Тернопіль, 28 вересня 2017 р.). – Тернопіль, 2017. – С. 13-19. Романова А. А. Становлення і розвиток медичного туризму в Україні в контексті світового економічного простору. Досягнення і проблеми сучасної економічної науки: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування (Тернопіль, 27 жовтня 2017 р.). – Тернопіль, 2017. – С. 83-87. Романова А. А. Наслідки введення безвізового режиму з Європейським союзом для туристичної індустрії України. Двадцять перші економіко-правові дискусії: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Львів, 31 жовтня 2017 р.) – Львів, 2017. – С. 35-38. Романова А. А. Світові тенденції розвитку туристичної індустрії в структурних моделях сучасного ринку послуг. Актуальні питання фінансів, економіки, обліку та менеджменту: теорія і практика: збірка тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 4 грудня 2017 р.): у 4 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2017. – Ч. 3. – С. 24-26. Романова А. А. Особливості розвитку туристичної індустрії в Чернігівській області. Сучасні тенденції розвитку української науки: матеріали Всеукраїнської наукової конференції (21-22 грудня 2017 р., Переяслав-Хмельницький). – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 10. – С. 61-64. Романова А. А. Китайські туристи як пріоритетні споживачі українського турпродукту. Актуальные научные исследования в современном мире: XXXII Международная научная конференция (26-27 декабря 2017 г., Переяслав-Хмельницкий). – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 12(32). – Ч. 10. – С. 70-75. Романова А. А. Особливості вітчизняної інфраструктури як чинник розвитку туристичної індустрії України. Фундаментальні та прикладні дослідження у сучасній науці: збірка наукових праць. – Харків: Технологічний центр, 2017. – С. 13. Романова А. А. Фінансові інструменти запобігання ризиків в туристичній індустрії. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2018 року, м. Черкаси): у 2 томах. – Черкаський державний технологічний університет, Черкаси, 2018. – С. 192-197. Романова А. А. Конкурентоспроможність української туристичної індустрії в умовах глобалізації. Напрями та сучасні фактори розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти: матеріали доповідей міжнародної науково-практичної конференції (7-8 грудня 2018 року). – Ужгород, 2018. – С. 97–100. Романова А. А. Маркетингова стратегія розвитку туристичної індустрії в умовах збройних конфліктів. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference «Global Marketing: Analysis and Challenges of Our Times». – Batumi, Georgia, 2019. – P. 56-59. Романова А. А. Проблеми та перспективи розвитку української туристичної індустрії. Розвиток туристичної індустрії як інструмент економічного розвитку та інвестиційної привабливості України: матеріали парламентських слухань у Верховній Раді України 6 квітня 2016 р. Київ, Верховна Рада України, 2016. С. 17-22. Романова А. А. Молодіжний туризм як складова системи молодіжної політики України. Формування та реалізація державної молодіжної політики в Україні в умовах децентралізації: матеріали парламентських слухань у Верховній Раді України 15 листопада 2017 р. – Київ, Верховна Рада України, 2017. – С. 34-37. Романова А. А. Збереження культурної спадщини як необхідна умова туристичної привабливості країни. Стан, проблеми та перспективи охорони культурної спадщини в Україні:матеріали парламентських слухань у Верховній Раді України 18 квітня 2018 р. – Київ. Верховна Рада України, 2018. – С. 83-84. Romanova A. Ukrainian Tourism: Selling Brand Ukraine to new generation of international tourists. Business Ukraine. 2015. URL: http://bunews.com.ua/investment/item/ukrainian-tourism-industry-selling-brand-ukraine-to-new-generation-of-international-tourists. |