Публікації: | Має 19 статей у фахових виданнях та 12 тез. Список публікацій за останні 5 років (2015-2020 р.р.) Статті: - Блудова Т.В., Островська М.С. Вплив інновацій на економічну безпеку держави у розрізі машинобудівної галузі – Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки – Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць - №11 (198), 2017. - с. 48-55.
- Блудова Т.В., Островська М.С. Аналіз загроз економічній безпеці держави при здійсненні інноваційного розвитку – Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки – Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць - №12 (199), 2017. - с. 45-51.
- Лісовська В.П., Островська М.С. Моделювання збуту підприємства в залежності від дії реклами. – Моделювання та інформаційні системи в економіці: Зб. наук. праць / Відп.ред. В.К.Галіцин - №93, 2017. – с.204-212.
- Блудова Т. В., Островська М. С. Модель інформаційного забезпечення рекламних звернень підприємства. –Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – №10(18), 2018 – c.30-37. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2018-10-4188
- Блудова Т. В., Островська М.С. Моделювання функції відгуку рекламних звернень за умови періодичності реклами в короткостроковому періоді. – Моделювання та інформаційні системи в економіці: Зб. наук. праць / Відп.ред. В.К.Галіцин - №95, 2018. – с.30-44.
- Блудова Т. В., Островська М.С. Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту. – Моделювання та інформаційні системи в економіці: Зб. наук. праць / Відп.ред. В.К.Галіцин - №96, 2018. – с.20 - 25.
- Блудова Т. В., Островська М. С. Моделювання безпекового рівня плаваючої процентної ставки. –Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – №11(31), 2019 – c. 66-71. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2019-11-5369
Тези: 1. Блудова Т.В., Островська М.С. Моделювання функцій рекламних відгуків за допомогою розкладання в ряди Фур’є. –«Актуальні питання економіки, фінансів, обліку та управління». Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 29 вересня 2017 р.) - Полтава: ЦФЕНД, 2017 – с.146-148. 2. Блудова Т.В, Островська М.С. Періодичне розміщення рекламних звернень підприємства. – Materia?yXIV Mi?dzynarodowejnaukowi-praktycznejkonferencji«Naukaiinovacja– 2018» – Volume3. Еkonomicznenauki. – Przemy?l: Naukaistudia, 2018 – с. 23-25. 3. Блудова Т.В, Островська М.С. Класифікація рекламних звернень з позицій рекламного креативу підприємства. – Материали за XIV Международна научна практична конференция «Образованието и науката на ХХІ век – 2018» – Volume4. Икономики. – София, «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2018 – с. 29-31. 4. Блудова Т.В., Островська М.С. Модель інформаційного забезпечення реклмних звернень підприємства. – MateriályXIV Mezinárodnivédecko-praktická konference«Zprávyvédecké ideje– 2018» – Volume4. Еkonomika– Praha, PublishingHouse«EducationandScience», 2018 – с. 37-39. 5. Блудова Т.В., Островська М.С. Особливості моделі ринкової економіки Кейнса. – Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції «Вісті сучасної науки – 2019» – Том 7. Економічні науки. – Шефілд: Наука і освіта, 2019 – с.81-84. 6. Блудова Т.В., Островська М.С. Artificial intelligence in the economy: neural networks, fuzzy logic. – Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука без кордонів – 2019» (7–15 грудня 2019 року) – Том 5. Економічні науки. – Перемишль: Наука і освіта, 2019 – с.93-95. |
---|