1. Чубукова О.Ю., Раллє Н.В., Зимбалевська Ю.В. Актуальніі клнцепції розбудови інформаційного суспільства в умовах NBIC-конвергенції Науковий вісник Полісся Чернігівського Національного технологічного університету. – Чернігів: ЧНТУ, 2018. № 2 (14). Ч.1.-264 с., С.43-48 2. Яцишина Л.К. Організаційно-економічні критерії формування сили бренду / Л.К. Яцишина, Ю.В. Зимбалевська// Вісник Хмельницького національного університету, серія «Економічні науки». – 2016. – № 1. – с. 219-226 3. Яцишина Л.К., Зимбалевська Ю.В.. Організаційно-економічні критерії формування сили бренду. Вісник Хмельницького національного університету, серія «Економічні науки». – 2016. – № 1. – с. 219-226. 4. Зимбалевська Ю.В. Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів. Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє: тези Наук.-практ. Інтернет-конф. (3 березня 2017 р.). — К.: КНЕУ, 2017. — 325 с- 87-89. 5. Зимбалевська Ю.В. Нормативно-правове забезпечення брендингу як інноваційної діяльності. Всеукраїнська конференція "Проблеми нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльностіта шляхи їх вирішення" (м. Київ, 27 вересня 2017), відп. ред. В.С. Шовкалюк. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017. – 188 с.- с. 44-47. 6. Зимбалевська Ю.В. Формування системи брендингу на підприємствахв сучасних умовах Журнал Київського університету ринкових відносин «Економіка. Бізнес-адміністрування. Право», – Випуск № 4 (4). – 2018. – 365 с., С. 125-138 |