Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

2015 рік

 
«Виробнича стратегія підприємства: теорія, методологія, практика»
 

Омельяненко Тетяна Володимирівна
Дата захисту: 29.04.2015 
Науковий керівник: д.е.н., професор Наливайко Анатолій Петрович

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної проблеми розвитку теорії виробничої стратегії підприємства, поглиблення її методологічних засад, науково-концептуального узагальнення характеру нових явищ у практиці функціонування сучасних виробництв. За результатами дослідження сформовано парадигмальні положення теорії виробничої стратегії, комплекси принципів і чинників виробничої стратегії та модель процесу її розроблення. Обґрунтовано методологічні засади типологізації виробничих стратегій і запропоновано відповідні типології. Ідентифіковано виробничі стратегії високотехнологічних підприємств–виробників складної наукомісткої продукції. Визначено принципи організації діяльності мас-кастомізованих підприємств та характер їх виробничих стратегій. Обґрунтовано, що в сучасних умовах виробничо-стратегічні рішення мають підкріплюватися засобами оперативно-тактичного реагування та запропоновано їх варіанти.

Автореферат

 
«Формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках»
 

Козак Людмила Василівна
Дата захисту: 07.10.2015
Науковий керівник: д.е.н., професор Андрійчук Василь Гаврилович

Дисертацію присвячено науковому обґрунтуванню теоретичних і методичних засад, а також прикладних напрямів формування ефективних стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках на основі застосування системного підходу до аналізу економічних явищ, оцінювання стану розвитку аграрного сектору в Україні та кон’юнктури ринків сільськогосподарської продукції. Досліджено чинники формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств і механізм формування економічних та асоціативних параметрів конкурентоспроможності виробленої ними продукції. За результатами дослідження сформовано методологічні підходи до формування і реалізації ефективних стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств, визначено їх галузеві особливості у формулюванні стратегічного бачення та цілей позиціювання. Обґрунтовано низку пропозицій щодо формування сприятливого зовнішнього середовища для реалізації стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств, зокрема удосконалення системи державного регулювання розвитком галузі на макрорівні та запровадження сучасних форм стратегічного партнерства учасників ринку сільськогосподарської продукції.

Автореферат

 

Остання редакція: 05.11.19