Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

2020 рік

 

 
«СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ ЩОДО ЗЛИТТЯ ТА ПОГЛИНАННЯ: ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ»
 

РУДЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
Дата захисту: 04.11.2020
Науковий керівник: к.е.н., доцент Решетняк Тетяна Іванівна

У дисертації розглянуто процеси злиття та поглинання в бізнесі з позиції стратегічної концепції, визначено мотивацію, цілі, очікувані синергічні ефекти від стратегічного рішення щодо злиття та поглинання. Сформовано методичний підхід до вибору оптимального інструментарію оцінювання вартості бізнесу компанії-цілі та синергії від злиття та поглинання з урахуванням фактору невизначеності. Виявлено ключові тренди здійснення злиттів та поглинань у сфері агробізнесу України, систематизовано різновиди стратегічних рішень щодо злиття та поглинання з урахуванням виду та характеру інтеграції, масштабу та виду діяльності компанійучасників, мотивації та цілей угоди. У межах стратегічної концепції злиття та поглинання розроблено методичну послідовність оцінювання ефективності стратегічного рішення щодо злиття та поглинання з урахуванням фактору невизначеності.

 

Автореферат

 
«ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами підприємств з виробництва пластмас в Україні)»
 

ЧЕБАКОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Дата захисту: 04.11.2020
Науковий керівник: д.е.н., професор Кукоба Володимир Павлов

Дисертацію присвячено поглибленню теоретичних засад, розробленню прикладних аспектів формування і розвитку організаційної культури підприємств, що виготовляють продукцію із пластмас. У роботі на основі аналізу понять, що стосуються процесів формування і розвитку організаційної культури підприємства і на ґрунті нового розуміння організаційної культури підприємства, запропоновано нову класифікацію її різновидів, систематизовано наявні та обґрунтовано нові методичні підходи визначення і оцінювання стану організаційної культури підприємств у розрізі її складових, визначено й формалізовано процедури формування і розвитку організаційної культури підприємств, запропоновано узагальнений склад робіт по цим процедурам. Визначено поточний стан і тенденції розвитку підприємств-продуцентів виробів з пластмас. Визначено результативність господарської діяльності даних підприємств. Оцінено поточний стан розвиненості організаційної культури на цих підприємствах. На основі обґрунтованого у роботі методичного підходу до кількісного вимірювання рівня організаційної культури підприємства і сформованої системи показників для оцінювання доцільності та ефективності її формування і розвитку за різними спрямуваннями здійснено прогнозне оцінювання ефективності проведення основних робіт із формування і розвитку організаційної культури підприємств виробників пластмас в Україні. Здійснено моделювання результативності формування (розвитку) організаційної культури підприємств-виробників пластмас, а також визначено доцільність запропонованих моделей оцінювання рівня організаційної культури на цих підприємствах

 

Автореферат

 
«ПОЛІВАРІАНТНІСТЬ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА: ФОРМУВАННЯ ТА ВИБІР»
 

ЛІЩИНСЬКА ВІКТОРІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Дата захисту: 16.09.2020
Науковий керівник: к.е.н., професор Задорожна Неллі Василівна

Досліджено генезис теоретичних поглядів на конкурентну стратегію підприємства та методологію її формування. Визначено, що різноманітність існуючих підходів у сфері стратегічного управління обумовлює відповідну поліваріантність представлення стратегії підприємства в цілому і конкурентної стратегії зокрема. Розширено класифікацію видів конкурентної стратегії. Сформульовано базові положення та побудовано концептуальну модель процесів формування, вибору та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Проведено аналіз вітчизняної хлібопекарської промисловості, окреслено її проблеми та перспективи. Здійснено діагностику конкурентної ситуації на ринку хліба та хлібобулочних виробів нетривалого зберігання. Оцінено ресурсний потенціал стратегічного розвитку хлібопекарських підприємств. Ідентифіковано конкурентні стратегії досліджених підприємств, визначено особливості практики їх формування та вибору. Розроблено методичне забезпечення вибору оптимальної конкурентної стратегії серед альтернативних варіантів на засадах нечітко-множинного й інтервального підходів економіко-математичного моделювання та проведено його апробацію. Обґрунтовано рекомендації щодо збалансування товарного портфелю підприємства у відповідності з визначеною конкурентною стратегією.

 

Автореферат

 

Остання редакція: 04.04.24