Частина II. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ |
Розділ 5. Інновації та інноваційна діяльність як основа розвитку сучасного підприємства |
5.1. Інновації як фактор розвитку економічних систем |
5.2. Вираження цілей перспективного розвитку підприємства: інноваційна стратегія |
5.3. Проблематика синтезу конкурентної й інноваційної моделей розвитку підприємства |
5.4. Теоретико-методичні основи застосування полікомпонентних моделей вибору стратегій розвитку |
5.5. Вплив зовнішньоекономічного середовища на розвиток інноваційних процесів |
5.6. Проблеми впровадження інновацій на підприємствах |
Розділ 6. Складові потенціалу інноваційного розвитку сучасних підприємств |
6.1. Формування ресурсного потенціалу підприємства (на прикладі будівельного комплексу) |
6.2. Кадрова складова інноваційного потенціалу як основний елемент розвитку інноваційної системи |
6.3. Застосування бенчмаркингового підходу в процесі планування трансформації інноваційного потенціалу підприємств |
6.4. Стимулювання та розвиток креативного персоналу промислових підприємств |
Розділ 7. Інтелектуальний капітал і його роль у забезпеченні інноваційного розвитку підприємства |
7.1. Інтелектуальний капітал як чинник формування конкурентної позиції сучасного підприємства |
7.2. Промисловий зразок як об’єкт інтелектуальної власності: роль у маркетингу інновації, проблеми удосконалення підходів до вартісної оцінки |
7.3. Теоретичні та методичні засади діагностики стану споживчого капіталу промислового підприємства-інноватора |
7.4. Інформаційний супровід процесу розроблення, прийняття та реалізації маркетингових інноваційних рішень |
Розділ 8. Організаційні інновації у забезпеченні розвитку бізнесу |
8.1. Феномен стратегічного партнерства підприємств: пояснення з позицій реляційного підходу |
8.2. Конкурентоспроможність інтегрованих структур бізнесу |
8.3. Організаційна архітектоніка управлінського консультування: ціннісний підхід |
Розділ 9. Інноваційні інструменти і методи в управлінні підприємствами |
9.1. Управління економічною безпекою промислового підприємства |
9.2. Застосування бенчмаркингового підходу для формування конкурентних переваг підприємства |
9.3. Формування критеріальної бази оцінки ефективності діяльності підрозділів підприємств |
9.4. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламії |
9.5. Інноваційний лізинг |
Частина III. РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНІ ІНСТРУМЕНТИ І МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ |
Розділ 10. Стратегічний маркетинг у інноваційному розвитку підприємств |
10.1. Стратегічна маркетингова діяльність вітчизняних підприємств: проблеми та перспективи розвитку |
10.2. Генерація нових знань: маркетинг інституційних інвесторів |
10.3. Ефективне управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу та логістики |
Розділ 11.Маркетингова товарна інноваційна політика |
11.1.Особливості формування продуктової та товарної політики підприємства |
11.2. Маркетинг у процесі створення конкурентоспроможної продукції (на прикладі харчової промисловості) |
11.3. Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції |
Розділ 12. Маркетингові комунікації і їхня роль у інноваційному розвитку підприємств |
12.1. Методологічні засади стратегічного планування маркетинго-вих комунікацій інноваційної діяльності підприємств |
12.2. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про купівлю організаційним споживачем |
12.3. Значення бренду в забезпеченні ринкової позиції підприємства |
Розділ 13. Екологічний маркетинг і менеджмент |
13.1.Екомаркетинг: світові та українські реалії |
13.2. Основні напрями розвитку соціально-етичного маркетингу лісового комплексу України |
13.3. Менеджмент інновацій у галузі вторинної переробки нафтових відходів |
13.4. Проблеми і перспективи брендингу територій на прикладі бренд-концепції сумської області «Сумщина – територія для життя!» |
Післямова |