- Факультети та інститути»
- Факультет мiжнародної економiки i менеджменту»
- Кафедри»
- Кафедра європейської економіки і бізнесу»
- Навчальні дисципліни магістратури»
- Європейський бізнес та корпоративні стратегії
Європейський бізнес та корпоративні стратегії
Метою навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, практичних навичок та компетенцій з організації ділових операцій та управління конкурентною поведінкою компанії в умовах сучасного середовища країн-членів Європейського Союзу.
Завдання навчальної дисципліни полягають у формуванні у студентів системи компетенцій щодо:
- розуміння особливостей європейського бізнесу та його ролі у розвитку Європейського Союзу в умовах глобалізації та регіональної інтеграції;
- ідентифікації можливостей та обмежень малих та середніх підприємств у країнах – членах ЄС у виробництві товарів, наданні послуг, забезпеченні зайнятості та нарощуванні обсягів ВВП;
- аналізу питань управління якістю на мікрорівні в основних галузях європейського бізнесу;
- класифікації інструментів уніфікованого в межах ЄС управління конкурентною поведінкою суб’єктів підприємницької діяльності основних галузей європейської економіки;
- характеристики процесу управління соціальною відповідальністю в компаніях, що здійснюють господарські операції в країнах-членах ЄС;
- оцінки ефективності функціонування європейських підприємств основних галузей бізнесу;
- систематизації методів регулювання основних ринків товарів та послуг Європейського Союзу;
- визначення перспектив розвитку основних галузей європейського бізнесу в контексті нової парадигми глобального менеджменту.
Предметом дисципліни є ділові операції господарської діяльності, уніфіковані інструменти управління конкурентною поведінкою та тенденції розвитку компаній основних галузей бізнесу країн – членів Європейського Союзу.
Робоча програма навчальної дисципліни та методичні матеріали (з 2021 року)
Остання редакція: 08.12.21