Автор 72 наукових та навчально-методичних праць, серед яких: Монографії, підручники, навчальні посібники: 1.Оберемчук В.Ф. Особливості формування стратегії розвитку бренду в умовах євроінтеграції// Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління». - К.: ДЕТУТ, 2014. - Вип.28. – С.223-230.( 0.5 др.арк) 2. Практикум з мікроекономіки до підручника „Мікроекономіка” за наук. ред. А. П. Наливайка / [Є.В. Прохорова (кер. кол. авт), Л.А. Азьмук, П.Г. Банщиков та ін. ]. – К. : КНЕУ, 2013. –522, [6] с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. –тема5 – 1 друк. арк., с. 80-103. 3.Планування і контроль на підприємстві : практикум /[Ю. М. Лозовик, В. М. Гордієнко (кер-ки авт. кол.), Л. П. Батенко, О. С. Галушко, А. С. Іванова, О. С. Коцюба, В.Ф.Оберемчук та ін.]. — К.: КНЕУ, 2015.-тема 11- 0.5 др.арк., с.176-188 4.Оберемчук В.Ф. Бренд як складова капіталу знань підприємства.-монографія [за ред. проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2014. – 445, [3] с. – 0,5 друк. арк. –с.255-265 5. Оберемчук В.Ф.Брендинг в мережі інтернет: особливості та ефективність/монографія [за ред. проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2015. – 398, [2] с. – 0,5 друк. арк. –с.159-165 6.ValentynaOberemchuk. Does raising price on cigarettes reduce number of smokers? – Microeconomics Background of Managerial Decisions // International Journal of Management Cases, 2015 – Volume 17 Issue 2.– рр. 24-26, 0,2 друк. арк. 6.Оберемчук В.Ф. Формування стратегії розвитку бренду роботодавця: передумови, пріоритети, перспективи. – Стратегія підприємства у постіндустріальному світі : монографія / За ред. А.П. Наливайка та О.М. Гребешкової. – К. : КНЕУ, 2016. – 395 с. (22,5 д.а.). , 0,4 д.а. 7. Бізнес-стратегії: зб. кейсів. Практикум / [О. Ф. Михайленко, М. І. Дяченко, Н. М. Євдокимова, Т. М. Кібук та ін.]; за заг. ред. О. Ф. Михайленко. — К.: КНЕУ, 2016. — 274 [6] с. У наукових фахових виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз : 1. Оберемчук В.Ф. Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2015.-С.205-209, 0,3 др.арк., Google Scholar 2.Оберемчук В.Ф. Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти //Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2017.-С.262-271 (співавторство- 0.3 др.арк) Google Scholar 3.Оберемчук В.Ф. Планування заходів із підвищення якості послуг компаній квест-індустрії//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки.Випуск 10.- Камянець-Подільський:ФОП Сисин Я.І., 2017.-с.256-254 (співавторство- 0.3 др.арк) Google Scholar 4.Оберемчук В.Ф., Дегтяр О.В. Бренд роботодавця та стратегічні орієнтири його розвитку//Вісник Камянець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка.Економічні науки. Випуск 14 /за ред.Ящишиної І.В..- Камянець-Подільський:Аксіома 2019.-с.344-351 Google Scholar Тези доповедей на конференціях: 1 Оберемчук В.Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції // Економіка підприємства: теорія і практика: Зб.матеріалів Міжнар.наук.-практ.конф.;10 жовт.2014р.-К.:КНЕУ.-С.277-280 2 Oberemchuk V. Features and Prospects of Online Education Platforms / Valentyna Oberemchuk // Інновації в бізнес-освіті : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2015 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 43–45. 3. Оберемчук В.Ф. "Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця", 0.2 др.арк. Міжнародна науково-практична конференція "Економіка підприємства : теорія та практика"КНЕУ,13 жовтня 2016 4.OberemchukV., DehtiarO. Employerbrandingstrategy: principlesandmodernchallenges//Управление информационными ресурсами:материалы XМеждунар. науч.-практ. конф. (Минск, 7декабря 2018 г.). – Мн.: Акад. упр. при Президенте Респ. Беларусь, 2018. – С.306-307 |