Опубліковано більше 30 наукових та навчально-методичних праць. Публікації за останні 5 років: Азьмук Л.А., Щербатюк О.М. Інноваційна активність фірм та структура галузевого ринку: взаємообумовленість впливу / О.М. Щербатюк, Л.А. Азьмук // Стратегія підприємства у постіндустріальному світі : монографія / [за ред. А.П. Наливайка та О.М. Гребешкової]. – К. : КНЕУ, 2017. – 418 с. – C. 137-151. Азьмук Л.А., Щербатюк О.М. Вітчизняна практика реалізації вертикальних обмежень конкуренції / О.М. Щербатюк, Л.А. Азьмук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу: колективна монографія / [за ред. проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2015. -398с. - С. 132 - 146. Щербатюк О.М. Бізнес-стратегії: збірник кейсів. Практикум / [О.Ф. Михайленко, М.І. Дяченко, Н.М. Євдокимова, Т.М. Кібук та ін.]; за заг. ред. О.Ф. Михайленко. – К.: КНЕУ, 2016. – 274 с. (авторський внесок – 1,5 д.а.) Щербатюк О.М. Вертикальна та горизонтальна взаємодія підприємств у галузі / О.М. Щербатюк // Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / [Наливайко А.П., Решетняк Т.І., Євдокимова Н.М. та ін.; за ред. д-ра екон. наук, проф. А.П. Наливайка]. – К.: КНЕУ, 2013. – 454 с. – С. 204 – 220. Азьмук Л.А., Щербатюк О.М. Мікроекономічний аналіз: навчальний посібник / Л.А. Азьмук, О.М. Щербатюк – К.: КНЕУ, 2014. – 262 с. – Електрон. видання. – ISBN 978-966-483-828-0: Б. ц. (авторський внесок – 10,5 д.а.) |