Соціальне підприємництвоАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Соціальне підприємництво (SocialEntrepreneurship) Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мета дисципліни: формування у студентів цілісного уявлення щодо теорії та практики створення, розвитку та управління суб’єктами соціального підприємництва, а також формування практичних навичок при розробці пілотного проекту соціального підприємництва. Знання, отримані здобувачами після проходження дисципліни, є основою для практичної діяльності у підприємницькій діяльності. Міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Соціальне підприємництво»: визначаються особливостями підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Навчальна дисципліна інтегрує велику кількість базових понять та прийомів загальнотеоретичних дисциплін, ґрунтується на теоретичному фундаменті підприємництва та методологічних положеннях суміжних економічних дисциплін, зокрема, таких як: «Підприємництво 1», «Підприємництво 2 (Економіка фірми)», «Менеджмент», «Маркетинг», «Міжнародна економіка», «Планування діяльності підприємства», «Стратегія підприємства» та інших. Результати навчання, методи навчання та засоби діагностики подаються у вигляді табл. 1 Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Соціальне підприємництво» у відповідності до результатів навчання
Зміст навчальної дисципліни за темами: Тема 1. Cоціальне підприємництво та його роль в сучасному суспільстві Тема 2. Світовий та вітчизняний досвід виникнення та розвитку соціального підприємництва. Тема 3. Суб’єкти соціального підприємництва. Тема 4. Правові аспекти розвитку та реалізації соціального підприємництва в Україні. Тема 5. Інновації у соціальному підприємництві Тема 6. Основи бізнес-планування в соціальному підприємництві Тема 7. Бізнес-модель в соціальному підприємництві Тема 8. Ресурсне забезпечення діяльності соціального підприємства Тема 9. Маркетинг в сфері соціального підприємництва Тема 10. Фінансова система соціального підприємства. Тема 11. Формування проекту апробації соціальної бізнес-ідеї. Тема 12-13. Організаційні підходи по впровадженню проекту з соціального підприємництва Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни, та адреси їх електронної пошти: Паздрій В.Я., к.е.н., доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, vitalii.pazdrii@kneu.edu.ua Рекомендовані інформаційні джерела (3-5 джерел): 1. Фрір Спреклі. Посібник з планування соціального підприємництва/За підтримки Британської Ради.-- Режим доступу: http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/posibnik_z_planuvannya_socialnogo_pidpriiemstva.pdf. 2. Соціальне підприємництво: від ідеї до суспільних змін. Посібник / Свинчук А.А., Корнецький А.О., Гончарова М.А., Назарук В.Я., Гусак Н.Є., Туманова А.А. – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2017 – 188 с. 3. SimpleSe. Про соціальне підприємництво - просто! : [посібник підприємця] / Аліна В. Бочарнікова; Кер. проекту Олександра Сметаненко; Іл. Орнелла Остапенко; ред. Марія Семенченко.– Київ : СТ-Друк, 2020.– 67 с. : фотоіл. Кн. містить QR-коди, де закодована додаткова інформація до основного тексту.– 500 пр. – ISBN 978-966-2717-43-3. Остання редакція: 23.01.23 |