Лідерство та партнерство в бізнесі (економіка агробізнесу та агротрейдинг)АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Лідерство та партнерство в бізнесі» Leadership and Partnership in Business Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мета вивчення дисципліни – формування розуміння та навичок роботи з бізнес-можливостями шляхом реалізації підприємцями і компаніями потенціалу лідерства та партнерства. За умов постіндустріальної економіки тільки бізнес-лідери «за духом» здатні вивести на провідні позиції свої підприємства та організації. Наряду з лідерськими здатностями підприємців (що виявляються перш за все через розвинений емоційний інтелект, уміння налагоджувати відносини та працювати в команді, навички ставити цілі та досягати їх), визначальним чинником успіху слід визнати налагоджені партнерські зв’язки. Поняття «кластер», «аутсорсинг», «франчайзинг», «стратегічні альянси», «спільні підприємства», нарешті «командна взаємодія» віддзеркалюють повсякденну практику ринкової поведінки провідних підприємств і підприємців у різних сферах діяльності. Міждисциплінарні зв’язки. Починаючи вивчати дисципліну «Лідерство та партнерство в бізнесі», студенти повинні мати певну базу знань з економічної теорії (макро- і мікроекономіки), економіки підприємства, права, психології та педагогіки, соціології, мати навички роботи з інформацією (її збирання, узагальнення, систематизації, критичного сприйняття). Результати і методи навчання, засоби діагностики (форми оцінювання) Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Лідерство та партнерство в бізнесі» у відповідності до результатів навчання
Зміст навчальної дисципліни за темами Модуль 1. Лідерство в бізнесі Тема 1. Природа сучасного бізнесу: характеристики нової економіки Тема 2. Підприємство-лідер: ознаки та стратегії досягнення Тема 3. Лідерство у бізнесі: історії успіху та невдач Тема 4. Лідерство в організації: концепції, стратегії та прийоми Тема 5. Я — лідер: інструменти self-leadership Модуль 2. Партнерство в бізнесі Тема 6. Феномен партнерства в бізнесі Тема 7. Бізнес-формати стратегічного партнерства підприємств Тема 8. Партнерська взаємодія в команді Тема 9. Нетворкінг як інструмент бізнес-партнерства Тема 10. Корпоративна соціальна відповідальність як філософія бізнес-партнерства Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання: Гребешкова О. М., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, olena.hrebeshkova@kneu.ua Малярчук О. Г., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, olha.maliarchuk@kneu.ua Кубарева І. В., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, iryna.kubareva@kneu.ua Рекомендовані інформаційні джерела 1. Гребешкова О. М., Малярчук О. Г., Кубарева І. В. Лідерство та партнерство в бізнесі: Практикум. К.: КНЕУ, 2021. 2. Гребешкова О. М. Курс відео-лекцій «Лідерство та партнерство в бізнесі». URL: https://cutt.ly/2YHgvpO 3. Кові СтівенР. 7 звичок надзвичайно ефективних людей. Х.: «Клуб сімейного дозвілля», 2012. 4. Гоулман Деніел. Емоційний інтелект у бізнесі. Як стати успішним у житті та кар’єрі. Х.: Віват, 2021. 5. Lehavi Dorene. Business Partnership Essentials. Boston/Berlin: Walter de Gruyter Inc., 2018. Промо-відео курсу: https://youtu.be/00lUlufj-gs Робоча програма навчальної дисципліни Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни
Остання редакція: 24.02.24 |