Партнерство в бізнесі_073_Менеджмент бізнес-організаційАНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Партнерство в бізнесі» Partnership in Business Рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мета вивчення дисципліни – формування розуміння та навичок роботи з бізнес-можливостями шляхом реалізації компаніями та окремими менеджерами потенціалу партнерських відносин. За умов постіндустріальної економіки конкурентні переваги часто досягаються завдяки вмінню налагодити та здатності підтримувати партнерські відносини. Кого запросити в бізнес-партнери — фахового експерта чи давнього знайомого? Як стати надійним партнером для команди та компаній? Чому надати перевагу — фаховості чи дружбі? Чи можна «дружити» з конкурентом? Як підтримувати результативні партнерські відносини з партнерами з інших країн і континентів? Відповіді на ці та багато інших запитань можна знайти під час вивчення курсу «Партнерство в бізнесі». Пошук надійних партнерів є критично важливою компетенцією кожного менеджера, в основі якої — розвинений емоційний інтелект, уміння налагоджувати довірчі відносини та працювати в команді. Завдяки партнерським відносинам між членами команди ефективно реалізуються бізнес-проєкти. Партнерство є реальним інструментом конкурентоздатної поведінки компаній на ринку завдяки підтримці різних бізнес-моделей (франчайзинг, аутсорсинг, кластер, екосистема, В2В, В2С, С2С тощо). Міждисциплінарні зв’язки. Починаючи вивчати дисципліну «Партнерство в бізнесі», студенти повинні мати певну базу знань з економічної теорії (макро- і мікроекономіки), менеджменту, підприємництва, психології, мати навички роботи з інформацією (її збирання, узагальнення, систематизації, критичного сприйняття), у т. ч. з використанням сучасних цифрових технологій та онлайн-платформ. Результати і методи навчання, засоби діагностики (форми оцінювання) Таблиця 1 – Методи навчання та засоби діагностики результатів навчання з навчальної дисципліни «Партнерство в бізнесі» у відповідності до результатів навчання
Зміст навчальної дисципліни за темами Модуль 1. Філософія партнерства в бізнесі Тема 1. Природа сучасного бізнесу: VUCAvsBANI Тема 2. Феномен партнерства в бізнесі Тема 3. Формування бізнес-партнерства в мультикультурному середовищі Тема 4. Соціальна відповідальність бізнесу як модель партнерства Модуль 2. Практичні інструменти бізнес-партнерства Тема 5. Бізнес-формати партнерства підприємств: аутсорсинг, франчайзинг, кластер Тема 6.Партнерська взаємодія в команді Тема 7. Нетворкінг як інструмент бізнес-партнерства Тема 8. Онлайн-платформи для підтримки партнерських відносин Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання: Кубарева І. В., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, iryna.kubareva@kneu.ua Малярчук О. Г., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, maliarchuk.olha@kneu.edu.ua Гребешкова О. М., к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва, olena.hrebeshkova@kneu.ua Рекомендовані інформаційні джерела 1. Гребешкова О. М., Малярчук О. Г., Кубарева І. В. Лідерство та партнерство в бізнесі: Практикум. К.: КНЕУ, 2021. 2. Гребешкова О. М. Курс відео-лекцій «Лідерство та партнерство в бізнесі». URL: https://cutt.ly/2YHgvpO 3. Кові СтівенР. 7 звичок надзвичайно ефективних людей. Х.: «Клуб сімейного дозвілля», 2012. 4. Гоулман Деніел. Емоційний інтелект у бізнесі. Як стати успішним у житті та кар’єрі. Х.: Віват, 2021. 5. Lehavi Dorene. Business Partnership Essentials. Boston/Berlin: Walter de Gruyter Inc., 2018. 6. Roger Fisher, William Ury. Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In. / Editor Bruce Patton, 3rd edition, Houghton Mifflin,2011 7. Patrick Lencioni. The five dysfunctions of a team. / The official guide to conducting the five dysfunctions’ workshops for teams and team leaders. Second edition. Остання редакція: 03.02.23 |