Репутація в бізнесіАННОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «РЕПУТАЦІЯ В БІЗНЕСІ» (“REPUTATION IN BUSINESS”) Рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти Мета навчальної дисципліни полягає у засвоєнні понятійного апарату щодо побудови системи управління репутацією на підприємстві, а також методології і прикладного інструментарію обґрунтування управлінських рішень щодо формування та відновлення репутації. Опанування змісту навчальної дисципліни сприяє розумінню сутності та технологій управління репутацією, а також підвищенню рівня якості бізнес-рішень стратегічного рівня Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Репутація в бізнесі» побудована на основі логіки підприємницької діяльності та використання методологічних положень суміжних економічних дисциплін, зокрема «Інноваційний розвиток підприємства», «Економічне управління підприємством», «Бізнес-діагностика», «Стратегічний менеджмент», «Контролінг», «Управління конкурентоспроможністю підприємства» та інших економічних дисциплін. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей та результатів навчання. Методи навчання та засоби діагностики, що відповідають визначеним результатам навчання за навчальною дисципліною «Репутація в бізнесі», наведено в табл. 1. Таблиця 1 – Результати та методи навчання, засоби діагностики за навчальною дисципліною «Репутація в бізнесі»
Зміст навчальної дисципліни за темами Тема 1. Множинність та різноманіття корпоративних репутацій Тема 2. Структура, складові та фактори корпоративної репутації Тема 3. Цінність корпоративної репутації: теоретичний аспект Тема 4. Вимірювання корпоративної репутації: методичний аспект Тема 5. Загальна теорія управління репутацією: хто управляє і до яких меж Тема 6. Етика та культура репутаційного менеджменту Тема 7. Корпоративний брендинг vs репутаційний менеджмент Тема 8. Корпоративна комунікація у репутаційному менеджменті Тема 9. Специфіка комунікації з різними стейкхолдерськими аудиторіями Тема 10. Методологія аудиту систем репутаційного менеджменту Тема 11. Управління проблемами (Issue management). Лобізм. Тема 12. Репутаційні ризики: визначення, вимірювання, мітигація Тема 13. Кризис-менеджмент репутації Тема 14. Репутаційний менеджмент у режимі реального часу: соціальні медіа Тема 15. Штучний інтелект у репутаційному менеджменті Науково-педагогічні працівники, що забезпечують викладання навчальної дисципліни, та адреси їх електронної пошти. · Петренко Людмила Анатоліївна, докт. екон. наук, професор кафедри бізнес-економіки та підприємництва, liudmyla.petrenko.3@kneu.ua Рекомендовані інформаційні джерела
Робоча програма навчальної дисципліни Методичні матеріали з вивчення навчальної дисципліни Остання редакція: 30.09.23 |