СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ Одноосібні монографії: 1. Чужиков А. Феномен медіаіндустрії в глобальній економіці : монографія. К.: КНЕУ, 2020. – 271 с. (15,08 а. а.). 2. Чужиков А. Поліструктурна динаміка глобалізованого медіа ринку ЄС. Як комерціалізується телепродукт у європейській економіці: монографія. К.: КНЕУ, 2016. – 143 с. (11,61 а. а.) Колективні монографії: 3. Чужиков А. В. Медійні інструменти підтримки «зеленої економіки». Екологізація міжнародної торгово–маркетингової діяльності : колективна монографія (за наук. ред. проф. Т. Оболенської). К.: КНЕУ, 2018. – 264 с. (С. 9 – 51) (0,4 а. а.). 4. Чужиков А., Оболенська Т., Циганкова Т. Методологія дослідження процесів екологізації в глобальній економіці. Екологізація міжнародної торгово-маркетингової діяльності: монографія (за наук. ред. проф. Т. Оболенської). К.: КНЕУ, 2018. – 124с. (С. 196-201) (0,4 а. а.). 5. Chuzhykov A. Media clustering of EU regional systems Chapter 3.3. Intelectual Challenges to Economic Globalism : collective monograph /Ed.by R. Djakon and D. Lukianenko. Riga: ISMA, 2020. – 412 р. (P. 262-276). URL:www. Isma. Lv /ru / intellectual – challenges – to – economic – globalism – monograph – ed – r – djakons – and – d – Lukianenko (1,0 а. а.) 6. Chuzhykov A., Chuzhykov V. Comparative analysis of regional dynamics of Ukraine and Georgia. Strategic Priorities for developing Ukraine and Georgia: innovation and partnership: collective monograph. Batumi: BNTU, 2018. – 308p. (P. 11 –28)(1,2 а. а.) (особисто автору належить частина параграфу 1.1 Creation of a new image of the region in domestic and foreign media. – P. 23 – 26. (0,3 а. а.) Статті у наукових фахових виданнях України: 7. Чужиков А. Глобальний трансфер медійних продуктів. Науковий погляд: економіка та управління. Сер.: «Економіка». 2018. № 2(60). С. 29 – 39 (1,2 а. а.). 8. Чужиков А. Стратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринки. Вісник Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. Сер.: Економіка. 2020. Вип. 15. С. 93-100 (0,6 а. а.). Статті у наукових фахових виданнях України, що включені до міжнародних наукометричних баз: 9. Чужиков А., Чужиков В. Дискурс – аналіз розвитку глобального медіа ринку. Стратегія економічного розвитку України. 2017. №41. С. 112-123 (0,75 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.). 10. Чужиков А. Поведінкові фактори розвитку медійного бізнесу. Інвестиції: практика та досвід. 2018. №12. С. 47-52 (0,75 а. а.) 11. Чужиков А. Поліструктурна модель глобального медійного бізнесу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2018. Вип. 30. Ч. 1. С. 29-34 (0, 55 а. а.). 12. Чужиков А. Медійна таксономія в системі глобальних парадигм. Актуальні проблеми міжнародних відносин. 2018. Вип. 136. С. 67-83 (1,2 а. а.). 13. Чужиков А. Динаміка розвитку медійних корпорацій в умовах глобалізації. Міжнародна економічна політика. 2018. №1(28). С. 128-143 (0,7 а. а.). 14. Чужиков А. Економічна безпека медійних систем. Вісник Одеського національного університета імені І. І. Мечнікова. Сер.: Економіка. 2018. Т. 23. Вип. 4(69). С. 25-29 (0,6 а. а.). 15. Чужиков А. В. Трансформація глобального медійного ринку. Соціально – трудові відносини: теорія і практика. 2018. №1(15). С. 426-436 (0,75 а. а.). 16. Чужиков А. Ідентифікація конкурентоспроможності медійних продуктів. Економіка та держава. 2019. №2. С. 47-52 (1,1 а. а.). 17. Чужиков А. Глобальна креативізація руху медійних продуктів. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. № 26. С. 115-120 (0,7 а. а.). 18. Чужиков А. Секторальна диверсифікація глобального медійного ринку (на прикладі компаній США, а також ВВС і Sony). Проблеми системного підходу в економіці. 2019. №4 (72). С. 31-40 (1,2 а. а.). 19. Chyzhykov A., Bludova T., Leshchenko K. Modeling the function of advertising reviews from media ADS on the youtube. Innovative Marketing (SCOPUS). 2019. Vol.15 (3). P. 26-41 (1,2 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.). 20. Чужиков А. Діджиталізація медійного регулювання в ЄС. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2019. Вип. 36. С. 31-35 (0,7 а. а.). 21. Чужиков А., Чужиков В. Реалізація медійної політики ЄС: економіко–правові механізми і інструменти. Економіка та держава. 2019. №12. С. 33-38 (0,7 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.) 22. Чужиков А. Функціональна структура європейського медійного ринку. Інвестиції: практика та досвід. 2020. №4 . С. 28-34 (1,5 а. а.). 23. Чужиков А. В., Лещенко К. А. Комунікаційна підтримка глобальної екологізації споживання. Економіка і держава. 2020. №7. С. 99-104 (0,75 а. а., особисто автору належить 0,45 а. а.). 24. Чужиков Віктор, Чужиков Андрій. Конгломерація медійного бізнесу в ЄС. Інвестиції: практика та досвід.2022, №3, С. 13-18 Статті у зарубіжних виданнях, що включені до міжнародних наукометричних баз: 25. ChuzhykovA. System Clustering of Media Space in Ukraine: Economic and Social Analysis. Nierownosci spoleczne a wzrost gospodarczy. Rzeszow: Uniwersytet Rzeszowski. 2016. Zeszyt 47. №3. Р. 405-414 (0,7 а. а.). 26. Chuzhykov A. Іndicative model of media development in the global economy. Busines management. 2019. №3. P. 5-22 (0,9 а. а.). 27. Chuzhykov A., Fedirko O. Strategic trends of the Ukrainian media products intervention to the European market. International Relation 2019: Current issues of world economytand Polities. Bratislava: University of Economics in Bratislava. 2019. P. 256-265. URL: www. fmv. euba. sk /www_write /files/veda – vyskum /Konferencia – smolenice_2019. pdf (1,0 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.). 28. Chuzhykov A., Lukianenko D. Socialization of global media: focusing on Generation Z. Journal of International relations at the University of Economics in Bratislava. 2019. Vol. XVII (№4). P. 341-354 (0,8 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.). 29. Chuzhykov A., Bludova T. Medvedieva A., Usherenko S. Global Advertising Cast Diversification model. International Journal of Advanced Science and Technology. 2020 (Scopus). Vol. 29 (№3). P. 11551-11565 (1,0 а. а., особисто автору належить 0,5 а. а.). 30. Chuzhykov A., Chuzhykova V. Economization of media education: globalizing trend. Economics & Education. 2019. №2. P. 14-18. (0,7а. а., особисто автору належить 0,45 а. а.). В інших виданнях: 31. Чужиков А. Креативна політика ЄС. Тема 20 /Практикум з проведення тренінгів з європейської інтеграції. Тренінг «Інноваційно – інвестиційний розвиток ЄС» / [В. Чужиков, В. Токар, О. Федірко та ін.] /За ред. В. І. Чужикова. – К.: КНЕУ, 2015. – С. 199 – 210 (0,7 а. а.) 32. Чужиков А. В. Європейський трансфер телепродуктів. Розвиток сучасних міжнародних економічних відносин: фінансово-економічні та соціальні чинники : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 вересня 2016 р. м. Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2016. С.57-58 (0,1 а. а.). 33. Чужиков А. Постгрантове поширення проектів фонду Жана Моне (європейський медіа контент). Європейські студії в Україні здобутки, виклики та перспективи : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2 червня 2017 р. м. Київ : УАВДЄІ, 2017. С. 395 – 398 (0,15 а. а.). 34. Чужиков А. Дуалістична природа сучасного медіа ринку. Стратегічні орієнтири розвитку економіки України : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 6-7 жовтня 2017 р., м. Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2017. С.21 – 23 (0,15 а. а.). 35. Чужиков А.В. Поведінкові фактори розвитку медійного ринку. Proceedings of the conference. Corporate governance: strategies, processes, technology. International Scientific conference. October 20 th, 2017. Kaunas, 2017. P. 20-21 (0,2 а. а.). 36. Чужиков А. Інтеграція та дезінтеграція глобального медійного простору. Процеси економічної дезінтеграції в сучасному світовому господарстві : матеріали наук.-практ. конф., 27 жовтня 2017 р. м. Київ //Міжнародні відносини. Серія економічних наук. - 2017. - №11 URL:www. Journals. iir. kiev. ua /index. php /ec_n /article /view /3216 (0,1 а. а.)????? 37. Чужиков А. Моделі організації ефективної медіакомунікації на сучасному підприємстві. Сучасні підходи до управління підприємством : матеріали. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., 12 квітня 2018 р. м. Київ : Вид – во «Політехніка», 2018. С. 130 (0,1 а. а.). 38. Чужиков А. Сучасна медіа парадигма та диверсифікація медійного простору. Україна і світ: теоретичні та практичні аспекти діяльності у сфері міжнародних відносин : Матеріали. міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 квітня 2018 р. м. Київ: КНУКМ, 2018. С. 258 – 259 (0,1 а. а.). 39. Чужиков А. Біхевіоризація глобального медійного бізнесу. Актуальні проблеми використання потенціалу економіки країни: світовий досвід та вітчизняні реалії : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 23-24 березня 2018 р., м. Дніпро. У 2-х частинах. Дніпро: ПДАБА, 2018. Ч. 1. С. 20 – 22 (0,15 а. а.). 40. Chuzhykov A. Consolidation of media retail against modern digital platforms. The 16th international scientific conference: information technologies and management 2018. April 26 – 27, 2018, Isma University, Riga, Latvia. Riga: Isma, 2018. P. 162-163 (0,15 а. а.). 41. Чужиков А. Економічна сек’юризація медійного бізнесу. Економічні, політичні та культурологічні аспекти європейської інтеграції України в умовах нових глобалізаційних викликів : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 16-17 квітня 2018 р., м. Ужгород : Видавничій дім «Гельветика», 2018. С.62-63 (0,1 а. а.). 42. Chuzhykov A. Social responsibility of the global media business. The modern trends in the Development of Business social responsibility : II International scientific conference June 29 th, 2018. Part 1. Nova school of business and economies. Lisbon: Nova University, 2018. P. 22-23 (0,15 а. а.). 43. Чужиков А. Імплементація моделі європейського медійного бізнесу. Сучасні підходи до ефективного використання потенціалу економіки : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 23 березня 2019 р., м. Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2019. С. 56-58 (0,2 а. а.). 44. Chuzhykov A. Brand platforming of the enterprise. Іnformation technologies and management : The 17th international scientific conference April 25-26, 2019, Isma University, Riga, Latvia. Riga: Isma, 2019. P. 108 – 109 (0,2 а. а.). 45. Чужиков А. Економічні передумови формування спільного з ЄС медійного простору. Трансформація національної економіки в контексті реалізації євроінтеграційної стратегії : Матеріали 3-а міжнар. наук.-практ. конф., 5 квітня 2019 р. м. Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. С. 23 – 25 (0,2 а. а.). 46. Чужиков А. Інституційна модернізація регулювання медійного ринку ЄС. Сучасні підходи до ефективного використання потенціалу економіки : Матеріали 3-ї міжнар. наук.-практ. конф. 19 жовтня 2019 р., м. Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2019. С. 63-64 (0,1 а. а.). 47. Chuzhykov A. Behavioral Influence on the European media market. Corporate governance: strategies, processes, technology : III international scientific conference October 25, 2019, Leipzig, Leipzig university, 2019. P. 16-18 (0,15 а. а.). 48. Чужиков А. Параметральна ідентифікація медійної індустрії. Інформація, аналіз, прогноз – стратегічні важелі державного управління : Матеріали ХІІ міжнар. наук.-практ. конф. 7 листопада 2019 р., м. Київ, УкрІНТЕІ, 2019. С. 244-246 (0,2 а. а.). |