1. 1. Бовтрук А. П., Люлька Л. А. Социальная защита населения – суть и некоторые пути ее достижения. // Приложение №1(6) к научн. журналу "Персонал", №1(55), 2000.- К., МАУП, 2000.- с.69. 2. Бовтрук А. П., Люлька Л. А. З історії впливу соціальних рухів на соціологію в США. // Соціологічна наука і освіта в Україні. Зб. наук. праць./ Укл. В. І. Судаков, М. В. Туленков.- К., МАУП, 2000 - с.107. 3. Бовтрук А. П., Люлька Л. А. Освіта – шлях у майбутнє. // Наукові праці МАУП / Редкол. М. Ф. Головатий (гол. ред.) та ін. – К.: МАУП, 2001. 4. Люлька Л. А. Методичні аспекти навчання іноземним мовам для спеціальних цілей. 1-а міжнародна конференція “Методичні аспекти навчання науковій мові та мовам для спеціальних цілей”. // Науково-методичні матеріали 1-ої міжнародної конференції „Методичні аспекти навчання науковій мові та мовам для спеціальних цілей”, КНУ ім. Тараса Шевченка, Інститут філології. К.,: 2002.- 51с. (с.20-21). 5. Особливості соціалізації в період трансформації суспільства. Ідеї гуманізації освіти при вивченні іноземних мов. // Соціологічна наука і освіта в Україні. Зб. наук. праць./ Укл. В. І. Судаков, М. В. Туленков./Вип. 2: Соціологія в контексті сучасних соціальних змін / Уклад. М. Ф. Головатий, В. І. Судаков - К., МАУП, 2003 – 404 с. (с. 336 – 338). 6. Л. Люлька. Особливості гуманітарного підходу до навчання іноземних мов.//Гуманітарні проблеми становлення сучасного фахівця: Матеріали VIIВсеукраїнської науково-практичної конференції 29-31 березня 2006 р.: В 3 т. – Т. 2 / За заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. В. Петренка. – К.: НАУ, 2006. – 316с. – с. 182-183. 7. Людмила Люлька. Деякі аспекти навчання та вивчення іноземних мов у світлі Загальноєвропейських Рекомендацій з мової освіти.//Персонал – 2006. - №9. – с. 84-87. 8. Л. Люлька. Знання, комунікація та соціалізація.//Гуманітарні проблеми становлення сучасного фахівця: Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції 22-23 березня 2007 р.: В 2 т. – Т. 2 / За заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. В. Петренка. – К.: НАУ, 2007. – 336с. – с. 168-169. 9. LiudmylaLiul’ka. Knowledge, communicationandsocialization.//Гуманізм і прагматизм у викладанні англійської мови як іноземної: Матеріали Міжнародної конференції Асоціації викладачів англійської мови як іноземної «ТІСОЛ Юкрейн» (HumanisticandPragmaticTEFL. XII International Conference of the Educational Association of Teachers of English to Speakers of Other Languages in Ukraine, April 21-22, 2007. Аbstracts.)– Kyiv, 2007. – 122 p. – P. 47-48. 10. LiudmylaLiul’ka, Iryna Redziuk. Social and cultural status of a teacher.//TEASOL-Ukraine Newsletter – Fall-Winter 2007. – Vol. 13, Issue 3-4. – p. 18-19. 11. Люлька Л. А. Іншомовна комунікативна компетенція та комунікативне навчання іноземних мов.//Науковий часопис НПУ імені Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наукових праць / За ред. А. В. Корольової. – Випуск 6. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – 144с. – с. 46-52. 12. L. Liul’ka. Appliedlinguistics, languagelearningandsocialization.//Актуальні проблеми філології та американські студії: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. 24-25 квітня 2008 р.: За заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2008. – 425с. – с. 299-300. 13. L. Liul’ka. ForeignLanguagesLearningandSocialization.//Актуальні проблеми філології та американські студії: Матеріали ІIМіжнародної науково-практичної конференції. 22-24 квітня 2009 р.: За заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2009. – 473 с. – с. 318-321. 14. Люлька Л. А. Філософія та соціологія творчості про актуальні проблеми соціалізації людини у процесі вивчення іноземних мов.// Креативність і творчість. – Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка». – Тематичний випуск № 1. /Відп. ред.: І. П. Маноха – К.: Гнозис, 2009. – 426 с. – с. 393-398. 15. Люлька Л. А. Новітні технології викладання іноземних мов та соціалізації студентів ВНЗ.//Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010 р.: у 2 т. – Т. 2. – К. : КНЕУ, 2010. – с. 185-186. 16. Люлька Л. А. Особливості процесу соціалізації студентства шляхом їх інноваційної активності із застосуванням новітніх методів та технологій викладання іноземних мов.//Вища освіта України – Додаток 4, том ІІІ (21),- 2010 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору – 614 с. – с. 370-376. 17. Люлька Л. А. Соціальний ефект інноваційного процесу в сфері реформування освіти.//Актуальні проблеми філології, американські та британські студії: Матеріали ІVМіжнародної науково-практичної конференції. 6-8 квітня 2011 р.: в 2 т. Т. 2 / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О. Г. Шостак. – К.: Університет «Україна», 2011. – 280с. – с. 147-151. 18. Люлька Л. А. Особливості процесу соціалізації студентів із застосуванням новітніх засобів навчання іноземних мов.//Вища освіта України – Додаток 2 до №3, том VIІ (32),- 2011 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору – 456 с.– с. 207-212. 19. Люлька Л. А., Редзюк І. В. Новітні методи навчання іноземних мов і соціалізації студентів ВНЗ.//Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 21 лютого 2012 р.: у 2 т. – Т. 1. – К. : КНЕУ, 2012. – с. 366-369. 20. Люлька Л. А., Редзюк І. В. Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти в Україні.//Гуманітарний вісник – Додаток 1 до Вип. 27, том V(38),- 2012 р. – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору – 562 с.– с. 260-265. 21. Люлька Л. А., Редзюк І. В. Мова, соціалізація та комунікація. - http://conf.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/1/conference_30-31.1.2014.pdf - Матеріали ХІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014 р. – 360 с. – с.с. 307-309. 22. Люлька Л. А., Редзюк І. В. Мотивація вивчення іноземної мови сучасними студентами для успішної соціалізації. Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 29-30.11.2015 р. – 187 с.- с.с. 165-167. 23. Люлька Л. А., Редзюк І. В.Метод проектів як один з найкращих способів реалізації компетентісного підходу для забезпечення результативної складової навчання.Міжнародна науково-методична конференція: «Студентоцентризм у системі забезпечення якості освіти в економічному університеті»,2-3.03.2016,КНЕУ імені Вадима Гетьмана. 24. Люлька Л. А., Редзюк І. В. Формування соціальної зрілості, Метод проектів та компетентнісне навчання іноземних мов. 15.03.2016 // Міжнародна науково-практична конференція«Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ»,КНЕУ імені Вадима Гетьмана. |